Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт харчоблоку Комунального закладу Сумської обласної ради «Перша обласна спеціалізована лікарня м. Ромни» за адресою: м. Ромни, бульвар Московський, 29
Очікувана вартість
1 203 959,00 UAH
UA-2019-11-29-000150-b cea6b484a98345e096cc61c871dfa4c2
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 листопада 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Управління майном Сумськоі обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 21107251
Вебсайт: http://mayno.sm.gov.ua
Місцезнаходження: 40030, Україна , Сумська обл., Суми, ЗАРІЧНИЙ Р-Н ПЛОЩА НЕЗАЛЕЖНОСТІ БУД. 2
Контактна особа: Інна
+380542700065,+380542700066
getman20@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Якість будівельних матеріалів та робіт повинна відповідати вимогам ДСТУ, ТУ та іншим вимогам, передбаченим чинним законодавством України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт харчоблоку Комунального закладу Сумської обласної ради «Перша обласна спеціалізована лікарня м. Ромни» за адресою: м. Ромни, бульвар Московський, 29». (Джерелом фінансування є кошти спеціального фонду обласного бюджету Сумської області).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42000, Україна, Сумська область, м.Ромни, бул. Московський, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 листопада 2019  —  31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Вартість робіт в межах обсягу фінансування на 2019 рік складає 454393 грн. 00 коп. (чотириста п'ятдесят чотири тисячі триста дев'яносто три гривні 00 копійок) без ПДВ. Кінцевий розрахунок за виконані роботи з Підрядником здійснюється протягом двадцяти банківських днів після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт та передачі Підрядником в повному обсязі Замовнику документів про виконання договору підряду Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

29 листопада 2019 09:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2019 09:22
170_ДЦ_ЛС2_2-1-3.rtf
29 листопада 2019 09:22
170_ДЦ_ЛС1_2-1-4.rtf
29 листопада 2019 09:22
170_ДЦ_ЛС1_2-1-2.rtf
29 листопада 2019 09:22
170_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
29 листопада 2019 09:22
170_ДЦ_ИВРЛС_2-1-4.rtf
29 листопада 2019 09:22
170_ДЦ_ИВРЛС_2-1-2.rtf
29 листопада 2019 09:22
170_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.rtf
29 листопада 2019 09:22
169_ДЦ_ЛС2_2-1-3.rtf
29 листопада 2019 09:22
169_ДЦ_ЛС1_2-1-4.rtf
29 листопада 2019 09:22
169_ДЦ_ЛС1_2-1-2.rtf
29 листопада 2019 09:22
169_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
29 листопада 2019 09:22
169_ДЦ_ИВРЛС_2-1-4.rtf
29 листопада 2019 09:22
169_ДЦ_ИВРЛС_2-1-2.rtf
29 листопада 2019 09:22
169_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.rtf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОСТЕНКО ВОЛОДИМИР ІВАНОВИЧ
#2329915639
Переможець 1 203 959,00
UAH
29 листопада 2019 09:23

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 листопада 2019 09:25
Договір 165 підряд.pdf укладений
29 листопада 2019 09:25