Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 03410000-7 Деревина (паливні брикети із суміші твердих та м’яких порід деревини)
Очікувана вартість
2 898 000,00 UAH
UA-2019-11-29-000537-a 49284c64082b413cb13c28b5faaafffc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігольник Пилип Володимирович

+380574641043 Chuguev.raiono.prozoro.online@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Чугуївської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04591400
Місцезнаходження: 63513, Україна , Харківська обл., Чугуївський район, селище міського типу Кочеток, вулиця Жовтнева, будинок 18
Контактна особа: Ігольник Пилип Володимирович
+380574641043
Chuguev.raiono.prozoro.online@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 листопада 2019 14:43
Звернення за роз’ясненнями: до 18 грудня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 грудня 2019 17:00
Початок аукціону: 02 січня 2020 13:11
Очікувана вартість: 2 898 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 86 940,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


доставка товару здійснюється до навчальних закладів Замовника
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
644 т
паливні брикети із суміші твердих та м’яких порід деревини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 150 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 грудня 2019 08:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 грудня 2019 08:44
ЗТД брикет 21.12.2019 .pdf
21 грудня 2019 08:44
тд брикет 21.12.2019.pdf
13 грудня 2019 13:59
ЗТД брикет 13.12.2019 .pdf
21 грудня 2019 08:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 грудня 2019 14:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2019 14:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 грудня 2019 08:44
ЗТД брикет 21.12.2019 .pdf
21 грудня 2019 08:44
тд брикет 21.12.2019.pdf
13 грудня 2019 13:59
тд брикет 13.12.2019.pdf
29 листопада 2019 14:45
тд брикет.pdf
13 грудня 2019 13:59
ЗТД брикет 13.12.2019 .pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-16-000040 ● e036e6137109455c86c836fce7e64492
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 січня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 січня 2020 16:23
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
15.01.2020 №5
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 15.01.2020 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 15.01.2020 № 5

Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу.
1 UA-2019-11-29-000537-a 29.11.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до пункту 1.10 Правил дорожнього руху затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2001 р. № 1306 транспортний засіб - пристрій, призначений для перевезення людей і (або) вантажу, а також встановленого на ньому спеціального обладнання чи механізмів. Причіп - транспортний засіб, призначений для руху тільки в з'єднанні з іншим транспортним засобом. До цього виду транспортних засобів належать також напівпричепи і причепи-розпуски. Учасником довідкою про наявність у Учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази від 27.12.2019 №2 проінформовано замовника про наявність у нього 4 транспортних засобів із зазначенням «1. VOLVO FH 13.400 р.н. АА9078ТВ» який за своїм типом є вантажний сідловий тягач, «1.1 KOGEL SNCO 24 р.н. АА2870ХК» який за своїм типом є напівпричіп бортовий, «2. VOLVO FH р.н. АА1054ХН» який за своїм типом є вантажний сідловий тягач, «2.2 KOGEL SNCO 24Р90 р.н. АА1977ХІ» який за своїм типом є напівпричіп бортовий. Зазначена інформація підтверджується із офіційного сайту головного сервісного центру МВС України (http://hsc.gov.ua/). Вимогою п.п. 2.4 п. 2 Додатку 2 тендерної документації визначалось, що «Кількість працівників (водіїв) повинна бути не меншою ніж кількість одиниць транспортних засобів, яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі». Враховуючи, що Учасником надано інформацію про два сідлові тягачи та про два напівпричіпи бортові, які призначені для руху тільки в з'єднанні з іншим транспортним засобом то учасником у повному обсязі та по суті виконано вимогу замовника в частині кількості водіїв, оскільки із зазначених чотирьох транспортних засобів перевезення предмету закупівлі здійснюється двома транспортними засобами. Щодо відсутності певної інформації у листі-відгуку, інформації про учасника та відсутності підпису та печатки на окремому документі зазначені зауваження не можуть бути підставою для відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції учасника, оскільки уся необхідна інформація наявна у самій пропозиції учасника, а також пунктом 3 розділу 5 тендерної документації передбачено перелік формальних помилок «формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки, описки та відсутність незначної інформації.». Відповідно до статті 1 Закону України «Про інформацію» інформація - будь-які відомості та/або дані, які можуть бути збережені на матеріальних носіях або відображені в електронному вигляді. Таким чином, не зазначення учасником інформації у певному контексті та при цьому наявності зазначеної інформації у тексті самої пропозиції учасника не нівелює технічний, якісний та кількисний потенціал Учасника та не може бути підставою для відхилення Учасника у спосіб передбачений Законом України «Про публічні закупівлі».

2020-01-28 11:30:55


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 січня 2020
Кінцевий строк оскарження: 06 лютого 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 січня 2020 13:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕНЕРГОСКЛАД" 2 888 340,00
UAH з ПДВ
2 888 340,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БОРИМСЬКИЙ РУСЛАН СТАНІСЛАВОВИЧ " 2 898 000,00
UAH з ПДВ
2 898 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 січня 2020 19:17
переможець.pdf
28 грудня 2019 13:54
Електронний підпис
28 грудня 2019 13:50
пропозиція брикет.pdf.(2).P7S
28 грудня 2019 13:50
пропозиція брикет.pdf.(1).P7S
28 грудня 2019 13:50
пропозиція брикет.pdf
28 грудня 2019 13:50
супутні документи.rar
28 грудня 2019 13:50
2712-1.rar

Публічні документи

28 грудня 2019 16:16
паспорт.PDF
28 грудня 2019 16:16
Інд.код.PDF
28 грудня 2019 16:16
Єдиний податок.PDF
28 грудня 2019 16:16
Витяг з підп..PDF
28 грудня 2019 16:16
Виписка з підп..PDF
28 грудня 2019 16:16
Пропозиція 2019.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕНЕРГОСКЛАД"

ФОП "БОРИМСЬКИЙ РУСЛАН СТАНІСЛАВОВИЧ "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕНЕРГОСКЛАД"
#40092668
Переможець 2 888 340,00
UAH з ПДВ
11 січня 2020 08:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 січня 2020 08:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕНЕРГОСКЛАД"
#40092668
2 888 340,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 грудня 2020 17:40
Електронний підпис укладений
31 січня 2020 15:16
договір 537-а.pdf укладений
31 січня 2020 15:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 537-a
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML