Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Напівавтоматичний коагулометр
Очікувана вартість
85 000,00 UAH
UA-2019-11-28-002913-b 0609b96070dc4c3694616d2c84f88565
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гончар Марина Петрівна

+380955669000 bmed@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕРИСЛАВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" БЕРИСЛАВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02003913
Місцезнаходження: 74300, Україна , Херсонська обл., Берислав, 1 травня
Контактна особа: Гончар Марина Петрівна
+380955669000
bmed@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 листопада 2019 17:00
Звернення за роз’ясненнями: до 04 грудня 2019 17:05
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2019 17:05
Початок аукціону: 10 грудня 2019 15:50
Очікувана вартість: 85 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 425,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Напівавтоматичний коагулометр
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74300, Україна, Херсонська область, м. Берислав, вул. 1 Травня, 124
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори
НК 024:2019: 56690 — Напівавтоматичний лабораторний коагулометр IVD

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Напівавтоматичний коагулометр. Джерело фінансування - районний бюджет. Пiсляоплата 2 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 листопада 2019 17:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 листопада 2019 17:01
Проект договору Коагулометр.doc
28 листопада 2019 17:01
Оголошення КОАГУЛОМЕТР КНП.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-28-002913-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Медтехніка-Лідер", Код ЄДРПОУ:39927597
Дата подання: 13 грудня 2019 10:55
Вимога щодо обєктивної оцінки учасників торгів
За результатами процедури розкриття цінових пропозиції на закупівлю: код ДК 021:2015 (CPV) – 38430000-8 – Детектори та аналізатори (Напівавтоматичний коагулометр)
При проведенні процедури допорогових закупівель Замовник та Учасник керуються принципами Закону України «Про публічні закупівлі», сама Закупівля здійснюється у порядку та на умовах, затверджених ДП «Прозорро» наказом від 19.03.2019 №10 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» та наказом ДП «Прозорро» від 20.03.2019 № 11 «Про внесення змін до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно розділу ІІ. Порядок застосування електронної системи закупівель для проведення закупівлі п. 2 Під час оголошення процедури Закупівлі Замовник визначає Вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в ЕСЗ окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Згідно П. 3. Замовник має можливість вносити зміни в інформацію та документи щодо закупівлі до початку етапу подання пропозицій учасників. Уся історія внесених змін зберігається і доступна для перегляду користувачами. Якщо зміни вносяться до інформації і документів, які були завантажені окремими файлами, такі зміни додатково завантажуються у ЕСЗ окремими файлами. І згідно 4. Фізична/юридична особа на етапі періоду уточнень до кінця строку його завершення має можливість звернутися до замовника через ЕСЗ за роз'ясненням щодо інформації, розміщеної під час оголошення про закупівлю та щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення. Звернення щодо роз'яснення та/або вимога можуть бути подані в ЕСЗ як щодо всієї закупівлі так й щодо окремого лоту.
Протягом періоду уточнені ніяких звернень щодо наявних порушень законодавства до Замовника не надходило. Тобто усі Учасники торгів усвідомлювали встановлені вимоги і мали виконати вимоги Замовника щодо надання тих чи інших документів на підтвердження відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям та медико-технічним вимогам до товару. Згідно ст.5 п. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі, у тому числі допорогові проводяться на зокрема принципах добросовісної конкуренція серед учасників та об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та мають рівні права.
1) Щодо пропозиції ТОВ «Інтермедика-Україна» :
- Технічні, якісні та кількісні характеристики Додаток №1 передбачали п.2.13. Об’єм пам’яті: аналізатор може зберігати дані 1000 зразків : Пам'ять приладу коагулометра TS 4000 становить 18 кривих згідно інформації від виробника та інструкцій на цей прилад в інших закупівля на прозоро , а не 1000, як вимагав Замовник п. 2.13 (тобто ТОВ «Інтермедика Україна» дала заздалегідь не правдиву інформацію - закупівля UA-2019-11-19-002793-b)
- В інструкції коагулометра TS 4000 не знайдена інформація стосовно п. 1,12 функції самоперевірки виконання тесту й визначення помилок, на сторінках зазначених учасником, ця інформація відсутня.
- Додаток №1 П. 6 Наявність сертифікату перевірки типу (надати копію) - не має ані сертифікату ані будь-якого роз'яснення щодо його відсутності у складі пропозиції згідно вимог додатку №2.
- Додаток №1 П.7 Наявність висновку СЕС (надати копію) – не має ані висновку СЕС, ані будь-якого роз'яснення щодо його відсутності у складі пропозиції згідно вимог додатку №2.
- Додаток №1 П.12 У разі невиконання або неналежного виконання умов договору про закупівлю, порушення строків визначених Договором та недотримання інших взятих на себе зобов’язань, до учасника-переможця можуть бути застосовані оперативно-господарські санкції, що передбачені статтями 235, 236, 237 Господарського кодексу України. У складі тендерної пропозиції надається лист- згода про можливе застосування оперативно- господарських санкцій. Зазначений лист відсутній у складі пропозиції ТОВ «Інтермедика-Україна»

2) щодо пропозиції ТОВ «Будмакпостач»:
- Згідно цінової пропозиції ТОВ «Будмакпостач» запропоновано до постачання : «Коагулометр напівавтоматичний СОА04 Праймед», проте жодних реєстраційних документів, які б свідчили про якість товару: декларації відповідності/сертифікату про відповідність, Висновку СЕС, сертифікату перевірки типу, чи то аргументування з посиланням на діюче законодавство щодо їх відсутності у складі пропозиції немає. Відсутня також інструкції з експлуатаціі (паспорту виробу) , що не дає можливості встановити факт відповідності/невідповідності встановленим медико-технічним вимогам.
- відсутній також Оригінал гарантійного (авторизаційного) листа від виробника (уповноваженого представника на території України) , інформація щодо можливості сервісного обслуговування, сертифікати сервісних інженерів.
Тобто Учасник ТОВ «Будмакпостач» повністю знехтував вимогами Замовника щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі і не надав жодного підтверджуючого документу щодо можливості поставки зазначеного обладнання та його якості.

ТОВ «Медтехніка-Лідер» було виконано всі вимоги Замовника щодо надання тих чи інших документів на підтвердження відповідності кваліфікації та встановленим медико-технічним вимогам , та вимагає об'єктивної оцінки усіх пропозицій щодо відповідності встановленим Вами вимогам. Наполягаємо на відхиленні пропозицій ТОВ «Інтермедика Україна» та ТОВ «Будмактостач», як таких що не відповідають встановленим вимогам до учасників торгів та медико-технічним вимогам до предмета закупівлі.

З повагою,
директор ТОВ «Медтехніка-Лідер» С.В. Вітоліна
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 грудня 2019 16:52
Тендерним комітетом розглянуто вимогу та надано відповідь.

Документи подані скаржником

13 грудня 2019 10:51
Вимога.pdf

Документи

13 грудня 2019 16:52
Протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2019 16:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Інтермедика-Україна" 72 000,00
UAH з ПДВ
59 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДМАКСПОСТАЧ" 83 000,00
UAH з ПДВ
60 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медтехніка-Лідер" 83 995,00
UAH з ПДВ
83 995,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 грудня 2019 12:16
лист санкції.pdf
11 грудня 2019 17:31
IMG_0021.jpg
11 грудня 2019 17:31
IMG_0020.jpg
10 грудня 2019 16:50
Пропозиція оновлена.pdf
09 грудня 2019 17:00
OM-U-HTI_TS4000 Rev.T.pdf
09 грудня 2019 17:00
DoC#3-HTI TS4000.pdf
09 грудня 2019 17:00
DoC#12-HTI CoagReagents.pdf
09 грудня 2019 17:00
Autorization letter HTI-IU 2019.pdf
09 грудня 2019 17:00
Серт_инж_ Укр_Анализат.pdf
09 грудня 2019 17:00
Пропозиція.pdf
09 грудня 2019 17:00
Паспорт TS-4000.pdf
09 грудня 2019 17:00
МТВ.pdf
09 грудня 2019 17:00
лист відгук.pdf
09 грудня 2019 17:00
Довідка ЄДРПОУ.pdf
09 грудня 2019 17:00
Гарантійний лист.pdf
09 грудня 2019 17:00
Витяг.pdf
09 грудня 2019 17:00
Витяг ПДВ 14.08.19.pdf
09 грудня 2019 17:00
17.Зміни до статуту.pdf
09 грудня 2019 17:00
16.Статут Интермедика.pdf

Публічні документи

09 грудня 2019 15:12
Електронний підпис
09 грудня 2019 15:07
18. Гар лист про якість.pdf
09 грудня 2019 15:07
16. тендерна_пропозицiя.pdf
09 грудня 2019 15:07
15._Гарлист_на_все.pdf
09 грудня 2019 15:07
11.1_Досвiд-договiр+листи.pdf
09 грудня 2019 15:07
11._Досвiд_роботи.pdf
09 грудня 2019 15:07
3._Статут.pdf
09 грудня 2019 15:07
2._виписка_едр.pdf
09 грудня 2019 15:07
1. МТВ.pdf

Публічні документи

09 грудня 2019 13:51
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Інтермедика-Україна"

ТОВ "БУДМАКСПОСТАЧ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Медтехніка-Лідер"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Інтермедика-Україна"
#38716182
Переможець 59 000,00
UAH з ПДВ
13 грудня 2019 17:07

Документи

13 грудня 2019 17:07
Електронний підпис
13 грудня 2019 17:05
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 грудня 2019 17:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Інтермедика-Україна"
#38716182
59 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 грудня 2019 17:07
Електронний підпис
13 грудня 2019 17:05
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 грудня 2019 17:10
Договір укладений
18 грудня 2019 17:09

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 59 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 859,81 UAH)