Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Акустична система
Очікувана вартість
15 000,00 UAH
UA-2019-11-29-000173-b 7b6223e8dff6487aa37a9c47254f6882
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анна Валеріївна Касьянова

369297 doshvsm2014@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Дніпропетровська обласна школа вищої спортивної майстерності"
Код ЄДРПОУ: 21930186
Місцезнаходження: 49027, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, МОНАСТИРСЬКИЙ ОСТРІВ, будинок 6
Контактна особа: Анна Валеріївна Касьянова
369297
doshvsm2014@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 листопада 2019 09:30
Звернення за роз’ясненнями: до 03 грудня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 грудня 2019 16:00
Очікувана вартість: 15 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 75,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32340000-8: Мікрофони та гучномовці


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Акустична система
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49027, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Монастирський острів, буд. 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 грудня 2019
ДК 021:2015: 32340000-8 — Мікрофони та гучномовці

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару замовник здійснює оплату після отримання товару згідно наданої видаткової накладної протягом 30 календарних днів з дати отримання товару. Оплата за договором здійснюється у безготівковій формі на поточний рахунок Продавця. У випадку затримки оплати Покупцем, як бюджетної установи (відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Покупець зобов'язується провести оплату протягом 14 днів з дня надходження коштів на рахунок Покупця. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 листопада 2019 09:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2019 09:30
Додаток 1.doc
29 листопада 2019 09:30
Проект договору.doc
29 листопада 2019 09:30
Оголошення акустична система 29.11.19.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 02 грудня 2019 13:43
Дата відповіді: 03 грудня 2019 14:52
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, згідно умов документації до всіх посилань на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника - застосовується вираз «або еквівалент». Товар повинен мати відповідні характеристики або кращі. Також передбачено, що учасник повинен надати довідку в довільній формі з зазначенням найменування, кількості та технічних характеристик запропонованого товару. Учасник який надає в своїй пропозиції еквівалент, повинен надати (в довільній формі) порівняльну таблицю. В таблиці чітко порівнюються технічні характеристики товарів. Обмежень щодо участі в закупівлі не встановлено. Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. Переможцем торгів визначається учасник, пропозиція, якого є найбільш економічно вигідна (найнижча) за результатами електронного аукціону та пропозиція якого відповідає умовам документації. Учасник повинен зазначити у пропозиції ціну – загальну вартість пропозиції з ПДВ або без ПДВ (у разі коли суб’єкт господарювання звільнений від сплати ПДВ згідно чинного законодавства України). Дякуємо за запитання.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 грудня 2019 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ" 14 500,00
UAH з ПДВ
14 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 грудня 2019 16:19
propozitsiya ЧП Шульц 14500(4).pdf
05 грудня 2019 16:52
Витяг з реэстру.jpg
05 грудня 2019 16:52
Доки ЧП Шульц.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ"
#3039917031
Відхилено 14 500,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2019 18:05

Документи

10 грудня 2019 18:05
Електронний підпис
10 грудня 2019 18:04
протокол 201.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій