Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Товари господарського призначення
Очікувана вартість
5 637,24 UAH
UA-2019-11-28-000702-a 380d032557fe4429b9a8e33c1c46da37
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Машук Віталій Вікторович 0(44) 256-03-83, cp@mvs.gov.ua

v_mashuk@mvs.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 28 листопада 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Центральна поліклініка Міністерства внутрішніх справ України
Код ЄДРПОУ: 08735095
Місцезнаходження: 01024, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Пилипа Орлика, буд.12, Печерський р-н, м. Київ, ін. 01024
Контактна особа: Машук Віталій Вікторович 0(44) 256-03-83, cp@mvs.gov.ua
v_mashuk@mvs.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Товари господарського призначення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 лот
ЧВ-гіпсокартон, ПВХ кут.зовнішній, шланг підводка, ЧВ-профіль, ЧВ-фарба, муфта, ЧВ-грунтовка, муфта латунна, трійник латунний, кутник настановний зовнішній, чохол змінний для дошки з паралоном, кріплення умивальника до стіни, сіточка в мийку, рукавички трикотажні, батарейка, гратка, дверцята металеві ( 30190000-7, 44530000-4, 44410000-7, 44170000-2, 44330000-2, 44160000-9, 44810000-1, 44830000-7, 42510000-4, 31410000-3, 18140000-2).
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 листопада 2019  —  27 листопада 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

28 листопада 2019 15:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Епіцентр К"
#32490244
Переможець 5 637,24
UAH з ПДВ
28 листопада 2019 15:49

Документи

28 листопада 2019 15:49
дог397.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 листопада 2019 12:46
Електронний підпис укладений
28 листопада 2019 15:49
дог397.pdf укладений
28 листопада 2019 15:49

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 5 637,24
UAH (в тому числі ПДВ 939,54 UAH)