Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з дератизації
Очікувана вартість
340 882,95 UAH
UA-2019-11-28-001216-c 5678eaa4e3614ebdb77755994b54b52c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Волкотруб Павло Віталійович

380445632767 tenderkk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дарницького району м. Києва»
Код ЄДРПОУ: 39604270
Вебсайт: http://www.e-tender.biz
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київська обл., Київ, Харківське шосе 148-А
Контактна особа: Волкотруб Павло Віталійович
380445632767
tenderkk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 листопада 2019 15:37
Звернення за роз’ясненнями: до 03 грудня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 грудня 2019 16:00
Початок аукціону: 16 грудня 2019 12:31
Очікувана вартість: 340 882,95 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 408,83 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10150 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90920000-2: Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень


Загальна щомісячна площа обробки з дератизації – 355 086,41 м² Загальна річна площа обробки з дератизації - 4 261 036,92 м². Більш детальна інформація у Додатку №5 до тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4261036.92 метри квадратні
Послуги з дератизації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, місто Київ, Київ, Дарницький район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90920000-2 — Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Умови оплати – відстрочка платежу. Замовник зобов’язується оплатити 100% вартості наданої послуги, протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання Сторонами акту виконаних робіт/наданої послуги. Датою здійснення оплати вважається дата зарахування коштів на поточний рахунок Виконавця. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 листопада 2019 15:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 листопада 2019 15:45
ТД_Дератизація.pdf
28 листопада 2019 15:45
ТД_Дератизація.doc
28 листопада 2019 15:45
ОГОЛОШЕННЯ.pdf
28 листопада 2019 15:45
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 грудня 2019 13:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕМПЕКС" 329 804,26
UAH з ПДВ
329 804,26
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАНО ФРЕШ" 336 621,92
UAH з ПДВ
336 621,92
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНСТИТУТ ГРОМАДСЬКОГО ЗДОРОВ'Я" 336 621,92
UAH з ПДВ
336 621,92
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЛІНІНГ СЕРВІС - 2018" 340 882,00
UAH з ПДВ
340 882,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 грудня 2019 12:56
Електронний підпис
13 грудня 2019 12:45
Цінова пропозиція.pdf
13 грудня 2019 12:45
Д9.6_Витяг з реєстру ПДВ.pdf
13 грудня 2019 12:45
Д9.3_Витяг з ЄДР 12.12.2019.pdf
13 грудня 2019 12:45
Д9.2_Статут 2019.pdf
13 грудня 2019 12:45
Д5.2_Сертифікати ISO.pdf
13 грудня 2019 12:45
Д2.5_Щодо банкрутства.pdf
13 грудня 2019 12:45
Д1.3.3_Лист-відгук.pdf
13 грудня 2019 12:45
Д1.3.2_Копія Договору.PDF
13 грудня 2019 12:45
Д1.3.1_Досвід робіт.pdf
13 грудня 2019 12:45
Д1.1.2_Довідка склад.pdf

Публічні документи

12 грудня 2019 14:37
Дератизація подача.pdf
12 грудня 2019 14:37
Гарантія НАНО ФРЕШ 5309.zip

Публічні документи

13 грудня 2019 09:55
Тендерна пропозиція.pdf
13 грудня 2019 09:55
Протокол.pdf
13 грудня 2019 09:55
Ліцензія.pdf
13 грудня 2019 09:55
Виписка ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

11 грудня 2019 16:14
Електронний підпис
11 грудня 2019 16:09
Гарантійний лист.pdf
11 грудня 2019 15:30
Електронний підпис
11 грудня 2019 15:29
ПДВ.pdf
11 грудня 2019 15:29
Статут.pdf
11 грудня 2019 15:29
Про санкції.pdf
11 грудня 2019 15:29
Матеріальна база.pdf
11 грудня 2019 15:29
Виписка.pdf
11 грудня 2019 15:29
Персональні дані.pdf
11 грудня 2019 15:29
Комерційна пропозиція.pdf
11 грудня 2019 15:29
Довкілля.pdf
11 грудня 2019 15:29
Про працівників.pdf
11 грудня 2019 15:29
Протокол.pdf
11 грудня 2019 15:29
Засновник.pdf
11 грудня 2019 15:29
Опис.pdf
11 грудня 2019 15:29
Довідка про учасника.pdf
11 грудня 2019 15:29
Статистика.pdf
11 грудня 2019 15:29
Якість.pdf
11 грудня 2019 15:29
Корисливі мотиви.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕМПЕКС"

ТОВ "НАНО ФРЕШ"

ТОВ "ІНСТИТУТ ГРОМАДСЬКОГО ЗДОРОВ'Я"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЛІНІНГ СЕРВІС - 2018"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕМПЕКС"
#40100480
Відхилено 329 804,26
UAH з ПДВ
19 грудня 2019 17:59
ТОВ "НАНО ФРЕШ"
#37889335
Переможець 336 621,92
UAH з ПДВ
24 грудня 2019 16:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 грудня 2019 16:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НАНО ФРЕШ"
#37889335
336 621,92
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 березня 2021 15:21
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2021 16:16
ДУ 3_до Договору 01_13-Тн_14 від 13.01.2020.pdf зміни до договору
15 січня 2021 16:15
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2021 16:11
ДУ 2_до Договору 01_13-Тн_14 від 13.01.2020.pdf зміни до договору
15 січня 2021 16:09
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 12:18
ДУ_1_Договір_01_13-Тн_14_дератизація.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 12:17
Електронний підпис укладений
13 січня 2020 10:28
Договір_01_13-Тн_14 _від 13.01.20_Дератизація_НАНО ФРЕШ.PDF укладений
13 січня 2020 10:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уклали цю Додаткову угоду до Договору № 01/13-Тн/14 від 13 січня 2020 року (далі – Договір) про таке: 1. Сторони погодили продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення Замовником процедури закупівлі послуг на початку 2021 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у Договорі, до моменту укладання Замовником нового договору за результатами проведеної процедури закупівлі, але не пізніше 31 березня 2021 року. 2. Пункт 5.2. Договору викласти у такій редакції: «5.2. Період надання послуг: 01 січня 2020 року – 31 березня 2021 року.». 3. Пункт 10.1. Договору викласти у такій редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з дня його підписання і діє до 31 березня 2021 року включно, але в будь-якому випадку до моменту повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором, у тому числі до моменту повного здійснення розрахунків за надані послуги за Договором.». 4. Сторони дійшли згоди, що у разі укладання Замовником нового договору за результатами проведеної процедури закупівлі Виконавець припиняє надання послуг з дати підписання Замовником нового договору, а Договір припиняє свою дію з дати настання зазначеної події, але, у будь якому випадку діє до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором. 5. Всі інші умови Договору залишаються без змін та є обов’язковими для виконання Сторонами. 6. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та діє протягом строку дії Договору. 7. Ця Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору № 01/13-Тн/14 від 13 січня 2020 року. 8. Цю Додаткову угоду складено українською мовою у двох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 01/13-Тн/14
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись нормами цивільного та господарського законодавства, пунктом 1 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції станом на 18.04.2020), уклали цю Додаткову угоду до Договору 01/13-Тн/14 від 13 січня 2020 року (далі – Договір) про таке: 1. Відповідно до пункт 3.4 Договору Сторони вирішили зменшити обсяги закупівлі та загальну вартість Договору на 18 363 грн. 99 коп. (вісімнадцять тисячі триста шістдесят три гривні 99 коп.) та викласти пункт 3.3. Договору у такій редакції: «3.3. Загальна вартість Договору становить 318 257 грн. 93 коп. (триста вісімнадцять тисяч двісті п’ятдесят сім гривень 93 коп.) без ПДВ з розрахунку періодичності надання послуг. Послуги з дератизації надаються щомісячно. » 2. Всі інші умови Договору залишаються без змін та є обов’язковими для виконання Сторонами. 3. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами. 4. Ця Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору 01/13-Тн/14 від 13 січня 2020 року. 5. Цю Додаткову угоду складено українською мовою у двох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 01/13-Тн/14
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 8 частини 4 та частиною 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції станом на 18.04.2020), нормами цивільного та господарського законодавства, уклали цю Додаткову угоду до Договору № 01/13-Тн/14 від 13 січня 2020 року (далі – Договір) про таке: 1. Загальна вартість Договору збільшується на 63 651 грн. 58 коп. ( шістдесят три тисячі шістсот п’ятдесят одна гривня 58 коп.) без ПДВ, що не перевищує 20 відсотків від суми Договору, укладеного у 2020 році. 2. Пункт 3.3. Договору викласти у такій редакції: «3.3. Загальна вартість Договору становить 381 909 грн. 51 коп. (триста вісімдесят одна тисяча дев’ятсот дев’ять гривень 51 коп. ) без ПДВ з розрахунку періодичності надання послуг. Послуги з дератизації надаються щомісячно. » 3. Всі інші умови Договору залишаються без змін та є обов’язковими для виконання Сторонами. 4. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами. 5. Ця Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору № 01/13-Тн/14 від 13 січня 2020 року. 6. Цю Додаткову угоду складено українською мовою у двох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 01/13-Тн/14
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 373 933,54
UAH