Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
Очікувана вартість
199 668,48 UAH
UA-2019-11-29-000472-b 201e456e93c84c7baf6071ae746d6419
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тимчук Ярослав

(097)9471755 CEMD.YAROSLAV@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 листопада 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 38554360
Місцезнаходження: 76009, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ СОФІЇВКА, будинок 39
Контактна особа: Тимчук Ярослав
(097)9471755
CEMD.YAROSLAV@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34330000-9: Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
162 шт
34330000-9 Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів (130 найменувань товару)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 листопада 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34330000-9 — Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата по цьому Договору проводиться покупцем протягом 20 (двадцяти) днів з моменту отримання товару шляхом безготівкового переказу на розрахунковий рахунок продавця, вказаний у даному договорі, відповідно до ціни, становленої сторонами договору у специфікації, погодженої в замовленні та відображеної у видатковій накладні на товар. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

29 листопада 2019 10:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2019 10:47
Договір з ТОВ Автоексперт від 29 11 2019 № 276.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТзОВ "АВТОЕКСПЕРТ"
#36734021
Переможець 199 668,48
UAH з ПДВ
29 листопада 2019 10:52

Документи

29 листопада 2019 10:52
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 листопада 2019 10:55
Договір з ТОВ Автоексперт від 29 11 2019 № 276.pdf укладений
29 листопада 2019 10:54