Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сидіння,стільці та супутні вироби і частини до них .Меблі(стілець,крісло офісне
Очікувана вартість
79 413,00 UAH
UA-2019-11-29-000255-c fb1a261b3efd43388cd15fc41d9d27c1
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Попова Тетяна Михайлівна

380503807857 kvpushpm@bigmir.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київське вище професійне училище швейного та перукарського мистецтва
Код ЄДРПОУ: 03063159
Вебсайт: http://kvpu46-inf-ua.1gb.ua
Місцезнаходження: 03087, Україна , Київська обл., Київ, Єреванська, 12 А
Контактна особа: Попова Тетяна Михайлівна
380503807857
kvpushpm@bigmir.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 листопада 2019 10:10
Звернення за роз’ясненнями: до 04 грудня 2019 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2019 11:00
Очікувана вартість: 79 413,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 794,13 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Сидіння,стільці та супутні вироби і частини до них .Меблі(стілець,крісло офісне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
112 штуки
Сидіння,стільці та супутні вироби і частини до них .Меблі(стілець,крісло офісне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03087, Україна, Київська область, Київ, Вул.Єреванська, 12 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2019  —  23 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Сидіння,стільці та супутні вироби і частини до них .Меблі(стілець,крісло офісне Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 листопада 2019 10:13
Додаток.docx
29 листопада 2019 10:13
Квал.вимоги Стільці,крісло офісне..docx
29 листопада 2019 10:12
Стільці, крісла.docx
29 листопада 2019 10:12
ДОГОВIР на Меблі (стілець, крісло офісне).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 02 грудня 2019 13:41
Дата відповіді: 03 грудня 2019 12:17
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В технічних вимогах до предмету закупівлі чітко зазначено-показники розмірів вважати "не менше" та якісні характеристики " не гірші ніж". До участі в закупівлі допускаються ФО-П неплатники ПДВ, Ціна розлядаеться як остаточна.Замовник не е платником ПДВ.Порівняння пропозицій участників буде проводитися за загальною вартістю,що вказана учасником,незалежно від системи оподаткування до якої він відносится.Прохання до учасників закупівлі,звертатись з технічних питань за вказаними телефонами до початку участі у закупівлі.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій