ДК 021:2015 03410000-7 Деревина (паливні брикети із суміші твердих та м’яких порід деревини)
Очікувана вартість
2 898 000,00 UAH
UA-2019-11-29-000537-a 49284c64082b413cb13c28b5faaafffc
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: Відділ освіти Чугуївської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04591400
Місцезнаходження: 63513, Україна , Харківська обл., Чугуївський район, селище міського типу Кочеток, вулиця Жовтнева, будинок 18
Контактна особа: Ігольник Пилип Володимирович
+380574641043
Chuguev.raiono.prozoro.online@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 18 грудня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 грудня 2019 17:00
Початок аукціону: 02 січня 2020 13:11
Очікувана вартість: 2 898 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 86 940,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


доставка товару здійснюється до навчальних закладів Замовника
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
644 т
паливні брикети із суміші твердих та м’яких порід деревини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 150 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

21 грудня 2019 08:47
Електронний цифровий підпис
21 грудня 2019 08:44
ЗТД брикет 21.12.2019 .pdf
21 грудня 2019 08:44
тд брикет 21.12.2019.pdf
13 грудня 2019 13:59
ЗТД брикет 13.12.2019 .pdf
21 грудня 2019 08:47
Електронний цифровий підпис
13 грудня 2019 14:04
Електронний цифровий підпис
29 листопада 2019 14:55
Електронний цифровий підпис
21 грудня 2019 08:44
ЗТД брикет 21.12.2019 .pdf
21 грудня 2019 08:44
тд брикет 21.12.2019.pdf
13 грудня 2019 13:59
тд брикет 13.12.2019.pdf
29 листопада 2019 14:45
тд брикет.pdf
13 грудня 2019 13:59
ЗТД брикет 13.12.2019 .pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-16-000040 ● e036e6137109455c86c836fce7e64492
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-01-15
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-01-17 16:23:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
15.01.2020 №5
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 15.01.2020 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 15.01.2020 № 5

Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу.
1 UA-2019-11-29-000537-a 29.11.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до пункту 1.10 Правил дорожнього руху затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2001 р. № 1306 транспортний засіб - пристрій, призначений для перевезення людей і (або) вантажу, а також встановленого на ньому спеціального обладнання чи механізмів. Причіп - транспортний засіб, призначений для руху тільки в з'єднанні з іншим транспортним засобом. До цього виду транспортних засобів належать також напівпричепи і причепи-розпуски. Учасником довідкою про наявність у Учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази від 27.12.2019 №2 проінформовано замовника про наявність у нього 4 транспортних засобів із зазначенням «1. VOLVO FH 13.400 р.н. АА9078ТВ» який за своїм типом є вантажний сідловий тягач, «1.1 KOGEL SNCO 24 р.н. АА2870ХК» який за своїм типом є напівпричіп бортовий, «2. VOLVO FH р.н. АА1054ХН» який за своїм типом є вантажний сідловий тягач, «2.2 KOGEL SNCO 24Р90 р.н. АА1977ХІ» який за своїм типом є напівпричіп бортовий. Зазначена інформація підтверджується із офіційного сайту головного сервісного центру МВС України (http://hsc.gov.ua/). Вимогою п.п. 2.4 п. 2 Додатку 2 тендерної документації визначалось, що «Кількість працівників (водіїв) повинна бути не меншою ніж кількість одиниць транспортних засобів, яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі». Враховуючи, що Учасником надано інформацію про два сідлові тягачи та про два напівпричіпи бортові, які призначені для руху тільки в з'єднанні з іншим транспортним засобом то учасником у повному обсязі та по суті виконано вимогу замовника в частині кількості водіїв, оскільки із зазначених чотирьох транспортних засобів перевезення предмету закупівлі здійснюється двома транспортними засобами. Щодо відсутності певної інформації у листі-відгуку, інформації про учасника та відсутності підпису та печатки на окремому документі зазначені зауваження не можуть бути підставою для відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції учасника, оскільки уся необхідна інформація наявна у самій пропозиції учасника, а також пунктом 3 розділу 5 тендерної документації передбачено перелік формальних помилок «формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки, описки та відсутність незначної інформації.». Відповідно до статті 1 Закону України «Про інформацію» інформація - будь-які відомості та/або дані, які можуть бути збережені на матеріальних носіях або відображені в електронному вигляді. Таким чином, не зазначення учасником інформації у певному контексті та при цьому наявності зазначеної інформації у тексті самої пропозиції учасника не нівелює технічний, якісний та кількисний потенціал Учасника та не може бути підставою для відхилення Учасника у спосіб передбачений Законом України «Про публічні закупівлі».

2020-01-28 11:30:55

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 22 січня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 06 лютого 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Відділ освіти Чугуївської районної державної адміністрації, 04591400, Україна, Чугуївський район, селище міського типу Кочеток, вулиця Жовтнева, будинок 18
  2. Інформація про предмет закупівлі: паливні брикети із суміші твердих та м’яких порід деревини, 2898000UAH, 03410000-7, ДК021, 644, т
  3. Інформація про оприлюднення: 49284c64082b413cb13c28b5faaafffc, 2019-11-29
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 17 січня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом моніторингу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти Чугуївської районної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 21.12.2019 № 245, тендерну пропозицію ТОВ «ЕНЕРГОСКЛАД», повідомлення про намір укласти договір від 11.01.2020 року. За результатами моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції учасника – переможця ТОВ «ЕНЕРГОСКЛАД» умовам тендерної документації. Відповідно до п.п. 2.4 п. 2 Додатку 2 тендерної документації учасник повинен надати інформаційну довідку про наявність працівників (водіїв, які працюють у учасника або які працюють у суб’єкта перевезення) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені для постачання предмету закупівлі за формою. Кількість працівників (водіїв) повинна бути не меншою ніж кількість одиниць транспортних засобів, яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі. Для постачання предмету закупівлі відповідно п.п. 1.3 п. 1 Додатку 2 тендерної документації у наявності повинно бути не менше трьох одиниць транспортного засобу. ТОВ «ЕНЕРГОСКЛАД» у складі своєї тендерної пропозиції надано довідку щодо наявності транспортного засобу від 27.12.2019 № 4 в якій зазначено чотири транспортні засоби які будуть використовуватись для постачання предмету закупівлі. Також, надано довідку від 27.12.2019 № 14 в якій зазначено про наявність лише двох водіїв якими буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі, що суперечить вимогам п.п. 2.4 п. 2 Додатку 2 тендерної документації. Наданий у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРГОСКЛАД» лист-відгук від 27.12.2019 № 2 не містить інформації про вартість договору, що не відповідає вимогам п.п. 3.2 п.3 Додатку 2 тендерної документації. У складі тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРГОСКЛАД» в порушення вимог п. 7 Додатку 4 тендерної документації не надано довідку, складену в довільній формі, яка містить інформацію про учасника. Також, в технічних вимогах до предмету закупівлі, а саме п.п. 2.2 п. 2 Додатку 5 до тендерної документації зазначено, що на підтвердження відповідності продукції учасник повинен надати скановану копію будь-якого документу спеціаліста щодо радіаційного дослідження на паливні брикети із суміші твердих та м’яких порід деревини, завірені підписом та печаткою учасника (документ повинен бути не раніше 2019 року). Так, ТОВ «ЕНЕРГОСКЛАД» надано висновок № 00206 від 24.09.2019 року по результатам вимірювання потужності еквівалента амбієнтної дози гамма-випромінювання, а також щільності потоку альфа та бета-частинок, виданий підприємству ТОВ «ГЕФЕСТ-ТЕХНО» який не завірений підписом та печаткою ТОВ «ЕНЕРГОСКЛАД». Однак, на порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ЕНЕРГОСКЛАД» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та умовам тендерної документації і визначив ТОВ «ЕНЕРГОСКЛАД» переможцем торгів. Також, відповідно до вимог абзацу 3 частини першої статті 31 Закону, замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця установлено порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 січня 2020 13:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕНЕРГОСКЛАД" 2 888 340,00
UAH з ПДВ
2 888 340,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БОРИМСЬКИЙ РУСЛАН СТАНІСЛАВОВИЧ " 2 898 000,00
UAH з ПДВ
2 898 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 січня 2020 19:17
переможець.pdf
28 грудня 2019 13:54
sign.p7s
28 грудня 2019 13:50
пропозиція брикет.pdf.(2).P7S
28 грудня 2019 13:50
пропозиція брикет.pdf.(1).P7S
28 грудня 2019 13:50
пропозиція брикет.pdf
28 грудня 2019 13:50
супутні документи.rar
28 грудня 2019 13:50
2712-1.rar

Публічні документи

28 грудня 2019 16:16
паспорт.PDF
28 грудня 2019 16:16
Інд.код.PDF
28 грудня 2019 16:16
Єдиний податок.PDF
28 грудня 2019 16:16
Витяг з підп..PDF
28 грудня 2019 16:16
Виписка з підп..PDF
28 грудня 2019 16:16
Пропозиція 2019.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕНЕРГОСКЛАД"
#40092668
Переможець 2 888 340,00
UAH з ПДВ
11 січня 2020 08:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 січня 2020 08:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕНЕРГОСКЛАД"
#40092668
2 888 340,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
31 січня 2020 15:16
договір 537-а.pdf укладений
31 січня 2020 15:11

Актуальні тендери

До пошуку