Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (столи письмові, тумбочки, книжкові шафи)
Очікувана вартість
107 100,00 UAH
UA-2019-11-28-000425-c 321e45208fd84768b43162eaab63b312
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Борисова Галина Сергіївна

380445760330 gallla1973@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2" Дарницького району м.Києва
Код ЄДРПОУ: 38266365
Вебсайт: http://e-tender.biz
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Вербицького,5
Контактна особа: Борисова Галина Сергіївна
380445760330
gallla1973@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 листопада 2019 11:47
Звернення за роз’ясненнями: до 04 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 грудня 2019 00:00
Початок аукціону: 06 грудня 2019 11:28
Очікувана вартість: 107 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 550,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39120000-9: Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
65 штуки
ДК 021:2015 код 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (столи письмові, тумбочки, книжкові шафи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, місто Київ, Київ, Вербицького буд.5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару ДК 021:2015 код 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (столи письмові, тумбочки, книжкові шафи) Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 листопада 2019 11:47
оголошення шафи три зам.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-28-000425-c.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП "КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2215400215
Дата подання: 06 грудня 2019 13:49
Невідповідність пропозиції Учасника вимогам тендерної документації
Повідомляю Вас, що в складі своєї тендерної пропозиції Учасника ФОП Кондратюк Ю.І. було допущено ряд порушень умов тендерної документації, зокрема:
− Учасником не було надано копію довідки про взяття на облік платника податків, що є невиконанням вимог пп. 5 п. 5 тендерної документації Замовника та п. 5 Переліку документів, які має надати Учасник Додатку №1 до тендерної документації: «Копія довідки про взяття на облік платника податків»;
− в довідці з контактними даними Учасником не було зазначено таких реквізитів Учасника, як телефон та електронна адреса, що є неналежним виконанням вимог пп. 6 п. 5 тендерної документації Замовника та п. 6 Переліку документів, які має надати Учасник Додатку №1 до тендерної документації: «Контактні дані компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон)»;
− в листі щодо надання інформації про наявність в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для поставки товару, що є предметом закупівлі, Учасником не було надано інформацію щодо наявності обладнання, що є неналежним виконанням вимог пп. 9 п. 5 тендерної документації Замовника та п. 9 Переліку документів, які має надати Учасник Додатку №1 до тендерної документації: «Лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), в якому зазначається інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для поставки товару, що є предметом закупівлі»;
− Учасником не було надано листа, в якому зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що є невиконанням вимог пп. 10 п. 5 тендерної документації Замовника та п. 10 Переліку документів, які має надати Учасник Додатку №1 до тендерної документації: «Лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), в якому зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»;
− Учасником не було надано підтверджуючих документів про виконання аналогічного договору, що є неналежним виконанням вимог пп. 11 п. 5 тендерної документації Замовника та п. 11 Переліку документів, які має надати Учасник Додатку №1 до тендерної документації: «Лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічного договору (не менше одного договору) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній документації, з підтверджуючими документами (копією договору та/або копією видаткової накладної та/або оригіналом листа-відгука контрагента)»;
− Учасником не було надано довідку про відсутність заборгованості з податків і зборів, що є невиконанням вимог пп. 13 п. 5 тендерної документації Замовника та п. 13 Переліку документів, які має надати Учасник Додатку №1 до тендерної документації: «Лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), в якому зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»;
− Учасником не було надано протокол санітарно-хімічного дослідження продукції на меблі для медичних закладів, що є невиконанням вимог пп. 2 п. 10 Додатку №1 до тендерної документації Замовника: «протокол санітарно-хімічного дослідження продукції на меблі для медичних закладів»;
− Учасником не було надано протокол періодичних випробувань продукції на відповідність державним стандартам України, що є невиконанням вимог пп. 2 п. 10 Додатку №1 до тендерної документації Замовника: «протокол періодичних випробувань продукції на відповідність державним стандартам України»;

Враховуючи вищенаведені порушення прошу тендерний комітет Замовника відхилити пропозицію Учасника ФОП Кондратюк Ю.І., як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 06 грудня 2019 17:04
Причина: Переможця дискваліфіковано, вимога неактуальна
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 грудня 2019 17:01
Доброго дня! Шановний учаснику, дякує за вказані недоліки. Оцінка поданих документів учасників проводиться тендерним комітетом Замовника.
Вимогу учасника задоволено

Документи подані скаржником

06 грудня 2019 13:49
Вимога.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 грудня 2019 11:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КОНДРАТЮК ЮРІЙ ІВАНОВИЧ" 94 731,00
UAH з ПДВ
85 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ" 96 900,00
UAH з ПДВ
87 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 грудня 2019 20:15
ДОГОВІР.pdf
05 грудня 2019 20:15
ДОГОВІР.doc
05 грудня 2019 20:15
Свід. ПДВ Кондратюк Ю.pdf
05 грудня 2019 20:15
Document_USR_1004939824.rtf

Публічні документи

06 грудня 2019 17:43
Електронний підпис
05 грудня 2019 09:23
Електронний підпис
05 грудня 2019 09:22
26 Висновок СЕЕ (клей).pdf
05 грудня 2019 09:22
21 Паспорт.pdf
05 грудня 2019 09:22
03 Виписка з ЄДР.pdf
05 грудня 2019 09:22
02 Витяг з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КОНДРАТЮК ЮРІЙ ІВАНОВИЧ"

ФОП "КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КОНДРАТЮК ЮРІЙ ІВАНОВИЧ"
#2940420578
Відхилено 85 600,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2019 16:57
ФОП "КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ"
#2215400215
Переможець 87 000,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2019 17:49

Документи

06 грудня 2019 16:57
протокол 116.pdf

Документи

06 грудня 2019 17:48
протокол 117.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 грудня 2019 17:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ"
#2215400215
87 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 грудня 2019 17:48
протокол 117.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір 197.pdf укладений
12 грудня 2019 17:08

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 87 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 14 500,00 UAH)