Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
офісні стільці в кількості -40 штуки з тканинною обивкою, офісні крісла – 8 штук
Очікувана вартість
28 800,00 UAH
UA-2019-11-29-000591-c ● 595e03f2c1744859ae47bc692f9e7d98
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | База спеціального медичного постачання |
Код ЄДРПОУ: | 00180309 |
Вебсайт: | http://e-tender.biz |
Місцезнаходження: | 01034, Україна , Київська обл., Київ, пр.Георгіївський, 9 |
Контактна особа: |
База СМП Київ 380444255595 2705524@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 листопада 2019 11:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 грудня 2019 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 грудня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 05 грудня 2019 14:58 |
Очікувана вартість: | 28 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 150,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,52% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
офісні стільці в кількості -40 штуки з тканинною обивкою, офісні крісла – 8 штук
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
48 штуки
офісні стільці в кількості -40 штуки з тканинною обивкою, офісні крісла – 8 штук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04070, Україна, місто Київ, Київ, Пуща-Водиця, вулиця Селянська,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
09 грудня 2019
—
13 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | офісні стільці в кількості -40 штуки з тканинною обивкою, офісні крісла – 8 штук | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 листопада 2019 11:45 |
Тех.завдання та вимоги до учасників стільці.doc |
29 листопада 2019 11:45 |
Тех.завдання та вимоги до учасників стільці.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 02 грудня 2019 13:27
Дата відповіді: 02 грудня 2019 13:52
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякую за запитання сума закупівлі виставлена вже з ПДВ тому додаватися ПДВ вже не буде
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-29-000591-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ВКФ "ВВ", Код ЄДРПОУ:14236166
Дата подання: 05 грудня 2019 15:52
Не відповідність тендерної документації
ТОВ «ВКФ «ВВ» приймало участь в електронному аукціоні на закупівлю UA-2019-11-29-000591-с . Виходячи з результатів аукціону було виявлено, що учасник ТОВ "ОВС плюс" у своїй документації, а саме "аналогічний договір", дав не повний документально підтверджений договір, не було надано листа відгуку замовника, тому дана вимога не виконана в повному обсязі, так як не відомо чи постачальнитк повністю задовільнив вимоги договору. Тому прошу дискваліфікувати учасника. як такого. що не відповідає вимогам даної закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 грудня 2019 14:48
Шановний учаснику!
Адміністрація Бази спеціального медичного постачання повідомляє, що стосовно Оголошення для проведення торгів через систему електронних закупівель UA-2019-11-29-000591-c від 29.11.2019 року переможець аукціону надав всі для визначення його переможцем.
ТОВ «ОВС плюс» 06.12.2019 року було надано через електрону пошту всі документи (був раніше завантажений перед аукціоном в систему електронних закупівель «анал дог ОВС 2.PDF»).
Голова тендерного комітету С.В.Глушаниця
Адміністрація Бази спеціального медичного постачання повідомляє, що стосовно Оголошення для проведення торгів через систему електронних закупівель UA-2019-11-29-000591-c від 29.11.2019 року переможець аукціону надав всі для визначення його переможцем.
ТОВ «ОВС плюс» 06.12.2019 року було надано через електрону пошту всі документи (був раніше завантажений перед аукціоном в систему електронних закупівель «анал дог ОВС 2.PDF»).
Голова тендерного комітету С.В.Глушаниця
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 грудня 2019 15:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ОВС плюс" |
22 704,00
UAH з ПДВ
|
21 240,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВКФ "ВВ" |
24 254,88
UAH з ПДВ
|
21 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРАТ "НОВА ЛІНІЯ" |
25 320,72
UAH з ПДВ
|
24 779,88
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТМ "БРІК" |
28 500,00
UAH з ПДВ
|
28 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОВС плюс" #30988274 |
Переможець |
21 240,00
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2019 15:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
дог 419.pdf | укладений |
17 грудня 2019 13:10
|