Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
55510000-8 Послуги їдалень (послуги їдалень)
55510000-8 Canteen Services (Canteen Services)
55510000-8 Canteen Services (Canteen Services)
Очікувана вартість
3 934 672,80 UAH
UA-2019-11-28-001755-b ● 5d67e7cbe02d47ef8d3768e14b37d74a
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Комунальний заклад "Зеленопільський психоневрологічний інтернат Дніпропетровської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 03188317 |
Місцезнаходження: | 53041, Україна , Дніпропетровська область обл., Криворізький район, село Зелене Поле, вулиця Південна, 46А |
Контактна особа: |
Дмитрий Лозовой +380973797122,+380564947415 zpni@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Вікторія Перебойчук +380963495111 zpni@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Public Utility “Zelenopilsky psychoneurological boarding school” of Dnipropetrovsk regional council” |
National ID: | 03188317 |
Contact point: |
Dmytro Lozovyi +380973797122,+380564947415 zpni@ukr.net |
Additional contacts: |
Вікторія Перебойчук +380963495111 zpni@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 28 листопада 2019 14:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 грудня 2019 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 грудня 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 20 січня 2020 12:04 |
Очікувана вартість: | 3 934 672,80 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 673,36 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 118040.18 UAH |
Publication date: | 28 листопада 2019 14:17 |
Enquiries until: | 18 грудня 2019 15:00 |
Complaints submission until: | до 24 грудня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 28 грудня 2019 15:00 |
Information
Estimated total value: | 3 934 673 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 19 673 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги їдалень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53041, Україна, Дніпропетровська область, Криворізький район, село Зелене Поле, вулиця Південна,46 А (харчоблок)
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
Canteen Services
CPV: 55510000-8
Період постачання:
з 01 березня 2020 по 31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата здійснюється за фактично надані послуги згідно актів виконаних робіт, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту наданої послуги. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Досвід виконання аналогічних : | 15% |
Більше 4-х років: | 15% |
Від 1 до 4-х років: | 5% |
менше 1 року: | 0% |
Наявність працівників відповідної кваліфікації : | 10% |
Штат укомплектований працівниками; виробництво очолює керівник з фаховою освітою щодо технології, організації громадського харчування, в якого наявний досвід роботи, в тому числі, в соціальній сфері;учасник пройшовсертифікаціюімаєдокументи(сертифікати) : | 10% |
Штат укомплектований працівниками; виробництво очолює керівник з фаховою освітою щодо технології, організації громадського харчування, в якого наявний досвід роботи: | 5% |
Штат укомплектований необхідними працівниками: | 0% |
Гарантійні зобов’язання: | 5% |
Наявна матеріально – технічна база (власна виробнича база, спеціалізований автотранспорт), яка дозволяє надавати послуги в складних умовах : | 5% |
Наявна матеріально – технічна база, яка дозволяє надавати послуги на умовах аутсорсинга: | 0% |
17 грудня 2019 13:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 грудня 2019 13:57 |
Перелік змін до ТД ПОСЛУГИ ЇДАЛЕНЬ від 17.12.2019 р..doc | |
17 грудня 2019 13:57 |
ТД харчування 2020 Зеленопільський ПНІ із змінами.doc | |
28 листопада 2019 14:17 |
ТД харчування 2020 Зеленопільський ПНІ.doc |
17 грудня 2019 13:58 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 грудня 2019 13:57 |
Перелік змін до ТД ПОСЛУГИ ЇДАЛЕНЬ від 17.12.2019 р..doc
|
|||
17 грудня 2019 13:57 |
ТД харчування 2020 Зеленопільський ПНІ із змінами.doc
|
|||
28 листопада 2019 14:17 |
ТД харчування 2020 Зеленопільський ПНІ.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ТД
Дата подання: 02 грудня 2019 08:18
Дата відповіді: 04 грудня 2019 13:25
1. Замовником не обґрунтовано та безпідставно застосовано інші критерії оцінки крім ціни.
Ч. 1 Ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» (Закон) закріплює виключні випадки застосування інших критеріїв оцінки, а саме – у разі здійснення закупівлі, яка має складний або спеціалізований характер (у тому числі консультаційних послуг, наукових досліджень, експериментів або розробок, дослідно-конструкторських робіт).
Закон не містить нормативного визначення такого поняття, як «закупівля, яка має складний або спеціалізований характер». Також підзаконні акти, затверджені на виконання вимог Закону, зокрема Примірна тендерна документація, затверджена наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 р. № 680, не містять пояснень про те, які ж саме закупівлі замовники можуть віднести до тих, що є складними або спеціалізованими.
Варто зауважити, що на послуги, що є предметом закупівлі, існує постійно діючий ринок.
Неціновий критерій застосовано Замовником у цій процедурі виключно з метою обмеження конкуренції.
Крім того, Замовником не зазначено у Тендерній документації з якої фактичної причини застосовується неціновий критерій, не наведено обґрунтування необхідності його застосування.
2. дискримінація в роках досвіду виконання аналогічного договору
(Питома вага критерія: 15 % Опції:
1 – більше 4-х років оцінюється в 15 %
2 – від 1 до 4 років оцінюється в 5 %
3 – менше 1 року оцінюється в оцінюється в 0 %.)
3. не конкретизовано, за яким критерієм визначається досвід роботи працівників саме «в соціальній сфері»?! (п. 1 р. V ТД).
Надає в певних випадках можливість вибрати «потрібного» учасника.
У зв’язку із відсутністю законодавчо закріпленого визначення терміну «соціальна сфера» та чіткого переліку посад (робіт) які до неї відносяться, не зрозуміло за якими критеріями той чи інший досвід роботи працівників буде задовольняти вищевказану вимогу замовника.
Не є зрозумілим, чи це виключно державний та комунальний сектор економіки, чи приватний також?
Крім того можна вбачати дискримінацію по відношенню з працівниками, які мають досвід роботи за фахом, проте у приватних роботодавців.
4. Невідомо на скільки «відповідні експертні організації чи окремі експерти» є компетентними, а їх рішення – не упередженими.
«2.8. Для проведення оцінки тендерної пропозицій Замовником можуть бути залучені відповідні експертні організації чи окремі експерти, рекомендації яких можуть бути використані під час визначення переможця процедури закупівлі.»
Закон покладає саме на замовника обов’язок розгляду пропозицій та відповідальність прийнятих рішень й відповідні «залучення» не передбачені.
5. примітка тендерної пропозиції!??
«6) Ціна за одиницю має враховувати всі витрати учасника (виконавця) на закупку продуктів, транспорт, приготування, на прибирання та миття посуду, дератизацію, дезінфекцію, обслуговування та поточний ремонт приміщень і обладнання, виконання санітарних норм, інших витрат згідно умов договору про закупівлю, а також з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені.
7) Загальна ціна має враховувати всі затрати учасника (виконавця) на закупку продуктів, транспорт, приготування, на прибирання та миття посуду, дератизацію, дезінфекцію, обслуговування та поточний ремонт приміщень і обладнання,»
Ремонт приміщень не є предметом даної закупівлі та не може до нього входити (різні коди ДК, відсутність правових підстав його здійснення тощо)
Якщо йде мова піддержання харчоблоку в процесі надання послуг, то як можливо оглянути приміщення, щоб закласти ці витрати.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1.Згідно із статтею 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, єдиним критерієм оцінки є ціна. Тобто, для беззаперечного застосування єдиного критерію оцінки «ціна» необхідно дотримання двох умов: 1) відсутність окремо розробленої специфікації, 2) наявність постійно діючого ринку послуг, а саме: на послуги в межах ринку закупівель є стійка конкурентоздатна пропозиція, де замовник за звичайних умов може легко задовольнити свій попит на послуги.
Закон не містить визначення «закупівля, яка має складний або спеціалізований характер», тому віднесення закупівлі до такої, що має складний або спеціалізований характер здійснюється за рішенням замовника, виходячи з переліку складових предмету закупівлі та його специфіки.
В додатку 3 (Технічне завдання) до тендерної документації зазначено, що Учасник розраховує ціну послуги відповідно до примірного перспективного меню, розробленого для харчування мешканців КЗ «Зеленопільський ПНІ» ДОР». Незважаючи на загально прийняту структуру цього меню, яка включає основні розділи та показники, меню Замовника затверджене виключно для цього закладу. При його підготовці враховані не лише норми харчування, а й наявність хронічних захворювань, інших особливостей мешканців закладу(наприклад, серед мешканців є особи, які за своїми фізичними даними не мають жувального рефлексу, тому їжу для них потрібно подрібнювати), що дає підстави вважати його персоніфікованим. Тобто послуга має надаватись за окремо розробленою специфікацією. Наведені вище обставини свідчать про те, що послуга носить спеціалізований характер, не може надаватись будь-яким закладом, який працює в сфері громадського харчування, що в сукупності виключає наявність постійно діючого ринку.
Приймаючи своє рішення, Замовник ставив за мету закупити за найнижчу ціну якісну послугу харчування. На підставі вищенаведеного Замовником було прийнято рішення застосувати при оцінці тендерних пропозицій не тільки ціну, а й інші критерії оцінки. При цьому, критерій, пов'язаний з досвідом надання відповідних послуг, не є вирішальним, що не перешкоджає учасникам приймати участь в процедурі закупівлі і перемагати.
2.Враховуючи статус мешканців закладу, для яких закуповуються послуги харчування, перевага по вищезазначеному критерію буде надаватися організаціям-учасникам з багаторічним досвідом роботи у сфері організації харчування. Вважаємо, що чим більше досвід роботи в учасника, тим якіснішим буде надання послуг. При цьому, питома вага критерію про наявність необхідного досвіду роботи не є вирішальною. Вирішальним та основним фактором при оцінці тендерної пропозиції насамперед залишається ціна.
3. Замовник при визначенні критерія та його опцій, зокрема, досвіду роботи в тому числі в соціальній сфері мав на увазі наступне: зазвичай до сфери послуг в соціальній сфери відносяться галузі, які обслуговують населення та забезпечують задоволення матеріальних та духовних потреб людини. А саме: освіта, відпочинок, здоров’я, психо-соціальна реабілітація та інше.
Детально соціальне обслуговування населення регламентоване законом України «Про соціальні послуги».
Замовник не вимагає наявності досвіду саме в державних соціальних установах. Тому форма власності роботодавця не має значення.
4.Згідно із ст. 22 закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Посилання в тендерній документації на право Замовника залучити експертів або експертні організації вимогам закону не суперечить.
Також щодо п.2.8. хочемо звернути увагу на те, що визначати переможця торгів і всі рішення щодо цього питання тендерний комітет приймає самостійно, але бувають випадки, коли учасники надали у складі своєї тендерної документації документ, що для членів тендерного комітету є незрозумілим, вони мають право звернутися за роз’ясненнями, як до самого учасника, так і до компетентного органу, що видав цей документ, що не суперечить вимогам Закону.
5.Приміщення харчоблоку та обладнання передається виконавцю на умовах строкового, безоплатного користування майном.
Згідно з умовами користування майном, які встановлені власником – Дніпропетровською обласною радою, на Виконавця покладений обов’язок проводити поточний ремонт приміщень – в разі необхідності.
Адреса харчоблоку зазначена в тендерній документації. Тому учасник, якщо вважає за необхідне, може попередньо узгодити день і час, та ознайомитись з умовами, в яких будуть надаватись послуги.
Закон не містить визначення «закупівля, яка має складний або спеціалізований характер», тому віднесення закупівлі до такої, що має складний або спеціалізований характер здійснюється за рішенням замовника, виходячи з переліку складових предмету закупівлі та його специфіки.
В додатку 3 (Технічне завдання) до тендерної документації зазначено, що Учасник розраховує ціну послуги відповідно до примірного перспективного меню, розробленого для харчування мешканців КЗ «Зеленопільський ПНІ» ДОР». Незважаючи на загально прийняту структуру цього меню, яка включає основні розділи та показники, меню Замовника затверджене виключно для цього закладу. При його підготовці враховані не лише норми харчування, а й наявність хронічних захворювань, інших особливостей мешканців закладу(наприклад, серед мешканців є особи, які за своїми фізичними даними не мають жувального рефлексу, тому їжу для них потрібно подрібнювати), що дає підстави вважати його персоніфікованим. Тобто послуга має надаватись за окремо розробленою специфікацією. Наведені вище обставини свідчать про те, що послуга носить спеціалізований характер, не може надаватись будь-яким закладом, який працює в сфері громадського харчування, що в сукупності виключає наявність постійно діючого ринку.
Приймаючи своє рішення, Замовник ставив за мету закупити за найнижчу ціну якісну послугу харчування. На підставі вищенаведеного Замовником було прийнято рішення застосувати при оцінці тендерних пропозицій не тільки ціну, а й інші критерії оцінки. При цьому, критерій, пов'язаний з досвідом надання відповідних послуг, не є вирішальним, що не перешкоджає учасникам приймати участь в процедурі закупівлі і перемагати.
2.Враховуючи статус мешканців закладу, для яких закуповуються послуги харчування, перевага по вищезазначеному критерію буде надаватися організаціям-учасникам з багаторічним досвідом роботи у сфері організації харчування. Вважаємо, що чим більше досвід роботи в учасника, тим якіснішим буде надання послуг. При цьому, питома вага критерію про наявність необхідного досвіду роботи не є вирішальною. Вирішальним та основним фактором при оцінці тендерної пропозиції насамперед залишається ціна.
3. Замовник при визначенні критерія та його опцій, зокрема, досвіду роботи в тому числі в соціальній сфері мав на увазі наступне: зазвичай до сфери послуг в соціальній сфери відносяться галузі, які обслуговують населення та забезпечують задоволення матеріальних та духовних потреб людини. А саме: освіта, відпочинок, здоров’я, психо-соціальна реабілітація та інше.
Детально соціальне обслуговування населення регламентоване законом України «Про соціальні послуги».
Замовник не вимагає наявності досвіду саме в державних соціальних установах. Тому форма власності роботодавця не має значення.
4.Згідно із ст. 22 закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Посилання в тендерній документації на право Замовника залучити експертів або експертні організації вимогам закону не суперечить.
Також щодо п.2.8. хочемо звернути увагу на те, що визначати переможця торгів і всі рішення щодо цього питання тендерний комітет приймає самостійно, але бувають випадки, коли учасники надали у складі своєї тендерної документації документ, що для членів тендерного комітету є незрозумілим, вони мають право звернутися за роз’ясненнями, як до самого учасника, так і до компетентного органу, що видав цей документ, що не суперечить вимогам Закону.
5.Приміщення харчоблоку та обладнання передається виконавцю на умовах строкового, безоплатного користування майном.
Згідно з умовами користування майном, які встановлені власником – Дніпропетровською обласною радою, на Виконавця покладений обов’язок проводити поточний ремонт приміщень – в разі необхідності.
Адреса харчоблоку зазначена в тендерній документації. Тому учасник, якщо вважає за необхідне, може попередньо узгодити день і час, та ознайомитись з умовами, в яких будуть надаватись послуги.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-11-28-001755-b.a1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ГОЛОВЧЕНКО ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3161021073
Дата подання: 21 грудня 2019 16:22
Дата подання: 21 грудня 2019 16:22
Усунення дискримінаційних вимог.
Вимога про усунення дискримінаційних умов
(в порядку ч.1 ст.. 23 Закону України "Про публічні закупівлі")
Прошу усунути дискримінаційні вимоги в тендерній документації (далі – ТД) у п. 1 розділу V ТД "Оцінка тендерної пропозиції" в частині застосування інших критеріїв оцінки крім ціни, зокрема застосування переліку критеріїв та методики оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критеріїв.
Нами виявлено бажання взяти участь у даній закупівлі, як учасником, який має успішний досвід виконання аналогічних договорів та достатній матеріально-технічний та трудовий ресурс.
Проте, за результатом ознайомлення з вимогами п. 1 розділу V ТД виявлено ряд дискримінаційних вимог, що порушують наші права та законні інтереси як учасника, а також порушують права інших учасників на участь в закупівлі та порушують норми Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон).
Відповідно ст. 28 Закону у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, критеріями оцінки є ціна.
Як вбачається з інформації, опублікованої в електронній системі закупівель Рrozorro за процедурою № UA-2019-11-28-001755-b та відповідно до п. 4.1 розділу І ТД, предметом закупівлі є "Послуги їдалень" згідно коду ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень.
Детально вивчивши Додаток 3 до ТД, інформацію щодо технічних, якісних, кількісних та інших вимог до предмета закупівлі, технічне завдання та примірне перспективне меню для харчування мешканців КЗ «Зеленопільський ПНІ» ДОР», встановлено, що закупівля №UA-2019-11-28-001755-b не має складного або спеціалізованого характеру, відсутні у тому числі консультаційні послуги, наукові дослідження, експерименти або розробки, відсутні дослідно-конструкторські робіти, а тому – застосування нецінового кваліфікаційного критерію є порушенням Закону.
Крім того, за результатом моніторингу електронної системи закупівель Рrozorro, закупівлі, які проводяться в Дніпропетровській області за кодом ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень єдиним кваліфікаційним критерієм оцінки мають виключно ціну. Зокрема, це закупівлі:
- №UA-2019-11-08-002458-b (КЗ "Іллінський психоневрологічний інтернат" ДОР");
- №UA-2019-10-22-000023-c (КЗ "Криворізький психоневрологічний інтернат" ДОР")
- №UA-2019-12-03-004071-b (КЗО "Верхньодніпровський навчально-реабілітаційний центр" ДОР");
- №UA-2019-10-25-001698-b (КЗ "Вищетарасівський психоневрологічний інтернат" ДОР")
- №UA-2019-12-10-000057-b (КЗ "Верхівцевський психоневрологічний інтернат" ДОР");
- №UA-2019-12-04-000260-b(КЗ "Могилівський геріатричний пансіонат" ДОР");
- №UA-2019-11-28-003180-b (КЗО "Криворізький багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр "Натхнення" ДОР");
- №UA-2019-12-04-002381-b (КЗО "Багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр № 6" ДОР")
- №UA-2019-12-05-001536-b (КП "КЗО Павлоградський навчально-реабілітаційний центр ДОР").
При дослідженні аналогічних закупівель враховано відповідь Замовника (КЗ "Зеленопільський ПНІ ДОР"), розміщену в системі Рrozorro до даної закупівлі, щодо посиланння на те, що при підготовці примірного меню враховано наявність хронічних захворювань та інших особливостей мешканців закладу, що начебто дає Замовнику підстави вважати його персоніфікованим.
Проте твердження, що персоніфіковане меню надає предмету закупівлі №UA-2019-11-28-001755-b складного або спеціалізованого характеру є хибним, та таким що не витримує жодної критики.
Замовники вищенаведеного переліку закупівель також в складі своїх тендерних документацій мають складені примірні перспективні меню з врахуванням особливостей стану здоров'я своїх мешканців, втому числі й з врахуванням наявності хронічних захворювань та інших особливостей мешканців закладів.
Та замовники вищенаведеного переліку закупівель, на відміну від КЗ «Зеленопільський ПНІ» ДОР», суворо дотримуються вимог Закону та єдиним критерієм оцінки встановили виключно ціну (100%).
Таким чином, встановлено, що закупівля №UA-2019-11-28-001755-b не має складного або спеціалізованого характеру, а на території Дніпропетровської області існує постійно діючий ринок на послуги, що є предметом закупівлі.
Отже, маємо обґрунтований висновок, що неціновий критерій Замовником застосовано виключно з метою обмеження конкуренції та умисного зменшення кола потенційних учасників закупівлі.
Крім того вбачається написання Замовником ТД "під свого" конкретного учасника, який постійно, протягом останніх років, виграє за даним предметом закупівлі ТОВ "Фірма АРТ-СИНТЕЗ" (код ЄДРПОУ 21904823), зокрема закупівлі №№ UA-2017-11-30-001520-c, UA-2017-10-06-000979-b, UA-2018-11-27-001692-c, UA-2019-10-29-002119-b та дискримінуються інші потенційні учасники закупівлі.
З огляду на наведені дії замовника КЗ «Зеленопільський ПНІ» ДОР», як його керівництва, так і тендерного комітету, вбачається не лише порушення законодавства про захист економічної конкуренції, а й склад кримінального правопорушення (злочину).
Виявлені дискримінаційні умови ТД встановлюють жорсткі умови для учасників, що призводить до обмеження конкуренції під час проведення закупівлі та фактично містить порушення вимог Закону.
Допущені Замовником порушення Закону та встановлені у ТД дискримінаційні вимоги перешкоджають нам взяти участь у процедурі закупівлі, обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, суперечать принципам здійснення закупівель, закріпленим ст. 3 Закону, та вимогам ч. 4 ст. 22 Закону, а також містить ознаки корупційних проявів та зловживань.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо внести зміни до п. 1 розділу V ТД "Оцінка тендерної пропозиції" та зазначити єдиним критерієм оцінки – ціну (100%).
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
рішення від 24.12.2019 №19228.pdf
Дата публікації: 24 грудня 2019 19:58
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 14 січня 2020
Найменування: | Комунальний заклад "Зеленопільський психоневрологічний інтернат Дніпропетровської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 03188317 |
Місцезнаходження: | 53041, Україна, Дніпропетровська область обл., Криворізький район, село Зелене Поле, вулиця Південна, 46А |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "МІКА ГРУП" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ ФУД-КУК | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 січня 2020 12:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" |
3 854 928,00
UAH
|
3 854 928,00
UAH
|
1.4285714286 | 2 698 449.60 | Документи |
ТОВ ФУД-КУК |
3 879 960,00
UAH
|
3 131 145,14
UAH
|
1.1428571429 | 2 739 752 | Документи |
ТОВ "МІКА ГРУП" |
3 913 932,00
UAH
|
3 854 925,71
UAH
|
1.4285714286 | 2 698 448 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МІКА ГРУП" #37620175 |
Переможець |
3 854 925,71
UAH
|
24 січня 2020 13:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 10:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 грудня 2020 10:44
|
Дод.угода 5 Міка Груп.pdf | зміни до договору |
17 грудня 2020 10:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 серпня 2020 13:40
|
Дод.угода від 18.08.2020.pdf | зміни до договору |
18 серпня 2020 13:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 лютого 2020 13:51
|
додаткова угода 1 від 14.02.2020.pdf | зміни до договору |
17 лютого 2020 13:08
|
Електронний підпис | укладений |
11 лютого 2020 11:21
|
Договір послуги їдалень 2020р..pdf | укладений |
11 лютого 2020 11:19
|
9.ЕБГ МІКА ГРУП UA-2019-11-28-001755-b (1).pdf | укладений |
11 лютого 2020 11:19
|
Ліцензія_Повноваження_засвідчені (1).zip | укладений |
11 лютого 2020 11:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшено обсяг закупівлі, з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника до кінця 2020 року |
Номер договору про закупівлю: | ВТ/2230 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | З метою розширення переліку страв для мешканців КЗ "Зеленопільський ПНІ" ДОР" сторони домовились доповнити додаток № 2 до Договору «Заміна страв» новими виробами |
Номер договору про закупівлю: | ВТ/2230 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв’язку із закінченням бюджетного 2020 року, та зменшенням запланованої численності мешканців установи протягом грудня 2020 року, зменшується обсяг закупівлі за договором №ВТ/2230 від 11.02.2020 р. на суму 4851,55 грн. |
Номер договору про закупівлю: | ВТ/2230 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |