Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Меблі для кабінету Бродівської гімназії ім.І.Труша
Очікувана вартість
45 050,00 UAH
UA-2019-11-28-002411-b 9db0ef51dfb04280a02efabc9d521916
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Грицина Ірина Василівна

+380326644063 tenderbrody1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 28 листопада 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Бродівської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38456570
Місцезнаходження: 80600, Україна , Львівська обл., Броди, вул. Стуса 22
Контактна особа: Грицина Ірина Василівна
+380326644063
tenderbrody1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Постачальник повинен передати (поставити) Замовнику Товар, якість якого відповідає умовам, встановленим згідно з вимогами Замовника та всім вимогам і стандартам, що вимагаються до даного виду товару. Постачальник гарантує, що товар, який постачається за цим Договором, є новим, не має дефектів з причин конструкції, матеріалів або якості. Товар повинен мати необхідні сертифікати, посвідчення якості, тощо
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 найменувань
Меблі для кабінету Бродівської гімназії ім.І.Труша
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80600, Україна, Львівська область, м.Броди, вул. М. Коцюбинського, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюються за фактом отримання товару протягом 15 робочих днів Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП БУЦА ЮРІЙ МИХАЙЛОВИЧ
#3335505572
Переможець 45 050,00
UAH
28 листопада 2019 16:05

Документи

28 листопада 2019 16:05
sign.p7s

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
28 листопада 2019 16:14
договір укладений
28 листопада 2019 16:10

Актуальні тендери

До пошуку