Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

офісні стільці в кількості -40 штуки з тканинною обивкою, офісні крісла – 8 штук
Очікувана вартість
28 800,00 UAH
UA-2019-11-29-000591-c 595e03f2c1744859ae47bc692f9e7d98
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

База СМП Київ

380444255595 2705524@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: База спеціального медичного постачання
Код ЄДРПОУ: 00180309
Вебсайт: http://e-tender.biz
Місцезнаходження: 01034, Україна , Київська обл., Київ, пр.Георгіївський, 9
Контактна особа: База СМП Київ
380444255595
2705524@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 листопада 2019 11:43
Звернення за роз’ясненнями: до 02 грудня 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2019 10:00
Початок аукціону: 05 грудня 2019 14:58
Очікувана вартість: 28 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


офісні стільці в кількості -40 штуки з тканинною обивкою, офісні крісла – 8 штук
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
48 штуки
офісні стільці в кількості -40 штуки з тканинною обивкою, офісні крісла – 8 штук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, місто Київ, Київ, Пуща-Водиця, вулиця Селянська,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 грудня 2019  —  13 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару офісні стільці в кількості -40 штуки з тканинною обивкою, офісні крісла – 8 штук Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 02 грудня 2019 13:27
Дата відповіді: 02 грудня 2019 13:52
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякую за запитання сума закупівлі виставлена вже з ПДВ тому додаватися ПДВ вже не буде

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-29-000591-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ВКФ "ВВ", Код ЄДРПОУ:14236166
Дата подання: 05 грудня 2019 15:52
Не відповідність тендерної документації
ТОВ «ВКФ «ВВ» приймало участь в електронному аукціоні на закупівлю UA-2019-11-29-000591-с . Виходячи з результатів аукціону було виявлено, що учасник ТОВ "ОВС плюс" у своїй документації, а саме "аналогічний договір", дав не повний документально підтверджений договір, не було надано листа відгуку замовника, тому дана вимога не виконана в повному обсязі, так як не відомо чи постачальнитк повністю задовільнив вимоги договору. Тому прошу дискваліфікувати учасника. як такого. що не відповідає вимогам даної закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 грудня 2019 14:48
Шановний учаснику!

Адміністрація Бази спеціального медичного постачання повідомляє, що стосовно Оголошення для проведення торгів через систему електронних закупівель UA-2019-11-29-000591-c від 29.11.2019 року переможець аукціону надав всі для визначення його переможцем.
ТОВ «ОВС плюс» 06.12.2019 року було надано через електрону пошту всі документи (був раніше завантажений перед аукціоном в систему електронних закупівель «анал дог ОВС 2.PDF»).


Голова тендерного комітету С.В.Глушаниця

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 грудня 2019 15:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОВС плюс" 22 704,00
UAH з ПДВ
21 240,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВКФ "ВВ" 24 254,88
UAH з ПДВ
21 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРАТ "НОВА ЛІНІЯ" 25 320,72
UAH з ПДВ
24 779,88
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТМ "БРІК" 28 500,00
UAH з ПДВ
28 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 грудня 2019 11:17
ком.пр оновл
03 грудня 2019 22:41
ком.пр.Файл000004 (17).PDF
03 грудня 2019 22:41
zakljuchenie_sjes_stul_ja_i_kresla.pdf
03 грудня 2019 22:41
zakljuchenie_sjes_korpusnaja_mebel.pdf
03 грудня 2019 22:41
Гарант пост в термін.PDF
03 грудня 2019 22:41
овс дир.PDF
03 грудня 2019 22:41
реквиз.PDF
03 грудня 2019 22:41
анал дог ОВС 2.PDF
03 грудня 2019 22:41
Файл.PDF
03 грудня 2019 22:41
статут ОВС.PDF
03 грудня 2019 22:41
статистика.PDF
03 грудня 2019 22:41
свід ОВС.PDF
03 грудня 2019 22:40
Свид ОВС.PDF
03 грудня 2019 22:40
ліц.дозв.PDF
03 грудня 2019 22:40
Лист погодж.PDF
03 грудня 2019 22:40
виписка овс.PDF
03 грудня 2019 22:40
Витяг оригинал 2019.rtf
03 грудня 2019 22:40
Витяг овс.PDF
03 грудня 2019 22:40
4 опп.PDF

Публічні документи

02 грудня 2019 18:01
5. Свідоцтво ПДВ.pdf
02 грудня 2019 18:01
Гарантійний лист (4).pdf
02 грудня 2019 18:01
Документ якості.pdf
02 грудня 2019 18:01
19.Виписка ЄДРПОУ.pdf
02 грудня 2019 18:01
14.Паспорт Ковтуна П.О. 2.pdf
02 грудня 2019 18:01
8. Статистика 22.10.2014 р..pdf
02 грудня 2019 18:01
4.Витяг ЄДРПОУ (11.11.2019).pdf
02 грудня 2019 18:01
3. Свідоцтов ЄДРПОУ (1).pdf
02 грудня 2019 18:01
2.Код доступу 06.02.2018 .pdf
02 грудня 2019 18:01
1.Статут .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОВС плюс"

ТОВ "ВКФ "ВВ"

ПРАТ "НОВА ЛІНІЯ"

ТОВ "ТМ "БРІК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОВС плюс"
#30988274
Переможець 21 240,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2019 15:21

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 грудня 2019 15:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОВС плюс"
#30988274
21 240,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
дог 419.pdf укладений
17 грудня 2019 13:10