Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Будівельні товари, ДК 021:2015 – 44420000-0 (сейф офісний)
Очікувана вартість
15 000,00 UAH
UA-2019-11-28-001833-c ● b9555db4460c47de89ca22a3dbab03ab
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Оболонська районна в місті Києві державна адміністрація |
Код ЄДРПОУ: | 37371727 |
Вебсайт: | http://obolon.kievcity.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 04205, Україна , Київська обл., Київ, Маршала Тимошенка, 16 |
Контактна особа: |
Міщенко Галина Іванівна 380444183254 sektordz@obolonrda.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 листопада 2019 18:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 листопада 2019 18:30 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 грудня 2019 18:30 |
Початок аукціону: | 03 грудня 2019 13:10 |
Очікувана вартість: | 15 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,67% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44420000-0: Будівельні товари
Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Сейф офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04205, Україна, місто Київ, Київ, Маршала Тимошенка, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 44420000-0 — Будівельні товари
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 20 банківських днів з дня фактичного отримання Товару на підставі видаткової накладної | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 листопада 2019 18:46 |
ОГОЛОШЕННЯ.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-28-001833-c.c1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "АВ-ПРОМ", Код ЄДРПОУ:42915052
Дата подання: 05 грудня 2019 17:54
Вимога щодо скасування рішення про відхилення пропозиції ТОВ "АВ-ПРОМ"
ТОВ «АВ-ПРОМ» вимагає скасувати рішення про відхилення нашої пропозиції та визначення переможцем ПрАТ «УХЛ-маш».
Оскільки привід для дискваліфікації нашої компанії носить формальний характер, та входить у протиріччя навіть з вимогами замовника в оголошенні про закупівлю. Так з учасників вимагалось надати на товар «Копію сертифікату відповідності (якості) виробника або паспорту підприємства-виробника , який підтверджує відповідність показників якості вимогам стандартів і технічних вимог» – паспорт надано. Щодо відповідності ДСТУ, нами надана довідка, що товар не підлягає обов’язковій сертифікації згідно чинному законодавству України. Стосовно комплектації товару, надання вказаної інформації вимагалось замовником по-перше на етапі поставки, по-друге з формулюванням «при наявності», тобто не надання вказаної інформації не може виступати приводом для дискваліфікації учасника на етапі оцінки пропозиції.
Виходячи з зазначеного, вважаємо нашу дискваліфікацію неправомірною, та вимагаємо скасувати це рішення. Залишаємо за собою право звернутись до вищих інстанцій для продовження розгляду питання.
P. S. Не зрозуміле для нас звертання замовника до процедури допорогових закупівель у публічній системі Прозоро, якщо з початку процедури було ясно його упереджене ставлення до всіх учасників, окрім вибраного ним заздалегідь.
Розгорнути
Згорнути
Оскільки привід для дискваліфікації нашої компанії носить формальний характер, та входить у протиріччя навіть з вимогами замовника в оголошенні про закупівлю. Так з учасників вимагалось надати на товар «Копію сертифікату відповідності (якості) виробника або паспорту підприємства-виробника , який підтверджує відповідність показників якості вимогам стандартів і технічних вимог» – паспорт надано. Щодо відповідності ДСТУ, нами надана довідка, що товар не підлягає обов’язковій сертифікації згідно чинному законодавству України. Стосовно комплектації товару, надання вказаної інформації вимагалось замовником по-перше на етапі поставки, по-друге з формулюванням «при наявності», тобто не надання вказаної інформації не може виступати приводом для дискваліфікації учасника на етапі оцінки пропозиції.
Виходячи з зазначеного, вважаємо нашу дискваліфікацію неправомірною, та вимагаємо скасувати це рішення. Залишаємо за собою право звернутись до вищих інстанцій для продовження розгляду питання.
P. S. Не зрозуміле для нас звертання замовника до процедури допорогових закупівель у публічній системі Прозоро, якщо з початку процедури було ясно його упереджене ставлення до всіх учасників, окрім вибраного ним заздалегідь.
Рішення замовника: Очікується
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АВ-ПРОМ" #42915052 |
Відхилено |
12 600,00
UAH з ПДВ
|
05 грудня 2019 17:12
|
ПрАТ "УХЛ-МАШ" #14311749 |
Переможець |
12 984,00
UAH з ПДВ
|
05 грудня 2019 17:14
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 10 грудня 2019 15:09 |
Коментар щодо відміни: | У зв"язку з необхідністю внесення змін до технічних вимог |