Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сервісне обслуговування ПП автоматизації бухгалтерського обліку "Бухгалтерія 8", "Зарплата та управління персоналом", "Управління автотранспортом Стандарт для України"
Очікувана вартість
81 000,00 UAH
UA-2019-11-29-000298-c 62b2982c8f4f455a80554314102e740d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ликова Ганна Євгенівна

380988639485 km_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Комунальник"
Код ЄДРПОУ: 32164402
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул. Набережна, 18
Контактна особа: Ликова Ганна Євгенівна
380988639485
km_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 листопада 2019 10:27
Звернення за роз’ясненнями: до 04 грудня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2019 16:00
Очікувана вартість: 81 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 405,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Сервісне обслуговування ПП автоматизації бухгалтерського обліку "Бухгалтерія 8", "Зарплата та управління персоналом", "Управління автотранспортом Стандарт для України"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87505, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Набережна, 18, Лівобережний район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 листопада 2019 10:30
проект договору.doc
29 листопада 2019 10:30
ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!!! Обовязково для процедури (3).docx
29 листопада 2019 10:29
2. вимоги.docx
29 листопада 2019 10:29
Техн пропозиції з вимог 2020 (1).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Що до предмету закупівлі
Дата подання: 03 грудня 2019 09:47
Дата відповіді: 04 грудня 2019 07:00
Доброго дня! 1. Чи влаштує вас віддалена підтримка? 2. Чи проводились зміни вказаних конфігурацій (доопрацьовували функціонал ПЗ)? Дякую! Гарного дня!
Відповідь: Доброго дня! По суті запитань інформуємо:
1) Віддалена підтримка нас не влаштовує.
2) Конфігурації Програмних продуктів, перелічених у Додатку "Технічні (якісні) вимоги з надання послуг", суттєво модифіковувались (змінювались) на протязі кількарічного періоду за нашими вимогами із специфіки нормативної та облікової політики підприємства, розширення функціональних можливостей ПП. Змінені складові конфігурацій ПП позначено примітками (v.Грс) - дивиться п.1.2 Характеристика об'єкту.
З метою забезпечення безперервної ефективної експлуатації ПП (автоматизованих обліково-розрахункових операцій, звітності та оперативного управління) на підприємстві Замовника, Учасник тендеру (претендент) повинен продемонструвати на майданчику Замовника свої знання та вміння, які би гарантували надання Замовнику якісних послуг як з оперативності виконання його завдань і вимог, так і з запобіганню подвійних витрат на раніше виконані вдосконалення та розвиток ПП. А також Учаснику потрібно надати Замовнику документально підтверджену інформацію щодо “Кваліфікаційних вимог” до Виконавця (п.3.1)

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2019 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГРАДІЄНТ-СЕРВІС" 81 000,00
UAH
81 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

05 грудня 2019 07:44
Електронний підпис
05 грудня 2019 07:38
Електронний підпис
05 грудня 2019 07:35
Цінова пропозиція.pdf
05 грудня 2019 07:35
Повноваження.pdf
05 грудня 2019 07:35
ВИТЯГ_ГРС.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГРАДІЄНТ-СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГРАДІЄНТ-СЕРВІС"
#30417361
Переможець 81 000,00
UAH
10 грудня 2019 08:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2019 08:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГРАДІЄНТ-СЕРВІС"
#30417361
81 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
16. Договір ПП Градієнт-сервіс - сервісне обслуговування.pdf укладений
16 грудня 2019 17:16