Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 код 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (столи письмові, тумбочки, книжкові шафи)
Очікувана вартість
107 100,00 UAH
UA-2019-11-28-000425-c ● 321e45208fd84768b43162eaab63b312
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2" Дарницького району м.Києва |
Код ЄДРПОУ: | 38266365 |
Вебсайт: | http://e-tender.biz |
Місцезнаходження: | 02091, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Вербицького,5 |
Контактна особа: |
Борисова Галина Сергіївна 380445760330 gallla1973@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 листопада 2019 11:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 грудня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 06 грудня 2019 11:28 |
Очікувана вартість: | 107 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 550,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39120000-9: Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
65 штуки
ДК 021:2015 код 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (столи письмові, тумбочки, книжкові шафи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02091, Україна, місто Київ, Київ, Вербицького буд.5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | ДК 021:2015 код 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (столи письмові, тумбочки, книжкові шафи) | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 листопада 2019 11:47 |
оголошення шафи три зам.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-28-000425-c.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП "КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2215400215
Дата подання: 06 грудня 2019 13:49
Невідповідність пропозиції Учасника вимогам тендерної документації
Повідомляю Вас, що в складі своєї тендерної пропозиції Учасника ФОП Кондратюк Ю.І. було допущено ряд порушень умов тендерної документації, зокрема:
− Учасником не було надано копію довідки про взяття на облік платника податків, що є невиконанням вимог пп. 5 п. 5 тендерної документації Замовника та п. 5 Переліку документів, які має надати Учасник Додатку №1 до тендерної документації: «Копія довідки про взяття на облік платника податків»;
− в довідці з контактними даними Учасником не було зазначено таких реквізитів Учасника, як телефон та електронна адреса, що є неналежним виконанням вимог пп. 6 п. 5 тендерної документації Замовника та п. 6 Переліку документів, які має надати Учасник Додатку №1 до тендерної документації: «Контактні дані компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон)»;
− в листі щодо надання інформації про наявність в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для поставки товару, що є предметом закупівлі, Учасником не було надано інформацію щодо наявності обладнання, що є неналежним виконанням вимог пп. 9 п. 5 тендерної документації Замовника та п. 9 Переліку документів, які має надати Учасник Додатку №1 до тендерної документації: «Лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), в якому зазначається інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для поставки товару, що є предметом закупівлі»;
− Учасником не було надано листа, в якому зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що є невиконанням вимог пп. 10 п. 5 тендерної документації Замовника та п. 10 Переліку документів, які має надати Учасник Додатку №1 до тендерної документації: «Лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), в якому зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»;
− Учасником не було надано підтверджуючих документів про виконання аналогічного договору, що є неналежним виконанням вимог пп. 11 п. 5 тендерної документації Замовника та п. 11 Переліку документів, які має надати Учасник Додатку №1 до тендерної документації: «Лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічного договору (не менше одного договору) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній документації, з підтверджуючими документами (копією договору та/або копією видаткової накладної та/або оригіналом листа-відгука контрагента)»;
− Учасником не було надано довідку про відсутність заборгованості з податків і зборів, що є невиконанням вимог пп. 13 п. 5 тендерної документації Замовника та п. 13 Переліку документів, які має надати Учасник Додатку №1 до тендерної документації: «Лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), в якому зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»;
− Учасником не було надано протокол санітарно-хімічного дослідження продукції на меблі для медичних закладів, що є невиконанням вимог пп. 2 п. 10 Додатку №1 до тендерної документації Замовника: «протокол санітарно-хімічного дослідження продукції на меблі для медичних закладів»;
− Учасником не було надано протокол періодичних випробувань продукції на відповідність державним стандартам України, що є невиконанням вимог пп. 2 п. 10 Додатку №1 до тендерної документації Замовника: «протокол періодичних випробувань продукції на відповідність державним стандартам України»;
Враховуючи вищенаведені порушення прошу тендерний комітет Замовника відхилити пропозицію Учасника ФОП Кондратюк Ю.І., як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
− Учасником не було надано копію довідки про взяття на облік платника податків, що є невиконанням вимог пп. 5 п. 5 тендерної документації Замовника та п. 5 Переліку документів, які має надати Учасник Додатку №1 до тендерної документації: «Копія довідки про взяття на облік платника податків»;
− в довідці з контактними даними Учасником не було зазначено таких реквізитів Учасника, як телефон та електронна адреса, що є неналежним виконанням вимог пп. 6 п. 5 тендерної документації Замовника та п. 6 Переліку документів, які має надати Учасник Додатку №1 до тендерної документації: «Контактні дані компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон)»;
− в листі щодо надання інформації про наявність в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для поставки товару, що є предметом закупівлі, Учасником не було надано інформацію щодо наявності обладнання, що є неналежним виконанням вимог пп. 9 п. 5 тендерної документації Замовника та п. 9 Переліку документів, які має надати Учасник Додатку №1 до тендерної документації: «Лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), в якому зазначається інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для поставки товару, що є предметом закупівлі»;
− Учасником не було надано листа, в якому зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що є невиконанням вимог пп. 10 п. 5 тендерної документації Замовника та п. 10 Переліку документів, які має надати Учасник Додатку №1 до тендерної документації: «Лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), в якому зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»;
− Учасником не було надано підтверджуючих документів про виконання аналогічного договору, що є неналежним виконанням вимог пп. 11 п. 5 тендерної документації Замовника та п. 11 Переліку документів, які має надати Учасник Додатку №1 до тендерної документації: «Лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічного договору (не менше одного договору) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній документації, з підтверджуючими документами (копією договору та/або копією видаткової накладної та/або оригіналом листа-відгука контрагента)»;
− Учасником не було надано довідку про відсутність заборгованості з податків і зборів, що є невиконанням вимог пп. 13 п. 5 тендерної документації Замовника та п. 13 Переліку документів, які має надати Учасник Додатку №1 до тендерної документації: «Лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), в якому зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»;
− Учасником не було надано протокол санітарно-хімічного дослідження продукції на меблі для медичних закладів, що є невиконанням вимог пп. 2 п. 10 Додатку №1 до тендерної документації Замовника: «протокол санітарно-хімічного дослідження продукції на меблі для медичних закладів»;
− Учасником не було надано протокол періодичних випробувань продукції на відповідність державним стандартам України, що є невиконанням вимог пп. 2 п. 10 Додатку №1 до тендерної документації Замовника: «протокол періодичних випробувань продукції на відповідність державним стандартам України»;
Враховуючи вищенаведені порушення прошу тендерний комітет Замовника відхилити пропозицію Учасника ФОП Кондратюк Ю.І., як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації.
Скасована
Дата: 06 грудня 2019 17:04
Причина: Переможця дискваліфіковано, вимога неактуальна
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 грудня 2019 17:01
Доброго дня! Шановний учаснику, дякує за вказані недоліки. Оцінка поданих документів учасників проводиться тендерним комітетом Замовника.
Вимогу учасника задоволено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "КОНДРАТЮК ЮРІЙ ІВАНОВИЧ" #2940420578 |
Відхилено |
85 600,00
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2019 16:57
|
ФОП "КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ" #2215400215 |
Переможець |
87 000,00
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2019 17:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договір 197.pdf | укладений |
12 грудня 2019 17:08
|