Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

48920000-3 Пакети програмного забезпечення для автоматизації офісу (Програмне забезпечення Microsoft Office)
Очікувана вартість
13 525,00 UAH
UA-2019-11-28-000683-b 98519caf96b64bcfb0bf728a27c693ca
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Прокопенко

+380442999747 forui@mfa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 28 листопада 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ"
Код ЄДРПОУ: 41801670
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Велика Житомирська, 2
Контактна особа: Вікторія Прокопенко
+380442999747
forui@mfa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48920000-3: Пакети програмного забезпечення для автоматизації офісу


Програмне забезпечення Microsoft
WinRmtDsktpSrvcsCAL 2019 SNGL OLP NL DvcCAL.
Програмне забезпечення Microsoft
WinSvrSTDCore 2019 SNGL OLP 16Lic NL CoreLic.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Програмне забезпечення Microsoft
WinRmtDsktpSrvcsCAL 2019 SNGL OLP NL DvcCAL
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01021, Україна, Київ, Київ, вул. Інститутська, буд. 20/8, к. 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 грудня 2019
ДК 021:2015: 48920000-3 — Пакети програмного забезпечення для автоматизації офісу
1 штука
Програмне забезпечення Microsoft
WinSvrSTDCore 2019 SNGL OLP 16Lic NL CoreLic
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01021, Україна, Київ, Київ, вул. Інститутська, буд. 20/8, к. 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 грудня 2019
ДК 021:2015: 48920000-3 — Пакети програмного забезпечення для автоматизації офісу

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник оплачує 100% вартості фактично наданих послуг та поставленої Постачальником Програмної продукції протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання акту приймання-передачі наданих послуг та отримання Програмної продукції, за умови наявності коштів на казначейському рахунку Замовника на відповідні цілі. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

28 листопада 2019 10:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУПЕРАДМІН"
#38547275
Переможець 13 525,00
UAH
28 листопада 2019 10:35

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 листопада 2019 12:14
Електронний підпис укладений
28 листопада 2019 10:44

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 13 525,00
UAH
Причини розірвання договору: Технічна помилка в характеристиках програмного забезпечення