Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Рукавиці робочі
Очікувана вартість
47 947,00 UAH
UA-2019-11-29-000209-a ● f6e8cc8d389548759b9fd3d58784a73b
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Дніпровського району м.Києва |
Код ЄДРПОУ: | 03359813 |
Вебсайт: | http://www.kpuzn-dnipro.com/ |
Місцезнаходження: | 02125, Україна , Київська обл., Київ, м.Київ, проспект Визволителів, 6 |
Контактна особа: |
Чайка Михайло Вікторович +380445948200 dniprouzn@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 листопада 2019 11:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 грудня 2019 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 грудня 2019 09:00 |
Початок аукціону: | 09 грудня 2019 14:57 |
Очікувана вартість: | 47 947,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 240,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18140000-2: Аксесуари до робочого одягу
Детальний опис закупівлі наведено у додатку
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 пункт
Рукавиці робочі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02125, Україна, Київська обл., Київ, проспект Визволителів, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 18140000-2 — Аксесуари до робочого одягу
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за поставлений Товар буде здійснюватися на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) банківських днів з дати отримання Товару шляхом перерахування безготівкових грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. А у разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 листопада 2019 11:38 |
Додаток №3 - Шаблон ДОГОВОРУ на допорогові закупвлі 2019 рік.rtf |
29 листопада 2019 11:38 |
Додаток -Рукавиці робочі_.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 02 грудня 2019 13:32
Дата відповіді: 02 грудня 2019 14:32
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) Відповідь на Ваше запитання міститься в додатку закупівлі.
2) В документації є вимога з обов'язком учасника вказати в ціновій пропозиції якісні та/або кількісні характеристики товару, запропонованого для закупівлі Замовнику, в т.ч. назва торгової марки та/або модель.
3) Критерієм вибору переможця є ЦІНА за результатами аукціону. Замовник не обмежує участь у закупівлі ФОП, які не є платниками ПДВ.
2) В документації є вимога з обов'язком учасника вказати в ціновій пропозиції якісні та/або кількісні характеристики товару, запропонованого для закупівлі Замовнику, в т.ч. назва торгової марки та/або модель.
3) Критерієм вибору переможця є ЦІНА за результатами аукціону. Замовник не обмежує участь у закупівлі ФОП, які не є платниками ПДВ.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ АЛЮР #19097605 |
Переможець |
39 180,00
UAH з ПДВ
|
11 грудня 2019 14:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
ТОВ АЛЮР - рукавиці робочі.pdf | укладений |
16 грудня 2019 10:38
|