Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Канцелярські товари
Очікувана вартість
40 950,00 UAH
UA-2019-11-28-001516-c ● 5a8526f8f1ea4d2eb14e2734a4934637
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна наукова установа "Інститут модернізації змісту освіти" |
Код ЄДРПОУ: | 39736985 |
Вебсайт: | http://www.imzo.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03035, Україна , Київська обл., Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, буд. 36 |
Контактна особа: |
Вареник Лариса Іванівна 380442481741 imzo2tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 листопада 2019 16:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 листопада 2019 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 грудня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 04 грудня 2019 15:31 |
Очікувана вартість: | 40 950,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 204,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1082 Одиниця
Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03035, Україна, місто Київ, Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, буд. 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
17 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 листопада 2019 16:34 |
Документація канцтовари № 2 ІМЗО 2019.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 29 листопада 2019 09:10
Дата відповіді: 29 листопада 2019 15:00
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. 1) Ні. Якщо пропозиція учасника не відповідатиме умовам документації на проведення допорогових закупівель, це буде підставою для відхилення пропозиції. Торгова марка або модель, яку пропонує Учасник повинна відповідати технічним вимогам, що зазначені в додатку 3 до документації на проведення допорогових закупівель. 2) При розгляді цінової пропозиції Замовник забезпечує однаковий підхід до всіх Учасників. Основним критерієм визначення переможця є ціна, тому обирається та пропозиція, яка є найбільш економічно вигідною. Відповідно до норм чинного законодавства, Замовник оцінює пропозиції учасників цілком однаково, оцінює їх за показниками, зазначеними в загальній вартості цінової пропозиції, тобто учасників-платників ПДВ з урахуванням ПДВ, а учасників не платників ПДВ без урахування ПДВ.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 грудня 2019 16:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ПАПІРТОРГ" |
28 724,00
UAH з ПДВ
|
28 724,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВКФ "ВВ" |
30 455,16
UAH з ПДВ
|
29 765,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БРАВО-ПАП" |
31 010,88
UAH з ПДВ
|
29 770,68
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ГАЛАЙЧУК ОКСАНА МИКОЛАЇВНА" |
36 233,42
UAH з ПДВ
|
36 233,42
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПАПІРТОРГ" #30194866 |
Переможець |
28 724,00
UAH з ПДВ
|
05 грудня 2019 12:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
ДОГОВІР № 1%62-2019 ВІД 13.12.2019.pdf | укладений |
13 грудня 2019 17:06
|