Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
(Охорона об’єктів).
Лот 1 – охорона гуртожитку; лот 2 – охорона будівельного майданчика.
Очікувана вартість
900 000,00 UAH
UA-2019-11-28-002947-b ● 9e607cd2894043c092917359bd94c1a1
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого |
Код ЄДРПОУ: | 02214171 |
Вебсайт: | http://knutkt.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 01054, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Ярославів Вал, буд. 40 |
Контактна особа: |
Павло Олексенко +380507788992 pavel.olex@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 листопада 2019 17:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 грудня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 грудня 2019 18:00 |
Очікувана вартість: | 900 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75240000-0: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
Тендерна документація
28 листопада 2019 17:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 листопада 2019 17:08 |
ТД.docx | |
28 листопада 2019 17:08 |
ТД.pdf | |
28 листопада 2019 17:08 |
img-191128175839.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо додатку №4
Дата подання: 03 грудня 2019 10:29
Дата відповіді: 03 грудня 2019 16:03
Чи необхідно заповнювати Додаток №4, якщо в тексті тендерної документації не має посилання на його?
Відповідь: Доброго дня. Вимога аргументована ст. 16 ЗУ.
Кількість працівників
Дата подання: 03 грудня 2019 17:23
Дата відповіді: 03 грудня 2019 23:33
Згідно п.2.1 додатка №2 до тендерної документації , Замовник вимагає від Виконавця надати: довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації складеної відповідно за формою додатку 6.
Запитання Яку мінімальну кількість працівників необхідно надати Виконавцю в довідці за формою №6?
Відповідь: Згідно КЗПП
досвід роботи
Дата подання: 03 грудня 2019 17:35
Дата відповіді: 03 грудня 2019 23:35
Згідно ст.16 Закону України « Про публічні закупівлі», Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
-наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Замовник, в додатку №2 до тендерної документації вимагає від Виконавця надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації складеної відповідно за формою додатку 6 які мають необхідні знання та досвід роботи охоронником розряду не нижчим ніж 3й розряд, тобто кваліфікація охоронників встановлено не нижче 3-го розряду.
Запитання: який повинен бути мінімальний досвід роботи охоронника в кваліфікації охоронником 3-го розряду.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно відповідності розряду
термін дії дозволів
Дата подання: 03 грудня 2019 17:42
Дата відповіді: 03 грудня 2019 23:40
В додатку №2 до ТД, в п.1.1 , в Переліку документів, які надаються усіма Учасниками для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (частина друга статті 16 Закону), Виконавець повинен надати дозволи на встановлення та використання на транспорті реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв (відповідно до вимог наказу МВС від 18.04.13 №375), дійсні на термін не менше 120 днів після кінцевої дати подання тендерних пропозицій, а в додатку №3 до ТД, (технічне завдання), Замовник віимагає надати дозвола на встановлення та використання спеціальних світлових сигнальних пристроїв, дійсних на весь період надання послуг та перебуваючий на військовому обліку у військових комісаріатах. ( Постанова КМУ від 17.06.2015 р. № 405).
Запитання: який повинен бути термін дії вищезазначених дозволів?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: При поданні ТП не менше 120 днів. Виконавиць мусить забезпечити виконання цієї умови на весь період виконання договору
Стосовно службових собак
Дата подання: 03 грудня 2019 17:50
Дата відповіді: 03 грудня 2019 23:43
Згідно додатку №3 до ТД , технічне завдання по лоту №2 , Виконавець повинен :- встановити не менше 2-х вольєрів для собак ; - мати не менше 2-х службових собак ( надати копії паспортів.
Запитання: Чи повинен Учасник мати в штаті підприємства спеціаліста-кінолога або достатньо заключення з підприємством договору цивільно-правового характеру. А також, чи повинні службові собаки рахуватися за підприємством або можуть бути властістю охоронника ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Додаток #3 передбачає саме "технічне завдання" а не додаткове тлумачення. Дякуємо за запитання
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1 – охорона гуртожитку |
Опис предмету закупівлі: |
Документація загальна
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 450 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 500,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 13500 UAH |
Аукціон
Позиції
1 посл
Лот 1 – охорона гуртожитку
ДК 021:2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04071, Україна, Київ, Київ, вул. Лук’янівська, будинок 69/71
Дата доставки:
31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 грудня 2019 11:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЦЕНТР ФАХОВОЇ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ТА ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ" |
447 000,00
UAH з ПДВ
|
435 071,52
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "КОНСАЛТ СВ" |
448 000,00
UAH з ПДВ
|
435 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЦЕНТР ФАХОВОЇ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ТА ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ" #36644957 |
Переможець |
435 071,52
UAH з ПДВ
|
17 грудня 2019 18:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 15:53
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2019 12:38
|
img-191228132524.pdf | укладений |
28 грудня 2019 12:33
|