Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дезінфекційні засоби
Очікувана вартість
75 495,00 UAH
UA-2019-11-28-000461-a ● 255833b04ac442128cf988a2b7a81bce
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Лубенська обласна станція переливання крові" Полтавської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 01999371 |
Місцезнаходження: | 37503, Україна , Полтавська обл., місто Лубни, вул. Лісна,23 |
Контактна особа: |
Олефіренко Ірина Володимирівна +380990445385 spklubny@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 листопада 2019 13:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 грудня 2019 14:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 грудня 2019 14:00 |
Початок аукціону: | 06 грудня 2019 15:41 |
Очікувана вартість: | 75 495,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 755,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 літр
Дезінфікуючий засіб "Неостерил" блакитний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
37503, Україна, Полтавська область, Лубни, вулиця Лісна, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
09 грудня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
10 літр
Дезінфікуючий засіб "Неостерил" фарбуючий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
37503, Україна, Полтавська область, Лубни, вулиця Лісна, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
09 грудня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
115 літр
Дезінфікуючий засіб "Неостерил" безбарвний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
37503, Україна, Полтавська область, Лубни, вулиця Лісна, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
09 грудня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
30 літр
Дезінфікуючий засіб "Санімакс"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
37503, Україна, Полтавська область, Лубни, вулиця Лісна, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
09 грудня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
18 літр
Дезінфікуючий засіб "Фан"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
37503, Україна, Полтавська область, Лубни, вулиця Лісна, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
09 грудня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 листопада 2019 13:56 |
proekt_dogovir.docx |
28 листопада 2019 13:56 |
predmet_zakupivli.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-28-000461-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 02 грудня 2019 16:10
Вимога щодо внесення змін в Документацію
Шановний Замовнику! В Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 24450000-3 Агрохімічна продукція (UA-2019-11-28-000461-a) зазначено конкретні найменування товарів з медико-технічними вимогами.
Абз. 4 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору».
Закупівля оголошена Замовником є допороговою, тож підпадає під дію Наказу ДП «ПРОЗОРРО» № 10 від 19.03.2019р. (зі змінами), визначає саме порядок використання під час здійснення допорогових закупівель електронної системи закупівель, до складу якої згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) входять веб-портал Уповноваженого органу (Prozorro), авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами. При цьому сама Інструкція, виключила неоднозначний вираз «або еквівалент», але ніяким чином не змінився Закон України «Про публічні закупівлі», який є єдиним документом. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Тож, звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель, де однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Замовник зазначив назви товарів без можливості пропонування еквівалентів. Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників.
Зазначення найменувань засобів з його унікальними медико-технічними характеристиками свідчить про те, що Замовник свідомо встановлює такі вимоги, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику. Зазначення в предметі закупівлі найменування засобів суперечать принципам закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
З метою уникнення непорозумінь між учасниками та Замовником Вимагаємо внести відповідні зміни згідно із зазначеними вище вимогою для проведення закупівлі через систему електронних торгів, якою передбачити можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції еквівалентів товарів, що зазначені в Документації закупівлі ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 24450000-3 Агрохімічна продукція (UA-2019-11-28-000461-a).
Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі.
У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам Документації на предмет встановлених дискримінаційний умов.
Розгорнути
Згорнути
Абз. 4 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору».
Закупівля оголошена Замовником є допороговою, тож підпадає під дію Наказу ДП «ПРОЗОРРО» № 10 від 19.03.2019р. (зі змінами), визначає саме порядок використання під час здійснення допорогових закупівель електронної системи закупівель, до складу якої згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) входять веб-портал Уповноваженого органу (Prozorro), авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами. При цьому сама Інструкція, виключила неоднозначний вираз «або еквівалент», але ніяким чином не змінився Закон України «Про публічні закупівлі», який є єдиним документом. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Тож, звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель, де однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Замовник зазначив назви товарів без можливості пропонування еквівалентів. Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників.
Зазначення найменувань засобів з його унікальними медико-технічними характеристиками свідчить про те, що Замовник свідомо встановлює такі вимоги, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику. Зазначення в предметі закупівлі найменування засобів суперечать принципам закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
З метою уникнення непорозумінь між учасниками та Замовником Вимагаємо внести відповідні зміни згідно із зазначеними вище вимогою для проведення закупівлі через систему електронних торгів, якою передбачити можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції еквівалентів товарів, що зазначені в Документації закупівлі ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 24450000-3 Агрохімічна продукція (UA-2019-11-28-000461-a).
Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі.
У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам Документації на предмет встановлених дискримінаційний умов.
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 грудня 2019 11:34
Шановний Заявнику! Як вірно зазначено у Вашій вимозі, оголошена процедура закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2019-11-28-000461-a) відноситься до допорогових закупівель, а тому організовується та проводиться з врахуванням всіх вимог та умов, які передбачені в Наказі ДП «Прозорро» від 19.03.2019 № 10 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Інструкція не обмежує права Замовника допорогової закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними. В наказі та Інструкції нема заборони щодо не розгляду аналогів товару.
Наш заклад, при здійсненні закупівлі, керується виключно діючим законодавством та дотримується всіх його положень. Технічні вимоги до предметів закупівлі у тендерній документації викладені з урахуванням законодавства і виходячи з потреб Замовника. Заявлені до закупівлі дезінфекційні засоби протестовані і відомі нашим фахівцям, є позитивний досвід їх використання з точки зору хімічного складу, ефективності режимів застосування і безпечності для користувача і оточуючих та інших функціональних показників, а тому ці засоби обрані для закупівлі.
Вважаємо за необхідне підкреслити, що Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників. Натомість учасники процедури закупівель мають надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам.
З огляду на викладене вище, підстав для внесення змін в документацію закупівлі не вбачаємо.
Інструкція не обмежує права Замовника допорогової закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними. В наказі та Інструкції нема заборони щодо не розгляду аналогів товару.
Наш заклад, при здійсненні закупівлі, керується виключно діючим законодавством та дотримується всіх його положень. Технічні вимоги до предметів закупівлі у тендерній документації викладені з урахуванням законодавства і виходячи з потреб Замовника. Заявлені до закупівлі дезінфекційні засоби протестовані і відомі нашим фахівцям, є позитивний досвід їх використання з точки зору хімічного складу, ефективності режимів застосування і безпечності для користувача і оточуючих та інших функціональних показників, а тому ці засоби обрані для закупівлі.
Вважаємо за необхідне підкреслити, що Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників. Натомість учасники процедури закупівель мають надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам.
З огляду на викладене вище, підстав для внесення змін в документацію закупівлі не вбачаємо.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-11-28-000461-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 10 грудня 2019 10:55
оскарження рішення замовника.
Шановний Замовнику, коли є корупційна змова тоді нічого не стоїть на шляху до зради. Різниця пропозицій в 25 000грн а обгрунтування, що засоби не відповідають складові! Так це ж зрозуміло, не існує двох однакових за складом засобів, тому в методичних вказівках чи Інструкціях є інші ,загальні для всіх таких засобів характеристики, це призначення, застосування, безпечність та економічність. Але ви прописуєте саме конкретний склад та відхиляєте в період уточнення звернення, що до внесення змін в документацію, а тому й аукціон не проводився, бо завідомий учасник з найбільшою ціною був впевнений у своїй "перемозі". Але ж чи не боїтесь ви витрачати державні кошти , аргументуючи невідповідність складу, адже перевіряючі органи які проводять моніторинг всіх скарг по закупівлям переглядають і ваші відповіді і повірте, доказувати , що ви не порушуєте закон буде значно важче, бо антисептичні засоби мають відповідати саме Наказам МОЗ (236 та 798) , а не вашим дискримінаційним. Тож врахуйте це. А зараз ми не згодні з вашою аргументацією нашої пропозиції, яка таки відповідає всім вимогам в тому числі і наказам МОЗ. Тож вимагаємо відмінити своє упереджене рішення про визнання переможця та переглянути нашу пропозицію.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 грудня 2019 15:57
Шановний Учаснику! У відповідь на Ваше оскарження повідомляємо наступне.
Жоден Наказ МОЗ не регулює, які саме дезінфекційні засоби повинні використовуватись медичними установами. Неспроможність учасника закупівлі запропонувати товари, яких потребує замовник, не є ознакою корупції. Потреба у дезінфікуючих засобах визначається з урахуванням профілю та специфіки роботи відділень, об’єктів та режимів обробки тощо. При визначенні переліку засобів Замовник обрав засоби, які мають надійні дезінфікуючі властивості, що підтверджено попереднім досвідом їх використання та результатами систематичного бактеріологічного контролю об’єктів внутрішнього середовища закладу.
Ознаки невідповідності запропонованої ТОВ «ІМЕД» продукції необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам до предметів закупівлі вказано в Протоколі засідання тендерного комітету КП "Лубенська обласна станція переливання крові" Полтавської обласної ради від 09.12.2019 року.
З приводу економічної обґрунтованості – наша установа для поточного прибирання використовує 0,17% розчин засобу «Санімакс» при експозиції 10 хвилин (режим ефективний одночасно проти збудників бактеріальних, парентеральних інфекцій вірусної етіології і кандидозів), 1 л робочого розчину якого коштує 1,48 грн., з тієї ж метою 1л робочого розчину при концентрації 0,8% за препаратом засобу «Бланідас актив ензім» коштує 2,64 грн. То ж про які не аргументовані витрати державних коштів йде мова?
Ваше оскарження є безпідставним, забирає час медичних працівників на переписку, відволікає від виконання прямих обов’язків. Також Ваше оскарження має ознаки неприхованого тиску на наш заклад задля примушення до закупівлі продукції незалежно від наших потреб.
Тендерний комітет не вбачає підстав для перегляду і зміни прийнятого рішення від 09.12.2019 р.
Жоден Наказ МОЗ не регулює, які саме дезінфекційні засоби повинні використовуватись медичними установами. Неспроможність учасника закупівлі запропонувати товари, яких потребує замовник, не є ознакою корупції. Потреба у дезінфікуючих засобах визначається з урахуванням профілю та специфіки роботи відділень, об’єктів та режимів обробки тощо. При визначенні переліку засобів Замовник обрав засоби, які мають надійні дезінфікуючі властивості, що підтверджено попереднім досвідом їх використання та результатами систематичного бактеріологічного контролю об’єктів внутрішнього середовища закладу.
Ознаки невідповідності запропонованої ТОВ «ІМЕД» продукції необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам до предметів закупівлі вказано в Протоколі засідання тендерного комітету КП "Лубенська обласна станція переливання крові" Полтавської обласної ради від 09.12.2019 року.
З приводу економічної обґрунтованості – наша установа для поточного прибирання використовує 0,17% розчин засобу «Санімакс» при експозиції 10 хвилин (режим ефективний одночасно проти збудників бактеріальних, парентеральних інфекцій вірусної етіології і кандидозів), 1 л робочого розчину якого коштує 1,48 грн., з тієї ж метою 1л робочого розчину при концентрації 0,8% за препаратом засобу «Бланідас актив ензім» коштує 2,64 грн. То ж про які не аргументовані витрати державних коштів йде мова?
Ваше оскарження є безпідставним, забирає час медичних працівників на переписку, відволікає від виконання прямих обов’язків. Також Ваше оскарження має ознаки неприхованого тиску на наш заклад задля примушення до закупівлі продукції незалежно від наших потреб.
Тендерний комітет не вбачає підстав для перегляду і зміни прийнятого рішення від 09.12.2019 р.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІМЕД" #38703629 |
Відхилено |
50 418,00
UAH з ПДВ
|
09 грудня 2019 14:12
|
ФОП Сєра Катерина Юріївна #3143513108 |
Переможець |
75 495,00
UAH з ПДВ
|
09 грудня 2019 15:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договір 64.pdf | укладений |
13 грудня 2019 11:25
|
договір 64.pdf | укладений |
12 грудня 2019 14:13
|