Офісне устаткування та приладдя різне (папір формату А4)
Очікувана вартість
240 000,00 UAH
UA-2019-11-28-002796-b 28c28ca7d070494dadc2cbca47c70baf
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 40358617
Місцезнаходження: 36020, Україна , Полтавська обл., місто ПОЛТАВА, ВУЛИЦЯ ВОСКРЕСЕНСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 7
Контактна особа: Катерина Голбан
+380502269731
udvm.buh@polvet.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 03 грудня 2019 17:40
Оскарження умов закупівлі: до 09 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 грудня 2019 17:40
Початок аукціону: 16 грудня 2019 14:27
Очікувана вартість: 240 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3000 пачка
Офісне устаткування та приладдя різне (папір формату А4)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36020, Україна, Полтавська область, місто Полава, вул. Воскресенський узвіз, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

05 грудня 2019 10:20
Електронний цифровий підпис
05 грудня 2019 10:19
Зміни.doc
05 грудня 2019 10:19
Тендерна документація нова редакція.doc
28 листопада 2019 16:41
Тендерна документація.doc
05 грудня 2019 10:20
Електронний цифровий підпис
28 листопада 2019 16:41
Електронний цифровий підпис
05 грудня 2019 10:19
Зміни.doc
05 грудня 2019 10:19
Тендерна документація нова редакція.doc
28 листопада 2019 16:41
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

офісний папір щільністю 75гр/м2
Дата подання: 02 грудня 2019 09:21
Дата відповіді: 03 грудня 2019 16:41
У відповідності до частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Компанія «Парус Плюс» пропонує Вам проявити соціальну відповідальність і перейти до сталих (зелених) закупівель офісного паперу. Відповідно внести зміни до технічних характеристик паперу: - формат А4 - щільність аркушів у пачці-500 - щільність ISO 536 - 67-83гр/м2 - білизна ISO 11475 – від 161% - непрозорість ISO 2471 від 92% Відомо,що більшість офісної техніки яка експлуатується в Україні,розробляється та виробляється в США, Японії та інших Азіатських країнах і розрахована на роботу з папером щільністю від 65 до 165гр/м2. В США та інших країнах Америки найбільше використовується папір щільністю 72-75гр/м2, а в Японії від 64 до 70гр/м2. Завдячуючи сучасним технологіям, та зменшенню щільності (ваги листа офісного паперу) значно підвищилась екологічність виробництва, економиться до 23% деревини, до 21% води, до 28% електроенергії. При виробництві паперу щільністю 70-75гр/м2 використовується евкаліптова целюлоза,яка має більшу щільність і білизну волокна. Тому папір із евкаліптової целюлози щільністю 70-75 гр/м2 має такі ж, а іноді і більш високі показники товщини, шорсткості, непрозорості, білизни, гладкості відносно традиційного 80гр паперу із соснової, ялової, березової целюлози. Стандартний лист пропонуємого паперу має меншу вагу, відповідно зменшується механічне навантаження на елементи офісної техніки (електродвигун, падаючий ролик, тормозна площадка і т.д.), що сприяє більш надійній і довготривалій роботі офісної техніки.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за надану інформацію. Вашу інформацію буде проаналізовано з урахуванням технічних характеристик нашого комп’ютерного обладнання, і можливо буде прийнято до уваги під час формування наступної закупівлі.


Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 грудня 2019 14:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 225 000,00
UAH з ПДВ
200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС" 210 960,00
UAH з ПДВ
201 240,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 грудня 2019 17:51
sign.p7s
20 грудня 2019 17:50
переможець.pdf
16 грудня 2019 15:01
sign.p7s
16 грудня 2019 15:01
Пропозиція оновлена.pdf
13 грудня 2019 12:09
sign.p7s

Публічні документи

12 грудня 2019 18:21
Проект договора.pdf
12 грудня 2019 18:21
Бенефіціарні власники.pdf
12 грудня 2019 18:21
Проект договора.pdf
12 грудня 2019 18:21
Статут_2019.pdf
12 грудня 2019 18:21
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
12 грудня 2019 18:21
Витяг 05.12.19.pdf
12 грудня 2019 18:21
Сертиф_Future.pdf
12 грудня 2019 18:21
Додаток2.pdf
12 грудня 2019 18:21
Лист-відгук ПГВ.pdf
12 грудня 2019 18:21
ПРОПОЗИЦІЯ_папір.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 200 000,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2019 16:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2019 16:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
27 грудня 2019 08:16
Договір 17 ВТ.pdf укладений
27 грудня 2019 08:15
sign.p7s зміни до договору
02 січня 2020 11:52
sign.p7s зміни до договору
27 грудня 2019 08:38
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 08:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли спільної згоди змінити ціну за одиницю товару в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товару та викласти п.3.2. Договору та Специфікацію Додаток №1 в наступній редакції: "3.2. Ціна Договору складає 199980,00 (сто дев'яносто дев'ять тисяч дев'ятсот вісімдесят грн. нуль коп.)"
Номер договору про закупівлю: 17 ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 199 980,00
UAH (в тому числі ПДВ 33 330,00 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку