Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021-2015 (CPV): 09120000-6 - Газове паливо (Природний газ)
Очікувана вартість
2 869 154,00 UAH
UA-2019-11-29-000337-a ● 1bb4a954086748f9979bacae109c8f0a
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ШИРЯЇВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04378994 |
Місцезнаходження: | 66800, Україна , Одеська обл., селище міського типу Ширяєве, вулиця Коробченка, будинок 1 |
Контактна особа: |
Коршак Дмитро Вікторович +380681873741 shiryaeveotg@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 листопада 2019 13:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 грудня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 грудня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 19 грудня 2019 11:34 |
Очікувана вартість: | 2 869 154,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 28 691,54 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 86000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Закупівля здійснюється на очікувану вартість згідно потреби до кінця 2020 року
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
304.7 тис м.куб
ДК 021-2015 (CPV): 09120000-6 - Газове паливо (Природний газ) (Джерело фінансування - місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
66800, Україна, Одеська область, Ширяївський район, Згідно тендерної документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | У разі оплати протягом місяця поставки газу та/або після закінчення місяця поставки газу, Споживач здійснює розрахунок шляхом поточного перерахування на розрахунковий рахунок Постачальника 100% вартості запланованих обсягів газу на підставі рахунку/рахунку-фактури. Джерело фінансування - місцевий бюджет. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 грудня 2019 12:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 грудня 2019 12:51 |
Перелік змін газ 2.doc | |
10 грудня 2019 12:51 |
ТД Газ 2020 рік зі змінами 2.doc |
10 грудня 2019 12:53 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
10 грудня 2019 12:51 |
Перелік змін газ 2.doc
|
||||||
10 грудня 2019 12:51 |
ТД Газ 2020 рік зі змінами 2.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-29-000337-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ", Код ЄДРПОУ:36860996
Дата подання: 04 грудня 2019 21:05
Вимога про усунення порушення
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують право учасників брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку. (Згідно ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі)
Технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачено, що учасник закупівлі повинен підтвердити документально наявність створеної точки контакту, яка повинна знаходитись за місцем поставки або в межах населеного пункту, визначеним в тендерній документації
Дана вимога обмежує коло потенційних Учасників, які мають досвід роботи у даній сфері, але не мають у власності чи користуванні будівлі та/або приміщення, в яких організовано точки контакту для прийому та обслуговування споживачів на території Замовника, а отже є дискримінаційними за територіальними принципами. Зазначаємо, що дана вимога не обумовлена жодними чинними нормативно – правовими актами, ані Законом України «Про публічні закупівлі», Законом України «Про ринок природного газу», Кодексом Газотранспортної системи, Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з постачання природного газу, що затверджені Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики та комунальних послуг від 16.02.2017 №201 не встановлено умови (вимоги) щодо наявності у Постачальника природного газу представництва у певних регіонах України. Крім того, згідно Постанови НКРЕКП від 16.02.2017 року № 201 «Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з постачання природного газу» (Розділ І пункт 1.3) зазначено: «місце провадження діяльності – територія України». Також, дані вимоги ТД Замовника порушують принципи Закону України «Про ринок природного газу» та Кодексу Газотранспортної системи України (одним з головних принципів яких є принцип недискримінації). Отже, жодними нормативно – правовими актами не встановлено вимоги щодо наявності представництва на території, чи в регіоні Замовника. Окрім того, заведення обсягів природного газу (номінація) фізично відбувається за місцем розташування Оператора Газотранспортної системи України – АТ «УКРТРАНСГАЗ» (місце провадження діяльності якого – територія України, де розташовано магістральний газопровід з усіма об’єктами і спорудами, пов’язаними з ним єдиним технологічним процесом, та які зазначені в документах, що додаються до заяви про отримання ліцензії. Та розподілення обсягів природного газу фізично відбувається за місцем розташування Оператора Газорозподільчої системи (місце провадження діяльності (відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності із зберігання (закачування, відбору) природного газу) – територія України, де розташовані сховища природного газу, які перебувають у власності, господарському віданні чи користуванні ліцензіата, які зазначаються у відомості про місця провадження господарської діяльності із зберігання природного газу (з урахуванням змін до документів, поданих ліцензіатом в установленому цими Ліцензійними умовами порядку).
Встановлена вимога дає можливість прийняти участь у закупівлі обмеженому колу Учасників, які зареєстровані або мають представництво на території Замовника, інші Учасники не матимуть можливості прийняти участь у даній закупівлі, оскільки їх тендерні пропозиції будуть відхилені через невідповідність ТД Замовника. Зазначена вимога ТД Замовника порушує принципи закупівель, що передбачені статтями 3 і 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме-недискримінація учасників. Наголошуємо також, що у тендерній документації Замовник не обґрунтував та «Про публічні закупівлі», а саме-недискримінація учасників. Наголошуємо, що у тендерній документації Замовник не обґрунтував та не підтвердив необхідність встановлення вказаних вимог, що порушує вимоги Частини 4 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі».Виходячи з вищевикладеного, просимо усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну докумунтацію.
Розгорнути
Згорнути
Технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачено, що учасник закупівлі повинен підтвердити документально наявність створеної точки контакту, яка повинна знаходитись за місцем поставки або в межах населеного пункту, визначеним в тендерній документації
Дана вимога обмежує коло потенційних Учасників, які мають досвід роботи у даній сфері, але не мають у власності чи користуванні будівлі та/або приміщення, в яких організовано точки контакту для прийому та обслуговування споживачів на території Замовника, а отже є дискримінаційними за територіальними принципами. Зазначаємо, що дана вимога не обумовлена жодними чинними нормативно – правовими актами, ані Законом України «Про публічні закупівлі», Законом України «Про ринок природного газу», Кодексом Газотранспортної системи, Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з постачання природного газу, що затверджені Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики та комунальних послуг від 16.02.2017 №201 не встановлено умови (вимоги) щодо наявності у Постачальника природного газу представництва у певних регіонах України. Крім того, згідно Постанови НКРЕКП від 16.02.2017 року № 201 «Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з постачання природного газу» (Розділ І пункт 1.3) зазначено: «місце провадження діяльності – територія України». Також, дані вимоги ТД Замовника порушують принципи Закону України «Про ринок природного газу» та Кодексу Газотранспортної системи України (одним з головних принципів яких є принцип недискримінації). Отже, жодними нормативно – правовими актами не встановлено вимоги щодо наявності представництва на території, чи в регіоні Замовника. Окрім того, заведення обсягів природного газу (номінація) фізично відбувається за місцем розташування Оператора Газотранспортної системи України – АТ «УКРТРАНСГАЗ» (місце провадження діяльності якого – територія України, де розташовано магістральний газопровід з усіма об’єктами і спорудами, пов’язаними з ним єдиним технологічним процесом, та які зазначені в документах, що додаються до заяви про отримання ліцензії. Та розподілення обсягів природного газу фізично відбувається за місцем розташування Оператора Газорозподільчої системи (місце провадження діяльності (відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності із зберігання (закачування, відбору) природного газу) – територія України, де розташовані сховища природного газу, які перебувають у власності, господарському віданні чи користуванні ліцензіата, які зазначаються у відомості про місця провадження господарської діяльності із зберігання природного газу (з урахуванням змін до документів, поданих ліцензіатом в установленому цими Ліцензійними умовами порядку).
Встановлена вимога дає можливість прийняти участь у закупівлі обмеженому колу Учасників, які зареєстровані або мають представництво на території Замовника, інші Учасники не матимуть можливості прийняти участь у даній закупівлі, оскільки їх тендерні пропозиції будуть відхилені через невідповідність ТД Замовника. Зазначена вимога ТД Замовника порушує принципи закупівель, що передбачені статтями 3 і 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме-недискримінація учасників. Наголошуємо також, що у тендерній документації Замовник не обґрунтував та «Про публічні закупівлі», а саме-недискримінація учасників. Наголошуємо, що у тендерній документації Замовник не обґрунтував та не підтвердив необхідність встановлення вказаних вимог, що порушує вимоги Частини 4 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі».Виходячи з вищевикладеного, просимо усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну докумунтацію.
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 грудня 2019 16:01
Були внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-11-29-000337-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "БЛАГОГАЗ ЗБУТ", Код ЄДРПОУ:41849377
Дата подання: 03 січня 2020 22:16
Дата подання: 03 січня 2020 22:16
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 10 січня 2020 23:27
рішення від 10.01.2019№440+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 10 січня 2020 23:27
Інформація про резолютивну частину рішення від 24.01.2020 №1531.pdf
Дата публікації: 27 січня 2020 16:17
рішення від 24.01.2020№1531.pdf
Дата публікації: 29 січня 2020 19:06
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ виконано замовником.
Дата виконання рішення замовником: 30 січня 2020 08:22
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БЛАГОГАЗ ЗБУТ" #41849377 |
Рішення скасоване |
1 572 252,00
UAH з ПДВ
|
30 січня 2020 08:22
|
ТОВ "ОДЕСАГАЗ-ПОСТАЧАННЯ" #39525257 |
Рішення скасоване |
1 773 354,00
UAH з ПДВ
|
30 січня 2020 08:22
|
ТОВ "БЛАГОГАЗ ЗБУТ" #41849377 |
Відхилено |
1 572 252,00
UAH з ПДВ
|
31 січня 2020 11:23
|
ТОВ "ОДЕСАГАЗ-ПОСТАЧАННЯ" #39525257 |
Відхилено |
1 773 354,00
UAH з ПДВ
|
31 січня 2020 11:44
|
Інформація про відміну
Дата відміни
31 січня 2020 11:44
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі