Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Автокрісла
Очікувана вартість
16 000,00 UAH
UA-2019-11-28-001520-c 13217af574094912a6ceb6795f9b14ec
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Дядчук Катерина Федорівна

380445639645
380971731653
tcsodarn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Дарницького району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 33882032
Вебсайт: http://e-tender.biz
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київська обл., Київ, вул. Вербицького, 9-І
Контактна особа: Дядчук Катерина Федорівна
380445639645,380971731653
tcsodarn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 листопада 2019 16:33
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2019 17:01
Початок аукціону: 03 грудня 2019 13:47
Очікувана вартість: 16 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 80,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Автокрісла
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, місто Київ, Київ, Вербицького, 9-і
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування - місцевий бюджет Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 29 листопада 2019 09:09
Дата відповіді: 29 листопада 2019 14:06
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На ваші запитання надаємо наступні відповіді: 1) Оголошенням до закупівлі в характеристиках предмета закупівлі чітко зазначена бажана торгова марка або її аналог (еквівалент); 2) Оголошенням до закупівлі Додатком № 3 Формою цінової пропозиції передбачено зазначення найменування предмету закупівлі, що передбачає назву та марку, інакше не можливо здійснити оцінку запропонованого товару; 3) До закупівлі допускаються Учасники будь-якої форми власності. Сума комерційної пропозиції, яка приймає участь в аукціоні є остаточною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2019 14:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Старий Олексiй Дмитрович" 14 800,00
UAH з ПДВ
13 899,00
UAH з ПДВ
Документи
ГОВОРУНОВ МАКСИМ ДМИТРОВИЧ 15 480,00
UAH з ПДВ
13 900,00
UAH з ПДВ
Документи
СИДЬКО ОЛЕКСАНДР ВАДИМОВИЧ 15 800,00
UAH з ПДВ
13 940,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ТАРАСЕНКО НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА 15 600,00
UAH з ПДВ
15 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 грудня 2019 12:39
Електронний підпис
01 грудня 2019 12:34
гаран.паспорт.pdf
01 грудня 2019 12:34
согласие с договором.pdf
01 грудня 2019 12:34
керівник.pdf
01 грудня 2019 12:34
без печати.pdf
01 грудня 2019 12:34
справка.pdf
01 грудня 2019 12:34
инн .pdf
01 грудня 2019 12:34
паспорт 1 .pdf

Публічні документи

02 грудня 2019 16:08
Електронний підпис
02 грудня 2019 16:05
Лист-Згода на бланку.pdf
02 грудня 2019 16:05
ВИТЯГ.pdf
02 грудня 2019 16:05
Свідоцтво.pdf
02 грудня 2019 16:05
Виписка.pdf
02 грудня 2019 16:05
Passport.pdf
02 грудня 2019 16:05
тех вимоги Lionelo Sander Isofix.pdf
02 грудня 2019 16:05
Lionelo Sander Isofix.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Старий Олексiй Дмитрович"

ГОВОРУНОВ МАКСИМ ДМИТРОВИЧ

СИДЬКО ОЛЕКСАНДР ВАДИМОВИЧ

ФОП ТАРАСЕНКО НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Старий Олексiй Дмитрович"
#3091107614
Переможець 13 899,00
UAH з ПДВ
05 грудня 2019 10:15

Документи

05 грудня 2019 10:15
Протокол №144.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 грудня 2019 10:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Старий Олексiй Дмитрович"
#3091107614
13 899,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 грудня 2019 10:15
Протокол №144.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Ю-13899.pdf укладений
10 грудня 2019 13:14