Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина) за кодом CPV за ДК 021:2015 - “30210000-4” (Персональні комп’ютери)
Очікувана вартість
50 000,00 UAH
UA-2019-11-28-002451-b c9cffb8f426f4f1c97d6f7f759bef892
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Геник

+380343347571 tender_kolrada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 28 листопада 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Коломийська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04054334
Вебсайт: http://kolrada.gov.ua/
Місцезнаходження: 78203, Україна , Івано-Франківська обл., м. Коломия, проспект Михайла Грушевського, 1
Контактна особа: Наталя Геник
+380343347571
tender_kolrada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Придбання Персональні комп’ютери (Процесор Pentium G5400/материнська плата H310M Pro/ модуль оперативної пам’яті DDR4 8Gb/ накопичувач SSD 240Gb/ корпус з БЖ 450 Вт/ клавіатура/ мишка/ мережевий фільтр живлення 3м/Монітор LG 22MK400A-B) в кількості 5 шт. по 10 000,00 грн.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штука
Персональні комп’ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78203, Україна, Івано-Франківська область, м. Коломия, проспект Грушевського, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі накладної протягом 30 календарних днів з моменту поставки. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

28 листопада 2019 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ШУНДРІЙ СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ
#3002415039
Переможець 50 000,00
UAH
28 листопада 2019 16:01