Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЖИТОМИРСЬКИЙ ГЕРІАТРИЧНИЙ ПАНСІОНАТ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03188487 |
Місцезнаходження: | 12415, Україна , Житомирська обл., Житомирський район, с. Іванівка, вул. Інтернатна, 1 |
Контактна особа: |
Ольга Сергіївна Денисюк +380412227372,+380683114482 pansionat12415@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 листопада 2019 09:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 грудня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 грудня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 16 грудня 2019 15:30 |
Очікувана вартість: | 559 364,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 593,64 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 листопада 2019 09:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 листопада 2019 09:50 |
Технічне завдання.docx | |
29 листопада 2019 09:50 |
Проєкт договору.docx | |
29 листопада 2019 09:50 |
ТД _ Риба 2020.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
- Учасником у складі тендерної пропозиції не надано інформацією в довільній формі, що у взаємовідносинах між учасником та замовником оперативні санкції не застосовувались (згідно ст.. 236 Господарського кодексу);
- Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, яка не відповідає умовам тендерної документації, а саме: у довідці відсутня інформація про кількість товару;
- Учасником у складі тендерної пропозиції не в повному обсязі надано копії документів, що підтверджують отримання покупцем (замовником, тощо) згідно аналогічного договору товарів у повному обсязі, та складення яких Сторонами передбачається змістом відповідного аналогічного договору;
- Учасником у складі тендерної пропозиції не надано оригінали позитивних відгуків;
- Учасником у складі тендерної пропозиції не надано інформацію щодо погодження з умовами застосування оперативно-господарських санкцій;
- Учасником у складі тендерної пропозиції не надано відповідну технічну специфікацію, яка обов’язково має містити інформацію про повне найменування, місцезнаходження, та контактний номер телефону виробника(виробників) - інформація має бути зазначена окремо по кожній товарній позиції даної закупівлі.
Вдалих Вам перемог.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-12-23-000013 ● 3e39acf997f343609bebe8a5c11d07eb
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 грудня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 грудня 2019 17:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.12.2019
№ 66
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 24.12.2019 № 66.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
11. UA-2019-11-29-000232-b від 29.11.2019 – Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Дякуємо Вам за Вашу оперативність та повідомляємо наступне, Замовником в найближчий час буде усунуто порушення, виявлені під час моніторингу, шляхом розірвання Договору № 2 від 09.01.2020 з переможцем ТОВ "Ниви Черкащини"
2020-01-16 16:12:50
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 січня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 січня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Порушення усунуто шляхом розірвання договору
2020-02-12 14:38:29
Ризики, що спрацювали
RISK2-13
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 грудня 2019 16:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ юлтис |
386 169,60
UAH з ПДВ
|
369 387,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП НЕДІЛЬКО СВІТЛАНА ФЕДОРІВНА |
393 417,00
UAH з ПДВ
|
373 548,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ЯРОШИНСЬКА ІННА АНАТОЛІЇВНА |
437 864,00
UAH з ПДВ
|
386 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ" |
438 000,00
UAH з ПДВ
|
432 245,76
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ юлтис #33254046 |
Відхилено |
369 387,00
UAH з ПДВ
|
20 грудня 2019 14:47
|
ФОП НЕДІЛЬКО СВІТЛАНА ФЕДОРІВНА #1402402522 |
Відхилено |
373 548,00
UAH з ПДВ
|
20 грудня 2019 14:49
|
ФОП ЯРОШИНСЬКА ІННА АНАТОЛІЇВНА #2629614440 |
Відхилено |
386 000,00
UAH з ПДВ
|
20 грудня 2019 14:52
|
ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ" #38729191 |
Переможець |
432 245,76
UAH з ПДВ
|
20 грудня 2019 14:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 лютого 2020 13:24
|
ДУ розірвання.jpg | укладений |
05 лютого 2020 13:23
|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2020 13:28
|
Додаток 1.jpg | укладений |
09 січня 2020 13:26
|
Договір стор.4.jpg | укладений |
09 січня 2020 13:26
|
Договір стор.2.jpg | укладений |
09 січня 2020 13:26
|
Договір стор.6.jpg | укладений |
09 січня 2020 13:26
|
Додаток 2 стор.2.jpg | укладений |
09 січня 2020 13:26
|
Додаток 2 стор.1.jpg | укладений |
09 січня 2020 13:26
|
Договір стор.1.jpg | укладений |
09 січня 2020 13:26
|
Договір стор.5.jpg | укладений |
09 січня 2020 13:26
|
Договір стор.7.jpg | укладений |
09 січня 2020 13:26
|
Договір стор.3.jpg | укладений |
09 січня 2020 13:26
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 09 січня 2020 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | дострокове розірвання Договору про закупівлю № 2 від 09.01.2020 року у зв’язку із виявленими порушеннями Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, які неможливо усунути |