Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Деревина паливна – дрова твердої породи
Очікувана вартість
339 300,00 UAH
UA-2019-11-29-000597-a 0e7876bb33f44bca9034a0437c7916ff
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Басецька Оксана Володимирівна

+380525122247 oksana.basetska@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Новоукраїнської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02144111
Місцезнаходження: 27100, Україна , Кіровоградська обл., Новоукраїнка, вул.Соборна,59
Контактна особа: Басецька Оксана Володимирівна
+380525122247
oksana.basetska@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 листопада 2019 15:12
Звернення за роз’ясненнями: до 09 грудня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 грудня 2019 00:00
Початок аукціону: 19 грудня 2019 15:17
Очікувана вартість: 339 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 696,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


ДК 021:2015, код 03410000-7 Деревина (Деревина паливна – дрова твердої породи)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
377 м.куб
Деревина паливна – дрова твердої породи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Здійснення оплати відбувається після фактичного отримання товару у 100% розмірі на підставі надісланого рахунку для оплати. Обсяги споживання товару підтверджуються складеним Сторонами актом приймання-передачі товару. Оплата рахунка Постачальника за цим Договором має бути здійснена Споживачем у строк, визначений у рахунку, який не може бути меншим 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання рахунку Споживачем, або протягом 5 (п’яти) робочих днів від дати, зазначеної у комерційній пропозиції, щодо оплати рахунку, оформленого Споживачем. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 грудня 2019 15:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 грудня 2019 15:25
Перелік змін до тендерної документації.pdf
11 грудня 2019 15:25
4. Додаток 3.docx
11 грудня 2019 15:25
3. Додаток 2.docx
11 грудня 2019 15:25
2. Додаток 1.docx
11 грудня 2019 15:25
1. Тендерна документація - дрова зі змінами.pdf
11 грудня 2019 15:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2019 15:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 грудня 2019 15:25
Перелік змін до тендерної документації.pdf
11 грудня 2019 15:25
4. Додаток 3.docx
29 листопада 2019 15:13
4. Додаток 3.docx
11 грудня 2019 15:25
3. Додаток 2.docx
29 листопада 2019 15:13
3. Додаток 2.docx
11 грудня 2019 15:25
2. Додаток 1.docx
29 листопада 2019 15:13
2. Додаток 1.docx
11 грудня 2019 15:25
1. Тендерна документація - дрова зі змінами.pdf
29 листопада 2019 15:13
1. Тендерна документація - дрова.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-29-000597-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ЗАКРЕВСЬКИЙ ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2795411399
Дата подання: 30 грудня 2019 08:57
Учасники тендеру домовилися між собою.
Проаналізувавши хід процедури закупівлі можна зробити висновок, що учасники ФОП Донець Людмила Миколаївна та Фізична особа-підприємець ГОНЧАРЕНКО ЕДУАРД ОЛЕГОВИЧ беруть участь у закупівлі у ролі спаринг-партнерів.
Ці підприємці не є справжніми конкурентами і діють узгоджено під час закупівлі. ФОП Донець Людмила Миколаївна та Фізична особа-підприємець ГОНЧАРЕНКО ЕДУАРД ОЛЕГОВИЧ готують документацію спільно. Пов’язані підприємці можуть бути близькими родичами або членами однієї сім’ї тощо.
Усі дані вказують, що підприємці ФОП Донець Людмила Миколаївна та Фізична особа-підприємець ГОНЧАРЕНКО ЕДУАРД ОЛЕГОВИЧ, які брали участь у закупівлі, не були конкурентами: файли в обох учасників виконані в одній програмі і в одному форматі; назви цих файлів ідентичні та створені в один і той самий час. У документах двох учасників торгів збігаються тексти довідок, стиль оформлення.
Таким чином, права на чесну конкуренцію були порушені.
Перевірка та відхилення пропозицій пов'язаних компаній – це відповідальність замовника. Стаття 17 закону “Про публічні закупівлі” закріплює за замовником право захистити свої інтереси та відхилити пропозиції, пов'язаних осіб.
У випадку, бездіяльності замовника «Відділ освіти, молоді та спорту Новоукраїнської районної державної адміністрації» учасник ФОП Закревський О.А. буде звертатися з відповідною заявою, навівши відповідні факти до основного органу захисту (територіального відділення Антимонопольного комітету України).
Учасник ФОП Закревський О.А. вважає дії Замовника дискримінаційними та такими, що мають ознаки корупційного зговору посадових осіб з обраним у переможці учасником. Вимагаємо скасувати протокол про відхилення нашої пропозиції та визнання переможцем ФОП Донець Людмила Миколаївна, повернути нашу пропозицію на кваліфікацію для надання можливості дозавантажити кваліфікаційні документи.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 січня 2020 18:08
У тендерного комітету відсутні підстави для задоволення вашої вимоги. Крім того Замовник, в особі тендерного комітету є юридичною особою, що у розумінні статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009р. зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України та Законом України "Про публічні закупівлі", в тому числі.
Окрім цього, зважаючи на однозначність та законність підстав для законного визначення переможцем ФОП Донець Людмила Миколаївна, тендерний комітет вбачає в діях Скаржника, умисел в спотворенні результатів тендерної процедури, що характеризується діями, які спрямовані на затягування процедури закупівлі в часі, а також, необґрунтоване вишукування підстав для створення собі переваги перед іншими учасниками та схиляння тендерного комітету до відміни процедури закупівлі.
Такі дії прямо порушують принципи здійснення закупівлі, що передбачені статтею 3 Закону, а саме: «добросовісна конкуренція серед учасників».
Наголошуємо, що Процедура закупівлі реалізується Замовником торгів із неухильним дотриманням Закону, відповідає принципам закупівель згідно статті 3 Закону та іншим вимогам діючого законодавства
За наслідком розгляду Вашої Вимоги, тендерним комітетом прийнято рішення про відсутність підстав для її задоволення.
Більш детально в прикріпленому файлі до відповіді

Документи

10 січня 2020 18:07
Відповідь на Вимогу

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 грудня 2019 15:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЗАКРЕВСЬКИЙ ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ" 313 664,00
UAH з ПДВ
280 303,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Донець Людмила Миколаївна 331 760,00
UAH з ПДВ
282 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець ГОНЧАРЕНКО ЕДУАРД ОЛЕГОВИЧ 339 300,00
UAH з ПДВ
295 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРРЕСУРСИ" 332 514,00
UAH з ПДВ
325 728,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 грудня 2019 22:27
Код.jpg
15 грудня 2019 22:27
Виписка.jpg
15 грудня 2019 22:27
Виписка 2.jpg
15 грудня 2019 22:27
Паспорт.jpg
15 грудня 2019 22:27
Довідка.jpg

Публічні документи

24 грудня 2019 11:34
Електронний підпис
24 грудня 2019 11:33
Електронний підпис
24 грудня 2019 11:31
Проект договору.pdf
24 грудня 2019 11:31
проект договору.doc
17 грудня 2019 13:44
Електронний підпис
17 грудня 2019 13:41
Тендерна пропозиція.pdf
17 грудня 2019 13:19
Електронний підпис
17 грудня 2019 13:19
Електронний підпис
17 грудня 2019 13:18
Згода з Додатком 2.pdf
17 грудня 2019 13:18
Зведена довідка ст17.pdf
17 грудня 2019 13:18
Лист наявності МТБ.pdf
17 грудня 2019 13:18
Паспорт та Індиф.код.pdf
17 грудня 2019 13:18
Витях з ЄДР фіз осіб.pdf
17 грудня 2019 13:18
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

17 грудня 2019 16:59
Електронний підпис
17 грудня 2019 16:59
Паспорт4скан.jpg
17 грудня 2019 16:59
Паспорт3скан.jpg
17 грудня 2019 16:59
паспорт2скан.jpg
17 грудня 2019 16:59
паспорт1скан.jpg
17 грудня 2019 16:59
ІПНскан.jpg
17 грудня 2019 16:59
Довідка БАНК сканиров.jpg
17 грудня 2019 16:58
6 мтб Гончаренко скан.jpg

Публічні документи

16 грудня 2019 09:50
Електронний підпис
16 грудня 2019 09:48
Додаток 2.pdf
13 грудня 2019 11:10
Електронний підпис
13 грудня 2019 11:06
Статут завірений.pdf
13 грудня 2019 11:06
Витяг з ПДВ завірений.pdf
13 грудня 2019 11:06
Лист підтвердження.pdf
13 грудня 2019 11:06
Гарантійний лист.pdf
13 грудня 2019 11:06
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЗАКРЕВСЬКИЙ ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ"

ФОП Донець Людмила Миколаївна

Фізична особа-підприємець ГОНЧАРЕНКО ЕДУАРД ОЛЕГОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРРЕСУРСИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЗАКРЕВСЬКИЙ ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ"
#2795411399
Відхилено 280 303,00
UAH з ПДВ
21 грудня 2019 14:45
ФОП Донець Людмила Миколаївна
#2202017623
Переможець 282 000,00
UAH з ПДВ
21 грудня 2019 14:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 грудня 2019 14:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Донець Людмила Миколаївна
#2202017623
282 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 січня 2021 17:15
Електронний підпис укладений
07 грудня 2020 11:42
ДУ224.pdf зміни до договору
07 грудня 2020 11:40
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2020 14:23
ДУ189.pdf зміни до договору
16 жовтня 2020 14:03
Електронний підпис укладений
11 січня 2020 10:12
Договір укладений
11 січня 2020 10:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору. Викласти специфікацію до Договору у новій редакції. Кількість товару: 342,7279. Загальна вартість: 282000,00 грн. Більш детально в додатковій угоді. Пункт «Зменшення обсягів закупівлі» обран для реалізації технічної можливості внести дані щодо зміни обсягів закупівлі на майданчику.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 189
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору. Викласти специфікацію до Договору у новій редакції. Кількість товару: 311,5747. Загальна вартість: 282000,00 грн. Більш детально в додатковій угоді. Пункт «Зменшення обсягів закупівлі» обрано для того, щоб мати технічну можливість внести зміни в специфікацію (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг) закупівлі.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 224
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 130 000,13
UAH