Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Сервісне обслуговування ПП автоматизації бухгалтерського обліку "Бухгалтерія 8", "Зарплата та управління персоналом", "Управління автотранспортом Стандарт для України"
Очікувана вартість
81 000,00 UAH
UA-2019-11-29-000298-c ● 62b2982c8f4f455a80554314102e740d
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Комунальник" |
Код ЄДРПОУ: | 32164402 |
Місцезнаходження: | 87500, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул. Набережна, 18 |
Контактна особа: |
Ликова Ганна Євгенівна 380988639485 km_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 листопада 2019 10:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 грудня 2019 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 грудня 2019 16:00 |
Очікувана вартість: | 81 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 405,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Сервісне обслуговування ПП автоматизації бухгалтерського обліку "Бухгалтерія 8", "Зарплата та управління персоналом", "Управління автотранспортом Стандарт для України"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87505, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Набережна, 18, Лівобережний район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 листопада 2019 10:30 |
проект договору.doc |
29 листопада 2019 10:30 |
ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!!! Обовязково для процедури (3).docx |
29 листопада 2019 10:29 |
2. вимоги.docx |
29 листопада 2019 10:29 |
Техн пропозиції з вимог 2020 (1).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Що до предмету закупівлі
Дата подання: 03 грудня 2019 09:47
Дата відповіді: 04 грудня 2019 07:00
Доброго дня!
1. Чи влаштує вас віддалена підтримка?
2. Чи проводились зміни вказаних конфігурацій (доопрацьовували функціонал ПЗ)?
Дякую!
Гарного дня!
Відповідь: Доброго дня! По суті запитань інформуємо:
1) Віддалена підтримка нас не влаштовує.
2) Конфігурації Програмних продуктів, перелічених у Додатку "Технічні (якісні) вимоги з надання послуг", суттєво модифіковувались (змінювались) на протязі кількарічного періоду за нашими вимогами із специфіки нормативної та облікової політики підприємства, розширення функціональних можливостей ПП. Змінені складові конфігурацій ПП позначено примітками (v.Грс) - дивиться п.1.2 Характеристика об'єкту.
З метою забезпечення безперервної ефективної експлуатації ПП (автоматизованих обліково-розрахункових операцій, звітності та оперативного управління) на підприємстві Замовника, Учасник тендеру (претендент) повинен продемонструвати на майданчику Замовника свої знання та вміння, які би гарантували надання Замовнику якісних послуг як з оперативності виконання його завдань і вимог, так і з запобіганню подвійних витрат на раніше виконані вдосконалення та розвиток ПП. А також Учаснику потрібно надати Замовнику документально підтверджену інформацію щодо “Кваліфікаційних вимог” до Виконавця (п.3.1)
1) Віддалена підтримка нас не влаштовує.
2) Конфігурації Програмних продуктів, перелічених у Додатку "Технічні (якісні) вимоги з надання послуг", суттєво модифіковувались (змінювались) на протязі кількарічного періоду за нашими вимогами із специфіки нормативної та облікової політики підприємства, розширення функціональних можливостей ПП. Змінені складові конфігурацій ПП позначено примітками (v.Грс) - дивиться п.1.2 Характеристика об'єкту.
З метою забезпечення безперервної ефективної експлуатації ПП (автоматизованих обліково-розрахункових операцій, звітності та оперативного управління) на підприємстві Замовника, Учасник тендеру (претендент) повинен продемонструвати на майданчику Замовника свої знання та вміння, які би гарантували надання Замовнику якісних послуг як з оперативності виконання його завдань і вимог, так і з запобіганню подвійних витрат на раніше виконані вдосконалення та розвиток ПП. А також Учаснику потрібно надати Замовнику документально підтверджену інформацію щодо “Кваліфікаційних вимог” до Виконавця (п.3.1)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГРАДІЄНТ-СЕРВІС" #30417361 |
Переможець |
81 000,00
UAH
|
10 грудня 2019 08:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
16. Договір ПП Градієнт-сервіс - сервісне обслуговування.pdf | укладений |
16 грудня 2019 17:16
|