Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт дорожнього покриття а/д О090602 Калуш-Осмолода на ділянках км 2+000-км 5+200, км 15+300 - км 17+100, км 20+500 - км 21+900, км 27+900 - км 29+400, км 31+600 - км 33+400 ,км 35+700 - км 38+800 (окремими ділянками) (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
115 371 562,00 UAH
UA-2019-11-28-001724-c 212adc86bcd1464a85d61cae3fea0840
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вітовська Леся Василівна

+380342741390 doroga_ifoda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "ДОРОГИ ПРИКАРПАТТЯ"
Код ЄДРПОУ: 42753775
Місцезнаходження: 76014, Україна , Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, вул. Степана Бандери 77
Контактна особа: Вітовська Леся Василівна
+380342741390
doroga_ifoda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 листопада 2019 17:31
Звернення за роз’ясненнями: до 04 грудня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 грудня 2019 11:00
Початок аукціону: 16 грудня 2019 11:14
Очікувана вартість: 115 371 562,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 153 715,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 576000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт дорожнього покриття а/д О090602 Калуш-Осмолода на ділянках км 2+000-км 5+200, км 15+300 - км 17+100, км 20+500 - км 21+900, км 27+900 - км 29+400, км 31+600 - км 33+400 ,км 35+700 - км 38+800 (окремими ділянками) (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь); Джерело фінансування – кошти місцевого бюджету)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76000, Україна, Івано-Франківська область, автомобільна дорога, О090602 Калуш-Осмолода (окремими ділянками)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 листопада 2019 17:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 листопада 2019 17:31
ДОДАТОК 8.doc
28 листопада 2019 17:31
ДОДАТОК 7.doc
28 листопада 2019 17:31
ДОДАТОК 6.doc
28 листопада 2019 17:31
ДОДАТОК 3.doc
28 листопада 2019 17:31
ДОДАТОК 9.doc
28 листопада 2019 17:31
ДОДАТОК 5.doc
28 листопада 2019 17:31
ДОДАТОК 4.doc
28 листопада 2019 17:31
ДОДАТОК 2.doc
28 листопада 2019 17:31
ДОДАТОК 1.doc
28 листопада 2019 17:31
ТД Калуш Осмолода.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-11-28-001724-c.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Автомагістраль-Південь", Код ЄДРПОУ:34252469
Дата подання: 14 лютого 2020 18:29
Скарга
Скарга на рішення Замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 лютого 2020 15:27
рішення від 18.02.2020 № 3038 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 18 лютого 2020 15:26
рішення від 05.03.2020 № 4297.pdf
Дата публікації: 11 березня 2020 20:21
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконано замовником
Дата виконання рішення замовником: 17 березня 2020 14:58

Документи подані скаржником

14 лютого 2020 18:29
Скарга.pdf
14 лютого 2020 18:29
Скан ПД.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-10-03-000044 ● 0ee97ad5e7c84964b8215f70951067c0
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 жовтня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 жовтня 2022 12:27
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


03.10.2022 № 234

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
49 UA-2019-11-28-001724-c 28.11.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель



Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-10-07 14:48:49

Запит замовнику на пояснення

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт із капітального ремонту дорожнього покриття а/д О090602 Калуш-Осмолода на ділянках км 2+000-км 5+200, км 15+300 - км 17+100, км 20+500 - км 21+900, км 27+900 - км 29+400, км 31+600 - км 33+400 ,км 35+700 - км 38+800 (окремими ділянками) (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2019-11-28-001724-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо об’єктивних обставин продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань відповідно до укладених додаткових угод від 23.04.2020, від 16.12.2020, від 28.12.2021 до Договору.
4. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо надання переможцем торгів ТОВ «КАРПАТ-БУД» копії ліцензії або документу дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону.
5. Чи перераховано кошти переможцю ТОВ «КАРПАТ-БУД» за фактично виконані роботи на підставі актів виконаних робіт за типовою формою КБ-2 та КБ-3 відповідно до умов пункту 4.1 розділу IV Договору.
У разі перерахування коштів переможцю торгів ТОВ «КАРПАТ-БУД», надати документальне підтвердження його перерахування.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-10-12 14:34:10

Відповідь на запит

«Доброго дня. 1. Згідно робочого проекту «Капітальний ремонт дорожнього покриття а/д О090602 Калуш-Осмолода на ділянках км 2+000-км 5+200, км 15+300 - км 17+100, км 20+500 - км 21+900, км 27+900 - км 29+400, км 31+600 - км 33+400 ,км 35+700 - км 38+800 (окремими ділянками)» Державне підприємство «Дороги Прикарпаття» здійснює визначення (обгрунтування) технічних та якісних характеристик. Очікувана вартість предмета закупівлі розраховується із зведеного кошторисного розрахунку у складі Робочого проекту «Капітальний ремонт дорожнього покриття а/д О090602 Калуш-Осмолода на ділянках км 2+000-км 5+200, км 15+300 - км 17+100, км 20+500 - км 21+900, км 27+900 - км 29+400, км 31+600 - км 33+400 ,км 35+700 - км 38+800 (окремими ділянками)» . Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до переліку об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонтів автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2019 році, затвердженого розпорядженням голови Івано-Франківської обласної державної адміністрації № 606 від 19.11.2019 року.
2. Постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 року № 1266 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» передбачено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Оскільки процедура закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття а/д О090602 Калуш-Осмолода на ділянках км 2+000-км 5+200, км 15+300 - км 17+100, км 20+500 - км 21+900, км 27+900 - км 29+400, км 31+600 - км 33+400 ,км 35+700 - км 38+800 (окремими ділянками)» оголошено 28.11.2019 року оприлюднення вищевказаної інформації не передбачалося.
3. Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань відбувалося у зв’язку із недостатнім фінансуванням витрат замовника. Підставою для укладання додаткової угоди №1 від 23.04.2020 року до договору № 96 від 15.04.2020 року було розпорядження Івано-Франківської обласної державної адміністрації від 13.03.2020 року № 156 «Про затвердження Переліку об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонтів автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2020 році». Підставою для укладання додаткової угоди №4 від 16.12.2020 року до договору № 96 від 15.04.2020 року було розпорядження Івано-Франківської обласної державної адміністрації від 14.12.2020 року № 667 «Про внесення змін до розпорядження облдержадміністрації від 13.03.2020 року № 156». Підставою для укладання додаткової угоди №6 від 28.12.2021 року до договору № 96 від 15.04.2020 року були зміни до Переліку об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонтів автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2021 році в Івано-Франківській області затверджені головою Івано-Франківської обласної державної адміністрації листом від 22.12.2021 року №1124/2/2-21/01-033 та погоджені листом Державного агентства автомобільних доріг України (Укравтодор) №5807/1/06-01/09-1792/08-21 від 22.12.2021 року. (Відповідні розпорядження додаються)
4. Переможцем торгів, ТОВ «КАРПАТ-БУД», під час укладання договору про закупівлю надано завірену копію ліцензії. (Копія ліцензії додається)
5. Переможцю торгів, ТОВ «КАРПАТ-БУД» перераховано кошти за фактично виконані роботи, на підставі актів виконаних робіт за типовою формою КБ-2в та КБ-3 відповідно до умов підпункту 4.1 розділу IV Договору. (Платіжні доручення додаються).

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання рішення моніторингу повідомляємо про усунення виявленого порушення шляхом розірвання договору. Додаткова угода додається.

2022-11-01 11:23:23


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 25 жовтня 2022
Кінцевий строк оскарження: 09 листопада 2022

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 грудня 2019 11:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 95 000 000,00
UAH з ПДВ
95 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПМК-88" 101 148 000,00
UAH з ПДВ
101 148 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КАРПАТ-БУД" 108 900 000,00
UAH з ПДВ
101 845 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" 109 600 000,00
UAH з ПДВ
101 846 285,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 лютого 2020 16:16
ДПС 2.pdf
10 лютого 2020 15:33
ДПС.pdf
10 лютого 2020 15:33
МВС.PDF
13 грудня 2019 22:13
Електронний підпис
13 грудня 2019 22:12
9.ЕБГ ПМК-88 UA-2019-11-28-001724-c.zip
13 грудня 2019 22:12
Статут+опис.PDF
13 грудня 2019 22:12
ПДВ.PDF
13 грудня 2019 22:12
Ліцензія ПМК-88.PDF
13 грудня 2019 22:12
Інформаційні довідки.PDF
13 грудня 2019 22:12
Додаток 9.PDF
13 грудня 2019 22:12
Додаток 8.PDF
13 грудня 2019 22:12
Додаток 7.PDF
13 грудня 2019 22:12
Додаток 6.pdf
13 грудня 2019 22:12
Додаток 5.pdf
13 грудня 2019 22:12
Додаток 4.PDF
13 грудня 2019 22:12
Гарантійні листи.pdf

Публічні документи

01 квітня 2020 19:01
Електронний підпис
01 квітня 2020 19:00
Довідка_податкова.pdf
01 квітня 2020 19:00
ДОВІДКА_МВС.pdf
17 березня 2020 18:04
Електронний підпис
17 березня 2020 18:01
Продовж_терміну_пропоз.pdf
17 березня 2020 18:01
Лист НБУ по ліцензії (2).pdf
14 грудня 2019 09:46
Електронний підпис
13 грудня 2019 19:58
Електронний підпис
13 грудня 2019 19:58
Лист НБУ по ліцензії.pdf
13 грудня 2019 19:58
Техпаспорт_Neuson.pdf
13 грудня 2019 19:58
Технічне_завдання.pdf
13 грудня 2019 19:58
Тех_пасп_RENAULT_КарпБуд.pdf
13 грудня 2019 19:58
Статут_Карпат_Буд.pdf
13 грудня 2019 19:58
Самоскид_2_IVECO_ASTRA_2014.pdf
13 грудня 2019 19:58
Самоскид_1_IVECO_ASTRA_2014.pdf
13 грудня 2019 19:58
Протокол_зборів_тенд.pdf
13 грудня 2019 19:58
Протокол_директор.pdf
13 грудня 2019 19:58
Проект_договору.pdf
13 грудня 2019 19:58
Оренда_Алов.pdf
13 грудня 2019 19:58
Наказ_директор.pdf
13 грудня 2019 19:58
Ліцензія_з_додатком.pdf
13 грудня 2019 19:58
Лист_підтв_Хімресурс.pdf
13 грудня 2019 19:58
Лист_підтв_Рисей.pdf
13 грудня 2019 19:58
Лист_підтв_АЛОВ.pdf
13 грудня 2019 19:58
Копії_наказів.pdf
13 грудня 2019 19:58
Інформ_дов_ст17_1.pdf
13 грудня 2019 19:58
Інформ_дов_ст17.pdf
13 грудня 2019 19:58
Інформ_дов_підпис_дог.pdf
13 грудня 2019 19:58
Інформ_дов_іст_ум_дог.pdf
13 грудня 2019 19:58
Дог_ТМГ.pdf
13 грудня 2019 19:58
Дог_оренди_VOGELE_1300.pdf
13 грудня 2019 19:58
Дог_орен_Рисей.pdf
13 грудня 2019 19:58
Довідка_субпідр.pdf
13 грудня 2019 19:58
Довідка_працівники.pdf
13 грудня 2019 19:58
Довідка_МТБ.pdf
13 грудня 2019 19:58
Довідка_аналог_досвід.pdf
13 грудня 2019 19:58
Дов_про_учасника.pdf
13 грудня 2019 19:58
Дов_кінц_бенефіц.pdf
13 грудня 2019 19:58
Гаран_лист_санкції.pdf
13 грудня 2019 19:58
Гаран_лист_підпис_дог.pdf
13 грудня 2019 19:58
Гаран_лист_зах_довк.pdf
13 грудня 2019 19:58
Гаран_лист_дотр_90дн.pdf
13 грудня 2019 19:58
Гаран_лист_достов_інф.pdf
13 грудня 2019 19:58
Гаран_лист_вик_обс_дод5.pdf
13 грудня 2019 19:58
Відгук_аналог_дог.pdf
13 грудня 2019 19:58
Витяг_ЄДР.pdf
13 грудня 2019 19:58
Балансова_довідка.pdf
13 грудня 2019 19:58
Аналог_дог_та_акти.pdf

Публічні документи

13 грудня 2019 10:19
Електронний підпис
13 грудня 2019 10:18
Ліцензія ПБС.PDF
13 грудня 2019 10:18
Gmail (9).zip
13 грудня 2019 10:17
Погодження Буковель.pdf
13 грудня 2019 10:16
документи банку.zip
13 грудня 2019 10:16
НАКАЗИ.pdf
13 грудня 2019 10:16
Сертифікат ISO 9001.pdf
13 грудня 2019 10:16
Протокол ЗБ.pdf
13 грудня 2019 10:15
Досвід.7z
13 грудня 2019 10:15
Техпаспорти.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

ТОВ "ПМК-88"

ТОВ "КАРПАТ-БУД"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Автомагістраль-Південь"
#34252469
Рішення скасоване 95 000 000,00
UAH з ПДВ
17 березня 2020 14:58
ТОВ "ПМК-88"
#37756334
Рішення скасоване 101 148 000,00
UAH з ПДВ
17 березня 2020 14:58
ТОВ "Автомагістраль-Південь"
#34252469
Відхилено 95 000 000,00
UAH з ПДВ
17 березня 2020 15:40
ТОВ "ПМК-88"
#37756334
Відхилено 101 148 000,00
UAH з ПДВ
17 березня 2020 15:47
ТОВ "КАРПАТ-БУД"
#40480728
Переможець 101 845 000,00
UAH з ПДВ
31 березня 2020 15:12

Документи

17 березня 2020 15:40
Електронний підпис
17 березня 2020 14:58
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

17 березня 2020 15:47
Електронний підпис
17 березня 2020 15:43
Протокол_0001.pdf
17 березня 2020 15:41
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 березня 2020 15:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КАРПАТ-БУД"
#40480728
101 845 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 листопада 2022 16:07
ДУ 7 від 01.11.22 до договору 96 від 15.04.20.PDF укладений
02 листопада 2022 16:06
Електронний підпис укладений
02 листопада 2022 16:00
ДУ 7 від 01.11.22 до договору 96 від 15.04.20.PDF зміни до договору
02 листопада 2022 14:46
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 16:35
Додаткова угода _6 до дог._96 від 15.04.20_0001.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 16:33
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 10:07
Додаткова угода _5 до договору _96 від 15.04.2020 р._0001.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 10:05
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 14:56
Додаткова угода _4 до договору _96 від 15.04.2020р._0001.pdf зміни до договору
16 грудня 2020 14:48
Електронний підпис укладений
29 липня 2020 10:13
Додаткова угода _3 до дог._96 від 15.04.2020р_0001.pdf зміни до договору
29 липня 2020 10:11
Електронний підпис укладений
29 квітня 2020 15:28
додаткова угоди _2.pdf зміни до договору
29 квітня 2020 15:27
Електронний підпис укладений
23 квітня 2020 12:38
додаткова угода 1.PDF зміни до договору
23 квітня 2020 12:25
Електронний підпис укладений
15 квітня 2020 14:45
Договір _96 від 15.04.2020.pdf укладений
15 квітня 2020 14:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звя'язку з недостатнім фінансуванням витрат Замовника на виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 96
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): часткова реєстрація бюджетних зобов'язань
Номер договору про закупівлю: 96
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): часткова реєстрація бюджетних зобов'язань
Номер договору про закупівлю: 96
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із затримкою фінансування витрат Замовника продовжити строк дії договору
Номер договору про закупівлю: 96
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення бюджетних зобов'язань на 2020 р.
Номер договору про закупівлю: 96
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Реєстрація бюджетних зобов'язань в 2021 році, згідно п.4 ч.5 ст 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" та п.п.5.2.,11.2 Договору
Номер договору про закупівлю: 96
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розірвання договору
Номер договору про закупівлю: 96
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 квітня 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 29 772 314,00
UAH (в тому числі ПДВ 4 962 052,33 UAH)
Причини розірвання договору: Сторони дійшли згоди