Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Організаційна техніка
Очікувана вартість
12 200,00 UAH
UA-2019-11-29-000425-c ● 14100847feb54f749daaa266efddb38f
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ" |
Код ЄДРПОУ: | 03359121 |
Місцезнаходження: | 04080, Україна , Київська обл., Київ, вул.Фрунзе, 15 |
Контактна особа: |
Щербина Марина Олександрівна 380444625215 sheupodoltender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 листопада 2019 11:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 грудня 2019 11:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 грудня 2019 11:00 |
Початок аукціону: | 05 грудня 2019 12:30 |
Очікувана вартість: | 12 200,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 122,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Вимоги до учасників закупівлі: 1. Платник ПДВ ставка 20%. 2. Відсутність факту надання Покупцю Учасником, що приймає участь в закупівлі будь-якої недостовірної інформації. 3. Учасник-переможець зобов’язаний укласти договір із Покупцем протягом 3-х. робочих днів з дня визначення його переможцем. У разі не укладення договору, рішення про визначення переможця скасовується. 4. Строк поставки товару, протягом 5-ти робочих днів з дати отримання заявки. Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі .pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: 1 форму «цінова – пропозиція» (додаток №2 документації) із зазначенням стартової ціни пропозиції. 2. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (з датою формування в поточному ріці). 3. Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або Витяг з реєстру платників ПДВ. 4. Статут (для юридичної особи). 5. Паспорт (для фізичних осіб ). 6. Довідка про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб). 7. Інформація про учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄРДПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон) 8. Документ (-и), що підтверджує якість товару, якщо це передбачено чинним законодавством України. *Документи пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель тільки у форматі PDF (Portable Document Format), кожний документ подається окремим файлом, який іменується відповідно змісту документа, має бути відкритий для загального доступу, не містити паролів та повинен містити розбірливі зображення.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Організаційна техніка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04080, Україна, місто Київ, Київ, Кирилівська 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 грудня 2019
ДК 021:2015: 30123000-7 — Організаційна техніка
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 листопада 2019 12:02 |
Документація.docx |
29 листопада 2019 12:02 |
Договір проект.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 02 грудня 2019 13:37
Дата відповіді: 02 грудня 2019 13:46
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Перевага надається учаснику пропозиція якого відповідає вимогам закупівлі.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-29-000425-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "КІДАЛОВ АНДРІЙ ІГОРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3123515272
Дата подання: 02 грудня 2019 14:27
Вимагаємо внести зміни
Вимагаємо внести зміни в документацію, оскільки пункт 1 Вимог до кваліфікації учасників (Платник ПДВ ставка 20%) є дискримінаційним (учасники ФОПи на єдиному податку не можуть приймати участь)
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 грудня 2019 15:53
У відповідь на Вашу вимогу хочемо зазначити, що кожен бажаючий має можливість прийняти участь у закупівлі, але переможця буде визначено серед Учасників з найбільш економічно вигідною пропозицією для підприємства
Номер вимоги: UA-2019-11-29-000425-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "КІДАЛОВ АНДРІЙ ІГОРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3123515272
Дата подання: 16 грудня 2019 16:27
Вимагаємо скасувати рішення
Незаконне відхилення
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 грудня 2019 10:31
Шановний Учаснику, будь ласка будьте уважні та ще раз перегляньте пропозицію Учасника ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ". Особливу увагу приділіть ціновій пропозиції де зазначена ціна без ПДВ буде вигідніша ніж ваша та інших (до речі інші учасники також надали пропозиції без ПДВ). Тому дана пропозиція є найвигіднішою серед інших. Також звертаємо Вашу увагу на те, що до законодавства були внесені зміни. Наказ ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 втратив чинність.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 грудня 2019 13:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІВАЛТЕКС" |
10 780,00
UAH
|
9 774,00
UAH
|
Документи |
ФОП "КІДАЛОВ АНДРІЙ ІГОРОВИЧ" |
11 500,00
UAH
|
9 775,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" |
10 773,00
UAH
|
10 773,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "ГЕРМА" |
11 966,00
UAH
|
11 966,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІВАЛТЕКС" #37047809 |
Відхилено |
9 774,00
UAH
|
09 грудня 2019 14:06
|
ФОП "КІДАЛОВ АНДРІЙ ІГОРОВИЧ" #3123515272 |
Відхилено |
9 775,00
UAH
|
16 грудня 2019 15:30
|
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" #41925714 |
Переможець |
10 773,00
UAH
|
16 грудня 2019 15:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір № 347 від 19.12.2019 року.pdf | укладений |
19 грудня 2019 16:56
|