Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги їдалень (послуги гарячого харчування)
Очікувана вартість
3 281 098,00 UAH
UA-2019-11-28-003180-b ● 05357bbced004c1cb122a7c6774333bf
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад освіти "Криворізький багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр "Натхнення" Дніпропетровської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 20201798 |
Місцезнаходження: | 50029, Україна , Дніпропетровська обл., м.Кривий Ріг, вул.Кропивницького, 13 |
Контактна особа: |
Світлана Миколаївна Новіцька +380968748706 internat@pretcher.dp.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 листопада 2019 18:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 грудня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 грудня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 17 грудня 2019 13:25 |
Очікувана вартість: | 3 281 098,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 843,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,30% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень
надання послуги буде здійснюватись в 2020 році
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги їдалень (послуги гарячого харчування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50029, Україна, Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, вул. Кропивницького, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Виконавцем акту виконаних послуг протягом 30 календарних днів після факту виконання послуг на підставі виставленого Виконавцем акту виконаних послуг. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 листопада 2019 18:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 листопада 2019 18:25 |
ТД Натхнення Харчування 2020.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ТД
Дата подання: 03 грудня 2019 10:37
Дата відповіді: 05 грудня 2019 17:13
Маючи намір взяти участь в закупівлі послуг СPV 021:2015 - 55510000-8 «Послуги їдалень» (послуги гарячого харчування), яка проводиться замовником - Комунальний заклад освіти
«Криворізький багатопрофільний навчально – реабілітаційний центр «Натхнення» Дніпропетровської обласної ради» (Замовник), тендер UA-2019-11-28-003180-b, ми уважно ознайомились з тендерною документацією на закупівлю та виявили, що внаслідок включення до неї умов, які не відповідають закону або є явно дискримінаційними за своєю сутністю, для частини безумовно спроможних учасників створено умови, за якими вони не можуть брати участь в цій закупівлі. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та умов тендеру і привести його у відповідність до закону.
1. В додатку 2 на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію "Наявність обладнання та матеріально-технічної бази" вимагається надати копію рішення компетентного органу про державну реєстрацію транспортного засобу, що використовується як потужність з транспортування харчових продуктів. Законом "Про безпечність та якість харчових продуктів" визначено, що потужності (об'єкти) - територія, споруди або комплекс споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інші засоби, включаючи транспортні засоби, що використовуються у виробництві або обігу об'єктів санітарних заходів. Таким чином, якщо транспортні засоби учасника не використовуються виключно для перевезення продукції (надання транспортних послуг), учасник не зобов'язаний реєструвати такий транспорт окремо від складу. Вимагаю внести зміни до тендерної документації в цій частині або обґрунтувати необхідність реєстрації учасниками (які не провадять діяльності з надання транспортних послуг іншим суб'єктам господарювання) транспортних засобів як окремих від складських та виробничих приміщень потужностей.
2. В додатку 2 на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору" вимагається надання копії аналогічного договору стосовно надання послуг гарячого харчування (послуг їдалень) у відповідності до предмету закупівлі. Визначте будь-ласка, що мається на увазі під "відповідністю до предмета закупівлі"? – надання послуг з організації гарячого харчування чи надання послуг за ДК 021:2015 - 55510000-8? Зазначення одночасної вимоги про співпадіння і назви і коду класифікатора є безумовно дискримінаційною вимогою та призводить до можливості виконання такої вимоги лише окремими учасниками, що раніше працювали з цим замовником чи замовниками аналогічного підпорядкування. Вимагаю внести зміни до тендерної документації у визначенні аналогічного договору або надати чітке роз'яснення, які саме договори (зі співпадінням по назві або по коду класифікатора) визнаються аналогічними.
3. В додатку 2 на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію "Наявність обладнання та матеріально-технічної бази" - скановану копію експлуатаційного дозволу оператора ринку, що проводить діяльність з виробництва та/або зберігання продуктів тваринного походження або копія рішення про державну реєстрацію потужності з виробництва та/або обігу харчових продуктів, на які не вимагається отримання експлуатаційного дозволу. Документи повинні бути видані уповноваженим органом на ім’я учасника;
- Скановану копію рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужності з виробництва та/або обігу харчових продуктів, на які не вимагається отримання експлуатаційного дозволу; Ці документи вимагаються на складське приміщення ?
4. В додатку 3 – пункті 7, містяться умови які неможливо виконати: "Інші документи, які мають бути надані учасником у складі тендерної пропозиції: … 7. Наявність запровадження постійно діючих процедур, які базуються на принципах НАССР" Такого документу не існує. Вимагаю конкретизувати – які саме документи маються на увазі замовником або виключити цю умову з документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник.
1. Стосовно першого питання зазначаємо, вимога надання копії рішення компетентного органу про державну реєстрацію транспортного засобу, що використовується як потужність з транспортування харчових продуктів, затверджена в тендерній документації по відкритим торгам на закупівлю по предмету: ДК 021:2015, код 55510000-8 «Послуги їдалень» (послуги гарячого харчування), згідно спільного наказу Департаменту освіти і науки Дніпропетровської обласної державної адміністрації та Головного управління Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області від 12.11.2019 № 602/0/212-19/507-Од «Про посилення контролю за якістю та організацією харчування дітей у навчальних закладах області» та на підставі частини першої статті 25 Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» в редакції Закону України № 2042-VІІІ від 18.05.2017 «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин», а саме: «Державній реєстрації підлягають потужності з виробництва та/або обігу харчових продуктів, на які не вимагається отримання експлуатаційного дозволу. Не підлягає державній реєстрації як окрема потужність транспортний засіб, що використовується оператором ринку у зв’язку з експлуатацією іншої належної йому зареєстрованої потужності або потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл. Транспортні засоби, що використовуються оператором ринку виключно для перевезення харчових продуктів, яке не пов’язане з експлуатацією належної йому зареєстрованої потужності або потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл, підлягають кумулятивній державній реєстрації, для якої подається одна заява (незалежно від кількості відповідних транспортних засобів) та за результатами якої присвоюється один особистий реєстраційний номер. Транспортний засіб, що використовується як потужність з реалізації харчових продуктів кінцевим споживачам, підлягає державній реєстрації як окрема потужність.»
2. Щодо другого питання, то під аналогічним договором розуміється повністю виконаний (завершений) договір.
Аналогічний договір – договір, який повністю відповідає наступним вимогам:
- укладений між сторонами, предметом закупівлі якого є надання послуг їдалень (послуг з організації гарячого харчування);
- сторонами визначена ціна договору;
- сторонами встановлений строк дії договору.
Не може вважатись аналогічним договором такий, при якому не прослідковується повний цикл організації гарячого харчування, зокрема, разові та поодинокі договори на послуги з організації харчування під час проведення короткострокових заходів (фестивалів, свят, конкурсів, оглядів, концертів, виставок, конференцій, семінарів, тощо).
3. У відповідь на третє питання зазначаємо, документи що вимагаються в Додатку 2 на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію "Наявність обладнання та матеріально-технічної бази" - скановану копію експлуатаційного дозволу оператора ринку, що проводить діяльність з виробництва та/або зберігання продуктів тваринного походження або копія рішення про державну реєстрацію потужності з виробництва та/або обігу харчових продуктів, на які не вимагається отримання експлуатаційного дозволу. Документи повинні бути видані уповноваженим органом на ім’я учасника; - Скановану копію рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужності з виробництва та/або обігу харчових продуктів, на які не вимагається отримання експлуатаційного дозволу, вимагаються безпосередньо на потужності, що згідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» визначається, «потужності - споруди або комплекс споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інші засоби, включаючи транспортні засоби, а також територія, що використовуються у виробництві та/або обігу об’єктів санітарних заходів».
4. Щодо наявності запровадження постійно діючих процедур, які базуються на принципах НАССР Законом України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" передбачено обов'язковість розроблення, введення в дію та застосування постійно діючих процедур, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках. Розділом II наказу Мінагрополітики від 01.10.2012 №590 "Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 жовтня 2012 року № 1704/22016, передбачені вимоги до документації, необхідної для належного впровадження принципів системи НАССР. Рекомендації щодо документального оформлення запровадження постійно діючих процедур, які базуються на принципах НАССР, розміщені у вільному доступі на сайті Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.
1. Стосовно першого питання зазначаємо, вимога надання копії рішення компетентного органу про державну реєстрацію транспортного засобу, що використовується як потужність з транспортування харчових продуктів, затверджена в тендерній документації по відкритим торгам на закупівлю по предмету: ДК 021:2015, код 55510000-8 «Послуги їдалень» (послуги гарячого харчування), згідно спільного наказу Департаменту освіти і науки Дніпропетровської обласної державної адміністрації та Головного управління Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області від 12.11.2019 № 602/0/212-19/507-Од «Про посилення контролю за якістю та організацією харчування дітей у навчальних закладах області» та на підставі частини першої статті 25 Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» в редакції Закону України № 2042-VІІІ від 18.05.2017 «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин», а саме: «Державній реєстрації підлягають потужності з виробництва та/або обігу харчових продуктів, на які не вимагається отримання експлуатаційного дозволу. Не підлягає державній реєстрації як окрема потужність транспортний засіб, що використовується оператором ринку у зв’язку з експлуатацією іншої належної йому зареєстрованої потужності або потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл. Транспортні засоби, що використовуються оператором ринку виключно для перевезення харчових продуктів, яке не пов’язане з експлуатацією належної йому зареєстрованої потужності або потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл, підлягають кумулятивній державній реєстрації, для якої подається одна заява (незалежно від кількості відповідних транспортних засобів) та за результатами якої присвоюється один особистий реєстраційний номер. Транспортний засіб, що використовується як потужність з реалізації харчових продуктів кінцевим споживачам, підлягає державній реєстрації як окрема потужність.»
2. Щодо другого питання, то під аналогічним договором розуміється повністю виконаний (завершений) договір.
Аналогічний договір – договір, який повністю відповідає наступним вимогам:
- укладений між сторонами, предметом закупівлі якого є надання послуг їдалень (послуг з організації гарячого харчування);
- сторонами визначена ціна договору;
- сторонами встановлений строк дії договору.
Не може вважатись аналогічним договором такий, при якому не прослідковується повний цикл організації гарячого харчування, зокрема, разові та поодинокі договори на послуги з організації харчування під час проведення короткострокових заходів (фестивалів, свят, конкурсів, оглядів, концертів, виставок, конференцій, семінарів, тощо).
3. У відповідь на третє питання зазначаємо, документи що вимагаються в Додатку 2 на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію "Наявність обладнання та матеріально-технічної бази" - скановану копію експлуатаційного дозволу оператора ринку, що проводить діяльність з виробництва та/або зберігання продуктів тваринного походження або копія рішення про державну реєстрацію потужності з виробництва та/або обігу харчових продуктів, на які не вимагається отримання експлуатаційного дозволу. Документи повинні бути видані уповноваженим органом на ім’я учасника; - Скановану копію рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужності з виробництва та/або обігу харчових продуктів, на які не вимагається отримання експлуатаційного дозволу, вимагаються безпосередньо на потужності, що згідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» визначається, «потужності - споруди або комплекс споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інші засоби, включаючи транспортні засоби, а також територія, що використовуються у виробництві та/або обігу об’єктів санітарних заходів».
4. Щодо наявності запровадження постійно діючих процедур, які базуються на принципах НАССР Законом України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" передбачено обов'язковість розроблення, введення в дію та застосування постійно діючих процедур, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках. Розділом II наказу Мінагрополітики від 01.10.2012 №590 "Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 жовтня 2012 року № 1704/22016, передбачені вимоги до документації, необхідної для належного впровадження принципів системи НАССР. Рекомендації щодо документального оформлення запровадження постійно діючих процедур, які базуються на принципах НАССР, розміщені у вільному доступі на сайті Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 грудня 2019 13:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ НВО "Промсервіс" |
3 059 070,00
UAH
|
3 049 226,00
UAH
|
Документи |
ГОЛОВЧЕНКО ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ |
3 078 600,00
UAH
|
3 059 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "МІКА ГРУП" |
3 281 098,00
UAH
|
3 281 098,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ НВО "Промсервіс" #13441711 |
Переможець |
3 049 226,00
UAH
|
20 грудня 2019 11:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 лютого 2021 16:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 лютого 2021 14:33
|
ДУ 7 Промсервіс.pdf | зміни до договору |
22 лютого 2021 14:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 січня 2021 18:37
|
20% Промсервіс.pdf | зміни до договору |
22 січня 2021 18:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 14:25
|
ДУ №5 Промсервіс.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 14:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2020 19:17
|
ДУ 4.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2020 19:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 липня 2020 18:05
|
Пром.pdf | зміни до договору |
21 липня 2020 18:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 червня 2020 18:16
|
ДУ 2.pdf | зміни до договору |
19 червня 2020 18:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 квітня 2020 11:47
|
scanlite203.pdf | укладений |
28 квітня 2020 11:46
|
scanlite203.pdf | зміни до договору |
27 квітня 2020 17:41
|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2020 11:53
|
Договір Промсервіс.pdf | укладений |
09 січня 2020 11:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 3/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/20 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 19 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. |
Номер договору про закупівлю: | 3/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/20 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 3/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 3/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4/20 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 3/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5/20 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до частини 5 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі", сума договору збільшується в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено у встановленому порядку. |
Номер договору про закупівлю: | 3/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6/20 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 3/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7/20 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |