Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Консультаційні послуги з питань програмного забезпечення (програмного комплексу АРМ «Бухгалтерія» )
Очікувана вартість
26 400,00 UAH
UA-2019-11-29-000644-c bd2b6bb3be014cae90e5bac8719c1e6b
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Волкова Олена Валеріївна

380442808187 pechcrp1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр" Печерського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 26188567
Вебсайт: http://pechersk.kievcity.gov.ua/
Місцезнаходження: 01103, Україна , Київська обл., Київ, вул. Підвисоцького, 13
Контактна особа: Волкова Олена Валеріївна
380442808187
pechcrp1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 листопада 2019 11:56
Звернення за роз’ясненнями: до 05 грудня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 грудня 2019 15:00
Очікувана вартість: 26 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 264,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Консультаційні послуги з питань програмного забезпечення. Послуги із супроводження (доробка, навчання, супроводження) програмного комплексу АРМ «Бухгалтерія» (діючого на піприємстві Замовника) протягом одного 2020року на 5 робочих місць за юридичною адресою Замовника. Кваліфікаційні критерії додаються у Додатку 1 " Квалификац. вимог. бухгалтерская программа" Послуги повинні відповідати наступним вимогам: 1. Учасник повинен мати досвід роботи в наступних модулях: «Фінансовий облік», «Облік основних засобів». 2. Учасник повинен мати практичні навички встановлення оновленнь системи на місці Замовника. 3. Учасник повинен мати практичні навички роботи з базами даних (встановлення, робота з базами даних, інше). 4. Учасник повинен орієнтуватися в законодавстві з питань бухгалтерського обліку та оподаткування. Надавати законодавчі роз’яснення щодо розрахунків, бланків, форм у системі. 5. Місце надання послуг: м. Київ, вул. Підвисоцького, 13. 6. Налагодження системи під потреби Замовника. 7. Консультації по експлуатації, допомога у пошуку помилок, навчання новим можливостям програмного комплексу. 8. Учасник безкоштовно та самостійно вносить всю базу (інформацію про діяльність предприємства протягом 2013-2019р.р.) у програму яку надає за договором не пізніш ніж 15 діб з моменту укладення договору - у протилежному випадку Замовник має право розторгнути договір без попередження та має право на отримання штрафу з Виконавця у розмірі 30% від суми договору протягом 5 днів з моменту вимоги про це. Юридичну силу мають ті "Кваліфікаційні вимоги", які завантажені в закупівлю останніми. Доробка та супроводження забезпечення системи бухгалтерского обліку, а саме виконання робіт по договору: 1. Банк; 2. Каса; 3. Журнал-ордер№6; 4. Журнал-ордер№6 (по підрозділам); 5. Основні засоби; 6. Облік (МБіП); 7. Облік матеріалів; 8. Облік медикаментів; 9. Матеріальний баланс; 10. Баланс; 11.Фактичні витрати; 12. Програма "старт" (пошта, збереження, відновлення) 13. Адміністрування довідників 14. Обслужівання локальної мережі 15. Платні медикаменти; 16. Головна книга
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 послуга
Консультаційні послуги з питань програмного забезпечення (програмного комплексу АРМ «Бухгалтерія» )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01013, Україна, місто Київ, Київ, Підвисоцького,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72266000-7 — Консультаційні послуги з питань програмного забезпечення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2019 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Юсенков Сергій Вікторович 26 400,00
UAH з ПДВ
26 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 грудня 2019 12:40
cen_prop.pdf
06 грудня 2019 12:40
svidotstvo_ed_nal_2012.JPG
06 грудня 2019 12:40
derj_reestr.doc
06 грудня 2019 12:40
Cvidoctvo_tvir.jpg
06 грудня 2019 12:40
Cvidoctvo.jpg
06 грудня 2019 12:40
adres.doc

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Юсенков Сергій Вікторович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Юсенков Сергій Вікторович
#2648211377
Переможець 26 400,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2019 16:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2019 16:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Юсенков Сергій Вікторович
#2648211377
26 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
юсенков.pdf укладений
21 січня 2020 19:59