Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
1 080 180,00 UAH
UA-2019-11-28-002821-b d7685dfc5aaa4e3f996d894786e0cbc1
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Кириленко

+380974458276 feokirovograd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Національної поліції в Кіровоградській області
Код ЄДРПОУ: 40108709
Місцезнаходження: 25006, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. В. Чміленка, 41
Контактна особа: Наталія Кириленко
+380974458276
feokirovograd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Згідно п.4 ч. 2 ст. 35 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації; оголошення про проведення відкритих торгів UA-2019-09-20-002314-b, UA-2019-10-10-003025-b, торги не відбулись згідно звітів від 08.10.2019 та 27.10.2019 року.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 листопада 2019 16:53
Оскарження наміру укласти договір: 09 грудня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Тендерна документація

28 листопада 2019 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 331 380,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

26 шт
Ноутбуки та планшети
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, м.Кропивницький, В.Чміленка. 41
Дата доставки: 15 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Післяоплата за фактично отримані товари, протягом 15 (п"ятнадцяти) банківських днів з дати підписання відповідної накладної на товар за рахунок коштів державного бюджету Пiсляоплата 15 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 331 380,00
UAH з ПДВ
28 листопада 2019 16:53

Документи

28 листопада 2019 16:53
Електронний підпис
28 листопада 2019 16:53
496.pdf
28 листопада 2019 16:53
Повідомлення-1.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 листопада 2019 16:53

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
331 380,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 листопада 2019 16:53
Електронний підпис
28 листопада 2019 16:53
496.pdf
28 листопада 2019 16:53
Повідомлення-1.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 16:19
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2019 10:57
580-1.pdf зміни до договору
21 грудня 2019 10:55
Електронний підпис укладений
10 грудня 2019 14:25
580.pdf укладений
10 грудня 2019 14:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 523-19/580
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 331 380,00
UAH (в тому числі ПДВ 55 230,00 UAH)