Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охоронні послуги
Очікувана вартість
297 840,00 UAH
UA-2019-11-28-002570-b abc35f01eb0741bab47ebbd1ec10c2f3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Любов Павлівна Ісматуллаєва

+380564620199 schoolinternat8@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "КРИВОРІЗЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ САНАТОРНА ШКОЛА-ІНТЕРНАТ № 8 І-ІІ СТУПЕНІВ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 20204696
Місцезнаходження: 50047, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг , ВУЛИЦЯ СЕРГІЯ КОЛАЧЕВСЬКОГО, будинок 86 А
Контактна особа: Любов Павлівна Ісматуллаєва
+380564620199
schoolinternat8@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 листопада 2019 16:14
Звернення за роз’ясненнями: до 04 грудня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 грудня 2019 18:00
Початок аукціону: 16 грудня 2019 13:31
Очікувана вартість: 297 840,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 744,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,25%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Охоронні послуги на 2020 рік
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50047, Україна, Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, вул. С.Колачевського,86а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за наданні охороні послуги відповідно до визначених тарифів та кількості годин охорони здійснюється щомісячно «Замовником» після надання підписаного акта виконаних робіт протягом 30 календарних днів з дня отримання таких послуг. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 грудня 2019 16:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2019 16:16
Зміни до ТД охороні послуги.doc
03 грудня 2019 16:16
ТД 2019 ВТ НОВА РЕДАКЦІЯ — Охороні послуги.doc
28 листопада 2019 16:14
Проект договору.docx
28 листопада 2019 16:14
ТД 2019 ВТ — Охороні послуги.doc
03 грудня 2019 16:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 листопада 2019 16:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2019 16:16
Зміни до ТД охороні послуги.doc
03 грудня 2019 16:16
ТД 2019 ВТ НОВА РЕДАКЦІЯ — Охороні послуги.doc
28 листопада 2019 16:14
Проект договору.docx
28 листопада 2019 16:14
ТД 2019 ВТ — Охороні послуги.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 грудня 2019 13:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ «КАМРАТ» 271 560,00
UAH з ПДВ
157 680,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП КІРАСА 250 344,00
UAH з ПДВ
208 040,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СКОРПІОН - ГАРАНТІЯ" 270 421,20
UAH з ПДВ
208 050,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 грудня 2019 15:20
Електронний підпис
13 грудня 2019 13:54
Електронний підпис
13 грудня 2019 13:52
проект договору.pdf
13 грудня 2019 13:52
ліцензія.pdf
13 грудня 2019 13:52
гарантійний лист.pdf
13 грудня 2019 13:52
зміни до статуту.pdf
13 грудня 2019 13:52
копія статуту.pdf
13 грудня 2019 13:52
довідка ст. 17.pdf
13 грудня 2019 13:52
свідоцтва охоронників.pdf

Публічні документи

13 грудня 2019 18:52
Електронний підпис
13 грудня 2019 18:52
Копія статуту.pdf
13 грудня 2019 18:52
Аналогічний договор.pdf
13 грудня 2019 18:51
Копія ліцензії.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АБ"КАМРАТ"

ПП КІРАСА

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СКОРПІОН - ГАРАНТІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ «КАМРАТ»
#40818531
Відхилено 157 680,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2019 16:11
ПП КІРАСА
#33264976
Переможець 208 040,00
UAH з ПДВ
18 грудня 2019 14:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 грудня 2019 14:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП КІРАСА
#33264976
208 040,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 лютого 2021 14:51
Електронний підпис зміни до договору
23 лютого 2021 14:49
Додаткова угода №6.pdf зміни до договору
23 лютого 2021 14:44
Електронний підпис зміни до договору
25 січня 2021 14:15
кіраса ду5.pdf зміни до договору
25 січня 2021 12:10
кіраса ду5.pdf зміни до договору
25 січня 2021 12:05
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 11:13
Додаткова угода 4 дог.002570-b.pdf зміни до договору
17 грудня 2020 11:08
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2020 12:13
Додаткова угода №3 дог.002570-b.pdf зміни до договору
09 грудня 2020 11:50
Електронний підпис зміни до договору
06 квітня 2020 10:35
Додаткова угода №2 дог.002570-b.pdf зміни до договору
06 квітня 2020 10:35
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2020 13:57
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
15 січня 2020 13:56
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 11:58
Договор №002570-b.pdf укладений
02 січня 2020 11:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони прийшли згоди внести зміни до п.1 розділу II. СУМА ДОГОВОРУ, УМОВИ РОЗРАХУНКУ ТА ТЕРМІН НАДАННЯ ПОСЛУГ та викласти його в такій редакції : «1. Сума оплати за цим Договором визначається Сторонами на підставі розрахунку (додаток № 2 до Договору) та затверджується протоколом узгодження договірної ціни (додаток № 3 до Договору) та складає 208040,00 грн. (Двісті вісім тисяч сорок гривень 00 копійок) без ПДВ. Вартість послуг, яка підлягає оплаті в місяць, розраховується відповідно до фактично відпрацьованого ч а с у .»
Номер договору про закупівлю: 002570-b
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до Договору в частині ЗАМОВНИК стосовно зміни назви: - по всьому тексту Договору, в усіх додатках до нього та додаткових угодах, укладених раніше, змінити найменування ЗАМОВНИКА з КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ «КРИВОРІЗЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ САНАТОРНА ШКОЛА-ІНТЕРНАТ №8 І-ІІ СТУПЕНІВ» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» на КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ «КРИВОРІЗЬКА САНАТОРНА ШКОЛА №8» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» Скорочена назва – КЗО «КРИВОРІЗЬКА САНАТОРНА ШКОЛА №8» ДОР»
Номер договору про закупівлю: 002570-b
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зміною назви Комунального закладу освіти «Криворізька санаторна школа №8» Дніпропетровської обласної ради» на Комунальний заклад освіти «Криворізький ліцей «ДЖЕРЕЛО» Дніпропетровської обласної ради» , сторони прийшли згоди внести зміни до Договору , а саме: 1. В преамбулі та в тексті укладеного Договору слова Комунальний заклад освіти «Криворізька санаторна школа № 8 » Дніпропетровської обласної ради в усіх відмінках замінити на слова Комунальний заклад освіти «Криворізький ліцей «ДЖЕРЕЛО» Дніпропетровської обласної ради» 2. Сторони дійшли згоди щодо необхідності приведення у відповідність діючих реквізитів та внести зміни до РОЗДІЛУ ІX. ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ ТА РЕКВІЗИТИ СТОРІН та викласти у наступній редакції: ІX. ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ ТА РЕКВІЗИТИ СТОРІН ЗАМОВНИК КЗО «Криворізький ліцей «ДЖЕРЕЛО» ДОР» 50047. м. Кривий Ріг,Дніпропетровська обл., вул. Сергія Колачевського, 86а IBAN UA348201720344230002000052368 ГУ ДКСУ у м. Київ ЄДРПОУ 20204696 3. Сторони прийшли згоди зменшити суму договору на 34,88 грн. та внести зміни до п.1 розділу II. СУМА ДОГОВОРУ, УМОВИ РОЗРАХУНКУ ТА ТЕРМІН НАДАННЯ ПОСЛУГ і викласти його в такій редакції : «1. Сума оплати за цим Договором визначається Сторонами на підставі розрахунку (додаток № 2 до Договору) та затверджується протоколом узгодження договірної ціни (додаток № 3 до Договору) та складає 208005,12 грн. (Двісті вісім тисяч п’ять гривень 12 копійок) без ПДВ. Вартість послуг, яка підлягає оплаті в місяць, розраховується відповідно до фактично відпрацьованого ч а с у .»
Номер договору про закупівлю: 002570-b
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 6 Розділу VIII. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ Договору та викласти його в наступній редакції: " 6. Усі правовідносини, що виникають або можуть виникнути між Сторонами у зв'язку з цим договором регулюються виключно чинним законодавством України. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, визначених в частинах четвертій та п’ятій статті 36 Закону." 2. Керуючись вимогами Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, а також частиною 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» сторони дійшли згоди внести зміни до п. 1 Розділу VIII. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ, до п. 6 Розділу II. СУМА ДОГОВОРУ, УМОВИ РОЗРАХУНКУ ТА ТЕРМІН НАДАННЯ ПОСЛУГ Договору та викласти їх в наступній редакції: "1. Договір набирає чинності з «01» січня 2020 р. і діє до «28» лютого 2021 року, а у частині розрахунків до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань за цим Договором. " "6. Термін надання послуг з 01.01.2020 р. 00:00 до 28.02.2021 р. 24:00"
Номер договору про закупівлю: 002570-b
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Замовник та Виконавець, керуючись нормами ЗУ «Про публічні закупівлі» чинного цивільного та господарського законодавства, прийшли згоди збільшити суму договору на 10229,76 грн., для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 % суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджені в установленому порядку та до Додатку №2 до Договору № 002570-в від 31.12.2019 року та викласти в редакції що додається. 2. Керуючись вимогами Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, а також частиною 1 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» сторони дійшли згоди внести зміни до п. 6 Розділу ІІ. СУМА ДОГОВОРУ, УМОВИ РОЗРАХУНКУ ТА ТЕРМІН НАДАННЯ ПОСЛУГ Договору та викласти їх в наступній редакції: 6. Термін надання послуг з 01.01.2020 р. 00:00 до 18.01.2021 р. 24:00
Номер договору про закупівлю: 002570-b
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
23 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник та Виконавець ,керуючись нормами ЗУ "Про публічні закупівлі" чинного Цивільного та Господарського кодексів, у зв'язку з допущеною технічною помилкою прийшли згоди внести зміни до Додатку 2 Договору Розрахунок вартості утримання охорони.
Номер договору про закупівлю: 002570-b
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2020 — 28 лютого 2021
Сума оплати за договором: 218 234,88
UAH