Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами (Спеціальне лікувальне харчування для дорослих та дітей, хворих на фенілкетонурію)
Очікувана вартість
273 819,60 UAH
UA-2019-11-29-000462-c 60942ad0188245ad98ca6cad7bf7e7ff
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Логвінова Олена Вікторівна

380577251101 dgp_12@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Міська дитяча поліклініка №12" Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 24270460
Вебсайт: http://12detpol.city.kharkov.ua/
Місцезнаходження: 61068, Україна , Харківська обл., Харків, проспект Московський, 153
Контактна особа: Логвінова Олена Вікторівна
380577251101
dgp_12@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 листопада 2019 11:09
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2019 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 грудня 2019 08:00
Початок аукціону: 17 грудня 2019 13:46
Очікувана вартість: 273 819,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 369,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15880000-0: Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами


Харчовий продукт для спеціальних медичних цілей: для дітей від 9 років та дорослих, хворих на фенілкетонурію («ФКУ Нутрі 3 Енерджі Апельсиновий смак», банка 454 г. або еквівалент),
Харчовий продукт для спеціальних медичних цілей: для дітей старше 8 років та дорослих хворих на фенілкетонурію («ФКУ Нутрі 3 Концентрат», банка 500 г. або еквівалент);
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
19664.4 Грам
Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами (Спеціальне лікувальне харчування для дорослих та дітей, хворих на фенілкетонурію)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61068, Україна, Харківська область, Харків, проспект Московський, 153
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15880000-0 — Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Протягом 30 календарних днів з моменту отримання товару. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 листопада 2019 11:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2019 11:28
Тендерна документація феніл 2020.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Розділення на лоти
Дата подання: 04 грудня 2019 13:13
Дата відповіді: 04 грудня 2019 15:51
Доброго дня шановний Замовнику. Для усунення дискримінаційних вимог та збільшення кола потенційних учасників просимо розділити предмет закупівлі на лоти, за принципом 1 найменування - 1 лот.
Відповідь: Доброго дня, Шановний учаснику!
Щодо обґрунтування необхідності об`єднання всіх позицій, вказаних в Додатку №6 Тендерної документації в один лот, Замовник керувався рекомендаціями з висновку лікаря-генетика «Міжобласного спеціалізованого медико-генетичного центру – центру рідкісних (орфанних) захворювань», виданого хворій дитині, яка потребує спеціального лікувального харчування. Використання двох сумішей одночасно показує високу ефективність лікування (рівень феніланіну крові) та лабораторної оцінки нутрітивного статусу. Отже, один препарат доповнює інший і їх розрахунки по потребі робляться стосовно рекомендацій лікаря-генетика.
Щодо визначення предмета закупівлі, Замовник діяв у відповідності до пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454, де зазначено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України «Про Публічні закупівлі» №922-VІІІ від 25.12.2015 року (далі Закон) та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Розбивка предмету закупівлі на лоти є правом, але не обов’язком замовника згідно до вищезазначеного Порядку. Два предмети закупівлі мають однорідні технічні характеристики, відносяться до одного коду Єдиного закупівельного словника, для їх поставки не вимагається від учасника додаткових витрат, як то отримання додаткової ліцензії, придбання спеціального обладнання або додаткова кваліфікація працівників; а для Замовника є принциповим закупівля одразу двох предметів, тому що для хворої дитини є необхідним вживання одночасно двох продуктів. Крім того, можливість поставки товару в асортименті свідчить про конкурентні переваги такого учасника.
Таким чином, об'єднання двох продуктів в один лот є обґрунтованим, виходячи з об'єктивних потреб пацієнта, та не є порушенням у розумінні Закону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 грудня 2019 14:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "МЕДФАРКОМ-ЦЕНТР" 273 777,60
UAH з ПДВ
273 777,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІНФАР" 273 819,60
UAH з ПДВ
273 819,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 грудня 2019 11:29
Електронний підпис
19 грудня 2019 11:28
Документи переможця.pdf
13 грудня 2019 16:28
Електронний підпис
13 грудня 2019 16:27
Інші документи.pdf
13 грудня 2019 16:27
Технічна частина.pdf
13 грудня 2019 16:24
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

14 грудня 2019 20:41
пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ «МФК-ЦЕНТР»

ТОВ "ВІНФАР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "МЕДФАРКОМ-ЦЕНТР"
#33239630
Переможець 273 777,60
UAH з ПДВ
19 грудня 2019 10:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 грудня 2019 10:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "МЕДФАРКОМ-ЦЕНТР"
#33239630
273 777,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 березня 2020 15:16
Електронний підпис укладений
20 березня 2020 15:16
Додаткова угода 4.pdf укладений
20 березня 2020 15:14
Електронний підпис зміни до договору
17 січня 2020 13:18
Дод.угода 3 Медфарком.pdf зміни до договору
17 січня 2020 13:17
Електронний підпис зміни до договору
17 січня 2020 10:28
Дод.угода 2 Медфарком.pdf зміни до договору
17 січня 2020 10:26
Електронний підпис зміни до договору
14 січня 2020 17:12
Дод угода 1 Медфарком.pdf зміни до договору
14 січня 2020 17:07
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 15:13
Договір 1ХА.pdf укладений
02 січня 2020 15:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перерозподіл суми договору між джерелами фінансування, зміна реквізитів.
Номер договору про закупівлю: 1ХА
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення уточнень до специфікації стосовно кількості білка в одній банці та ціни за одну упаковку без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 1ХА
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення уточнень до специфікації стосовно кількості білка.
Номер договору про закупівлю: 1ХА
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 86 306,40
UAH (в тому числі ПДВ 14 384,40 UAH)
Причини розірвання договору: Приймаючи до уваги пункт 1.3. Договору, п. 652 Цивільного Кодексу України та з метою уникнення порушення ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі»