Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами (Спеціальне лікувальне харчування для дорослих та дітей, хворих на фенілкетонурію)
Очікувана вартість
273 819,60 UAH
UA-2019-11-29-000462-c ● 60942ad0188245ad98ca6cad7bf7e7ff
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Міська дитяча поліклініка №12" Харківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 24270460 |
Вебсайт: | http://12detpol.city.kharkov.ua/ |
Місцезнаходження: | 61068, Україна , Харківська обл., Харків, проспект Московський, 153 |
Контактна особа: |
Логвінова Олена Вікторівна 380577251101 dgp_12@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 листопада 2019 11:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 грудня 2019 08:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 грудня 2019 08:00 |
Початок аукціону: | 17 грудня 2019 13:46 |
Очікувана вартість: | 273 819,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 369,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15880000-0: Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами
Харчовий продукт для спеціальних медичних цілей: для дітей від 9 років та дорослих, хворих на фенілкетонурію («ФКУ Нутрі 3 Енерджі Апельсиновий смак», банка 454 г. або еквівалент),
Харчовий продукт для спеціальних медичних цілей: для дітей старше 8 років та дорослих хворих на фенілкетонурію («ФКУ Нутрі 3 Концентрат», банка 500 г. або еквівалент);
Харчовий продукт для спеціальних медичних цілей: для дітей старше 8 років та дорослих хворих на фенілкетонурію («ФКУ Нутрі 3 Концентрат», банка 500 г. або еквівалент);
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
19664.4 Грам
Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами (Спеціальне лікувальне харчування для дорослих та дітей, хворих на фенілкетонурію)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61068, Україна, Харківська область, Харків, проспект Московський, 153
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15880000-0 — Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Протягом 30 календарних днів з моменту отримання товару. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 листопада 2019 11:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 листопада 2019 11:28 |
Тендерна документація феніл 2020.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Розділення на лоти
Дата подання: 04 грудня 2019 13:13
Дата відповіді: 04 грудня 2019 15:51
Доброго дня шановний Замовнику.
Для усунення дискримінаційних вимог та збільшення кола потенційних учасників просимо розділити предмет закупівлі на лоти, за принципом 1 найменування - 1 лот.
Відповідь: Доброго дня, Шановний учаснику!
Щодо обґрунтування необхідності об`єднання всіх позицій, вказаних в Додатку №6 Тендерної документації в один лот, Замовник керувався рекомендаціями з висновку лікаря-генетика «Міжобласного спеціалізованого медико-генетичного центру – центру рідкісних (орфанних) захворювань», виданого хворій дитині, яка потребує спеціального лікувального харчування. Використання двох сумішей одночасно показує високу ефективність лікування (рівень феніланіну крові) та лабораторної оцінки нутрітивного статусу. Отже, один препарат доповнює інший і їх розрахунки по потребі робляться стосовно рекомендацій лікаря-генетика.
Щодо визначення предмета закупівлі, Замовник діяв у відповідності до пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454, де зазначено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України «Про Публічні закупівлі» №922-VІІІ від 25.12.2015 року (далі Закон) та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Розбивка предмету закупівлі на лоти є правом, але не обов’язком замовника згідно до вищезазначеного Порядку. Два предмети закупівлі мають однорідні технічні характеристики, відносяться до одного коду Єдиного закупівельного словника, для їх поставки не вимагається від учасника додаткових витрат, як то отримання додаткової ліцензії, придбання спеціального обладнання або додаткова кваліфікація працівників; а для Замовника є принциповим закупівля одразу двох предметів, тому що для хворої дитини є необхідним вживання одночасно двох продуктів. Крім того, можливість поставки товару в асортименті свідчить про конкурентні переваги такого учасника.
Таким чином, об'єднання двох продуктів в один лот є обґрунтованим, виходячи з об'єктивних потреб пацієнта, та не є порушенням у розумінні Закону.
Щодо обґрунтування необхідності об`єднання всіх позицій, вказаних в Додатку №6 Тендерної документації в один лот, Замовник керувався рекомендаціями з висновку лікаря-генетика «Міжобласного спеціалізованого медико-генетичного центру – центру рідкісних (орфанних) захворювань», виданого хворій дитині, яка потребує спеціального лікувального харчування. Використання двох сумішей одночасно показує високу ефективність лікування (рівень феніланіну крові) та лабораторної оцінки нутрітивного статусу. Отже, один препарат доповнює інший і їх розрахунки по потребі робляться стосовно рекомендацій лікаря-генетика.
Щодо визначення предмета закупівлі, Замовник діяв у відповідності до пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454, де зазначено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України «Про Публічні закупівлі» №922-VІІІ від 25.12.2015 року (далі Закон) та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Розбивка предмету закупівлі на лоти є правом, але не обов’язком замовника згідно до вищезазначеного Порядку. Два предмети закупівлі мають однорідні технічні характеристики, відносяться до одного коду Єдиного закупівельного словника, для їх поставки не вимагається від учасника додаткових витрат, як то отримання додаткової ліцензії, придбання спеціального обладнання або додаткова кваліфікація працівників; а для Замовника є принциповим закупівля одразу двох предметів, тому що для хворої дитини є необхідним вживання одночасно двох продуктів. Крім того, можливість поставки товару в асортименті свідчить про конкурентні переваги такого учасника.
Таким чином, об'єднання двох продуктів в один лот є обґрунтованим, виходячи з об'єктивних потреб пацієнта, та не є порушенням у розумінні Закону.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "МЕДФАРКОМ-ЦЕНТР" #33239630 |
Переможець |
273 777,60
UAH з ПДВ
|
19 грудня 2019 10:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 березня 2020 15:16
|
Електронний підпис | укладений |
20 березня 2020 15:16
|
Додаткова угода 4.pdf | укладений |
20 березня 2020 15:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 січня 2020 13:18
|
Дод.угода 3 Медфарком.pdf | зміни до договору |
17 січня 2020 13:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 січня 2020 10:28
|
Дод.угода 2 Медфарком.pdf | зміни до договору |
17 січня 2020 10:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 січня 2020 17:12
|
Дод угода 1 Медфарком.pdf | зміни до договору |
14 січня 2020 17:07
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 15:13
|
Договір 1ХА.pdf | укладений |
02 січня 2020 15:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 14 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Перерозподіл суми договору між джерелами фінансування, зміна реквізитів. |
Номер договору про закупівлю: | 1ХА |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення уточнень до специфікації стосовно кількості білка в одній банці та ціни за одну упаковку без ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 1ХА |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення уточнень до специфікації стосовно кількості білка. |
Номер договору про закупівлю: | 1ХА |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
86 306,40
UAH (в тому числі ПДВ 14 384,40 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Приймаючи до уваги пункт 1.3. Договору, п. 652 Цивільного Кодексу України та з метою уникнення порушення ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» |