Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт з впровадженням заходів з енргозбереження лікувального корпусу КНП "Свалявської районної лікарні" по вул.Визволення,23 в м.Свалява
Очікувана вартість
10 288 767,00 UAH
UA-2019-11-28-000301-c 71724c8aa9474e44844748ae449d6eba
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Попович Іван Іванович

380660897988 crlsvl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Свалявська районна лікарня"Свалявької районної ради Закарпатської області
Код ЄДРПОУ: 01992653
Місцезнаходження: 89300, Україна , Закарпатська обл., Свалява, Визволення 23
Контактна особа: Попович Іван Іванович
380660897988
crlsvl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 листопада 2019 11:22
Звернення за роз’ясненнями: до 03 грудня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 грудня 2019 15:00
Початок аукціону: 16 грудня 2019 15:29
Очікувана вартість: 10 288 767,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 51 443,84 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 51443.84 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт з впровадженням заходів з енргозбереження лікувального корпусу КНП "Свалявської районної лікарні" по вул.Визволення,23 в м.Свалява
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт із впровадженням заходів з енргозбереження лікувального корпусу Свалявської ЦРЛ по вул.Визволення,23 в м.Свалява
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89300, Україна, Закарпатська область, Свалява, Визволення,23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Капітальний ремонт із впровадженням заходів з енргозбереження Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 грудня 2019 10:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 листопада 2019 11:39
додаток 1 до тд.docx
28 листопада 2019 11:39
Тендерна документація капремот 2019 Свалява КНП нова редакція.doc
02 грудня 2019 10:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 листопада 2019 11:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 листопада 2019 11:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 листопада 2019 11:39
додаток 1 до тд.docx
28 листопада 2019 11:39
Тендерна документація капремот 2019 Свалява КНП нова редакція.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Источник финансирования.
Дата подання: 29 листопада 2019 11:27
Дата відповіді: 02 грудня 2019 09:58
Добрый день, какой источник финансирования объекта и каким образом заказчик видит при условии что 16.12.2019 будет аукцион, потом 10 дней на обжалование и выходим на 26.12.2019, представим что 27.12.2019 подпишется договор а это пятница, и естественно заказчику нужно будет успеть зарегистрировать его в казначействе а подрядчик должен успеть за 4 дня успеть выполнить работы на 10млн, ведь конечный срок поставки в процедуре указана дата 31.12.2019. Как же вы это видите, поясните пожалуйста.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день.Джерело фінансування закупівлі вказано в річному плані пов"язаному з закупівлею, а саме - 90% кошти ДФРР ,10%-кошти районного бюджету. Щодо терміну виконання робіт ,в ТД п4.4 розділу1. строк виконання робіт вказано - грудень 2019 по грудень 2020р.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-28-000301-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КАРПАТ-ГРУП", Код ЄДРПОУ:41906026
Дата подання: 22 січня 2020 11:07
Вимога на рішення Замовника про обрання ТОВ "БІОСИСТЕМИ" переможцем відкритих торгів "Капітальний ремонт із впровадженням заходів з енргозбереження лікувального корпусу Свалявської ЦРЛ по вул.Визволення,23 в м.Свалява. ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація ".
Керуючись нормами статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» направляємо до Вас звернення з вимогою змінити рішення про обрання ТОВ «БІОСИСТЕМИ» переможцем торгів та дискваліфікувати учасника ТОВ «БІОСИСТЕМИ».

Згідно вимог закону, замовник розглядає тендерну пропозицію (далі по тексту - т.п.) на відповідність вимогам тендерної документації (далі- т.д.).
Згідно ч. 4 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє т.п. в разі якщо така не відповідає умовам т.д.

Ознайомившись з тендерною пропозицією учасника ТОВ «БІОСИСТЕМИ» нами було виявлено ряд порушень, які дають можливість дійти висновку про невідповідність т.п. ТОВ «БІОСИСТЕМИ» умовам тендерної документації Замовника, а саме:
Замовник у т.д. вимагав надати інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно форми встановленої у Додатку № 2 т.д.
ТОВ «БІОСИСТЕМИ» було надано «документи згідно дод.2» у яких місяться довідки без дотримання форми, а саме: в кінці довідок не зазначені дати.

Щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору:
⁃ довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати, складених за формою КБ-3 подано без зазначення у них номеру і дати договору, що позбавляє можливості їх ідентифікувати і зробити висновок про належне виконання аналогічного договору;
⁃ за договором «Будівництво адміністративно-побутової споруди з трибунами в с. Рокосово вул. Гагаріна б/н, Хустського району. Коригування. ІІ-черга» у поданій таблиці, у розділі договірна ціна зазначено «1 679,250 тис. грн. », а згідно наданого документу - 1 483 672 грн. 80 коп.;
⁃ Сторінка 51. Додаткова угода № 1 до Договору № 162 від 06.06.2018 р. по об’єкту «Капітальний ремонт (термосанація) головного корпусу Тячівської ЗОШ» нечитабельна і не містить печаток сторін;
⁃ По договору згідно таблиці розділ 3 надано оригінал договору, додаткові угоди та договірна ціна надані в копіях, які не завірені відповідно до вимог т.д.
⁃ Подано копію Додаткової угоди №5 без завірення копії.
⁃ Довідки про вартість виконаних будівельних робіт за липень 2019, за серпень 2019, за жовтень 2019, за листопад 2019 не містять вказівок на номер договору і дату.
У документі з назвою «Згода з договором» у листі про згоду підписати договір не зазначена дата, як цього вимагає встановлена форма у Додатку 8 т.д.

Згідно розділу 3 т.д. вимагалося подання копії паспорта та копії довідки про присвоєння ІДН, ТОВ «БІОСИСТЕМИ» було подано оригінал.

Згідно розділу 3 т.д. вимагалося подання виписки з протоколу засновників, а ТОВ «БІОСИСТЕМИ» подано протокол засновників.

Згідно вимог т.д. вимагалося надати належно завірену копію ліцензії та дозволів,копію витягу з реєстру ПДВ, - ТОВ «БІОСИСТЕМИ» надали оригінали.

Згідно вимог т.д. надати оригінали довідок з банку, ТОВ "БІОСИСТЕМИ" надали копії довідок з АТ КБ "ПриватБанк".

Подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Звертаємо увагу, що т.п. ТОВ «БІОСТСТЕМИ» не завірена електронним цифровим підписом, а містить тільки електронну печатку
(перевірка підпису здійснювалася через онлайн сервіс перевірки кваліфікованого електронного підпису чи печатки для електронних документів) доказ додається.

Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до положень статті 3 Закону здійснення закупівель здійснюється на принципах недискримінації учасників, об’єктивності та неупередженості оцінки пропозицій конкурсних торгів; запобіганню корупційним діям і зловживанню.

Враховуючи вище викладене звертаємось до Вас з вимогою скасувати протокольне рішення засідання тендерного комітету Свалявської ЦРЛ щодо розгляду тендерних пропозицій від 15.01.2020року, яким було визнано переможцем відкритих торгів учасника ТОВ «БІОСИСТЕМИ», як таке що не відповідає вимогам Закону України та тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 січня 2020 16:19
Тендерний комітет КНП «Свалявської районної лікарні» уважно повторно вивчивши тендерну пропозицію ТОВ «БІОСИСТЕМИ» на предмет порушень виявлених ТОВ "КАРПАТ-ГРУП", відповідає по суті і в межах діючого законодавства України:
1) Оскаржувач зазначив: «…ТОВ «БІОСИСТЕМИ» було надано «документи згідно дод.2» у яких місяться довідки без дотримання форми, а саме: в кінці довідок не зазначені дати.»
Відповідь:тендерним комітетом встановлено,що документи сформовані ТОВ «БІОСИСТЕМИ» для участі у тендерній закупівлі мають вихідний номер та дату у верхньому лівому куті.

2) Оскаржувач зазначив: «…довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати, складених за формою КБ-3 подано без зазначення у них номеру і дати договору, що позбавляє можливості їх ідентифікувати і зробити висновок про належне виконання аналогічного договору»
Відповідь: відсутні номер та дата договору на окремих довідках КБ-3 не позбавляє можливості ідентифікувати Замовника та Генпідрядника, оскільки представлені документи засвідчені підписами та печатками, а також пов’язані документи мають загальний ідентифікатор – назва об’єкта. Крім того, фаховий спеціаліст може компетентно проаналізувати та перевірити відповідність вартості виконаних робіт договірній ціні та договору безпосередньо.

3) Оскаржувач зазначив: «…за договором «Будівництво адміністративно-побутової споруди з трибунами в с. Рокосово вул. Гагаріна б/н, Хустського району. Коригування. ІІ-черга» у поданій таблиці, у розділі договірна ціна зазначено «1 679,250 тис. грн. », а згідно наданого документу - 1 483 672 грн. 80 коп.»
Відповідь: у довідці про підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів учасником конкретно зазначено суму та назву підтверджуючих документів – Договір № 97 від 05.11.2018р. та додаткова угода № 1/97 від 06.08.2019р. про збільшення бюджетних зобов’язань за основним договором, а також надано сканкопії цих документів.
4) Оскаржувач зазначив: «…Сторінка 51. Додаткова угода № 1 до Договору № 162 від 06.06.2018 р. по об’єкту «Капітальний ремонт (термосанація) головного корпусу Тячівської ЗОШ» нечитабельна і не містить печаток сторін;…»
Відповідь: Тендерним комітетом перевірено легітимність даних документів на сайті prozorro.gov.ua
5) Оскаржувач зазначив: «…По договору згідно таблиці розділ 3 надано оригінал договору, додаткові угоди та договірна ціна надані в копіях, які не завірені відповідно до вимог т.д….»
Відповідь: Тендерним комітетом перевірено легітимність даних документів на сайті prozorro.gov.ua

6) Оскаржувач зазначив: «…Подано копію Додаткової угоди №5 без завірення копії.»
Відповідь: Тендерним комітетом перевірено легітимність даних документів на сайті prozorro.gov.ua

7) Оскаржувач зазначив: «…Довідки про вартість виконаних будівельних робіт за липень 2019, за серпень 2019, за жовтень 2019, за листопад 2019 не містять вказівок на номер договору і дату…»
Відповідь: відсутні номер та дата договору на окремих довідках КБ-3 не позбавляє можливості ідентифікувати Замовника та Генпідрядника, оскільки представлені документи засвідчені підписами та печатками, а також пов’язані документи мають загальний ідентифікатор – назва об’єкта. Крім того, фаховий спеціаліст може компетентно проаналізувати та перевірити відповідність вартості виконаних робіт договірній ціні та договору безпосередньо.

8) Оскаржувач зазначив: «…У документі з назвою «Згода з договором» у листі про згоду підписати договір не зазначена дата, як цього вимагає встановлена форма у Додатку 8 т.д…»
Відповідь: документи подані у складі тендерної пропозиції ТОВ «БІОСИСТЕМИ» для участі у тендерній закупівлі мають вихідний номер та дату у верхньому лівому куті.

9) Оскаржувач зазначив: «…Згідно розділу 3 т.д. вимагалося подання копії паспорта та копії довідки про присвоєння ІДН, ТОВ «БІОСИСТЕМИ» було подано оригінал.»
Відповідь: Учасником подано сканкопію оригінала паспорта та довідки про присвоєння ІПН

10) Оскаржувач зазначив: «…Згідно розділу 3 т.д. вимагалося подання виписки з протоколу засновників, а ТОВ «БІОСИСТЕМИ» подано протокол засновників..»
Відповідь: згідно додатку №7 до ТД вимагалося підтвердження повноваженнь посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів).
Учасником представлено Протокол засновників, наказ на призначення директора, та довіреність.

11) Оскаржувач зазначив: «…Згідно вимог т.д. вимагалося надати належно завірену копію ліцензії та дозволів, копію витягу з реєстру ПДВ, - ТОВ «БІОСИСТЕМИ» надали оригінали..»
Відповідь: Учасником подано сканкопію оригіналів ліцензії, дозволу та витягу з реєстру ПДВ.

12) Оскаржувач зазначив: «…Згідно вимог т.д. надати оригінали довідок з банку, ТОВ "БІОСИСТЕМИ" надали копії довідок з АТ КБ "ПриватБанк"
Відповідь: Довідка з обслуговуючого банку про відкриті рахунки може бути отримана учасником, шляхом роздруківки електронної форми довідки. Згідно отриманої тендерним комітетом інформації ДБ « Приватбанк» не надає оригінали довідок, усі довідки від ДБ « Приватбанк» клієнти формують самостійно на сайті банку і на них накладений віртуальний ЕЦП.
13) Оскаржувач зазначив: «…Подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Звертаємо увагу, що т.п. ТОВ «БІОСТСТЕМИ» не завірена електронним цифровим підписом, а містить тільки електронну печатку (перевірка підпису здійснювалася через онлайн сервіс перевірки кваліфікованого електронного підпису чи печатки для електронних документів) доказ додається).
Відповідь: Тендерна документація не містить обов’язкової вимоги про застосування ЕЦП Учасником.

Враховуючи вищенаведене,тендерний комітет КНП «Свалявської районної лікарні» прийшов до висновку,щозазначені оскаржувачем порушення мають ознаки формальних (несуттєвих) помилок, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції , не впливають на ціну тендерної пропозиції і не змінюють інформацію тендерної пропозиції. Тендерний комітет жодним чином не дискримінує учасників торгів, оскільки тендерні пропозиції розглядалися тендерним комітетом в порядку їх привабливості згідно критерію оцінки «ціна». Тендерний комітет діє об’єктивно та неупереджено, в межах діючого законодавства України. Отже, вимога ТОВ «КАРПАТ-ГРУП» ,щодо зміни рішення тендерного комітету про обрання ТОВ «БІОСИСТЕМИ» переможцем торгів та дискваліфікацію ТОВ «БІОСИСТЕМИ» не може бути задоволена
Розгорнути Згорнути
Тендерний комітет КНП «Свалявської районної лікарні» прийшов до висновку,щозазначені оскаржувачем порушення мають ознаки формальних (несуттєвих) помилок, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції , не впливають на ціну тендерної пропозиції і не змінюють інформацію тендерної пропозиції. Тендерний комітет жодним чином не дискримінує учасників торгів, оскільки тендерні пропозиції розглядалися тендерним комітетом в порядку їх привабливості згідно критерію оцінки «ціна». Тендерний комітет діє об’єктивно та неупереджено, в межах діючого законодавства України. Отже, вимога ТОВ «КАРПАТ-ГРУП» ,щодо зміни рішення тендерного комітету про обрання ТОВ «БІОСИСТЕМИ» переможцем торгів та дискваліфікацію учасника ТОВ «БІОСИСТЕМИ» не може бути задоволена

Документи подані скаржником

22 січня 2020 11:06
Перевірка КЕП (2).PDF
22 січня 2020 11:06
Перевірка КЕП (1).PDF

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-11-28-000301-c.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН", Код ЄДРПОУ:42977983
Дата подання: 25 січня 2020 22:44
Скарга до органу оскарження
ЗАКОН УКРАЇНИ Про публічні закупівлі Стаття18 п.7 абз.2 Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо закупівлі, у тому числі укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 29 січня 2020 16:46
Рішення від 29.01.2020 № 1806 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 29 січня 2020 16:46
Рішення від 11.02.2020 № 2616.pdf
Дата публікації: 14 лютого 2020 21:58

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 грудня 2019 16:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Техно-Терм-Хуст" 8 043 000,00
UAH з ПДВ
7 950 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БІОСИСТЕМИ" 9 195 048,00
UAH з ПДВ
8 947 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Свалява-Міськбуд 9 497 016,00
UAH з ПДВ
8 948 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАРПАТИ 2000" 9 482 426,40
UAH з ПДВ
9 482 426,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КАРПАТ-ГРУП" 10 057 183,00
UAH з ПДВ
10 057 183,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" 10 288 767,00
UAH з ПДВ
10 288 767,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 грудня 2019 20:57
Електронний підпис
12 грудня 2019 20:40
Електронний підпис
12 грудня 2019 17:31
довідка про ПДВ.pdf
12 грудня 2019 17:31
довідки з банку.pdf
12 грудня 2019 17:31
згода на обробку даних.pdf
12 грудня 2019 17:31
календарний графік.pdf
12 грудня 2019 17:31
кваліфікація ст.16.pdf
12 грудня 2019 17:31
ст.17.pdf
12 грудня 2019 17:31
кошторис.rar
12 грудня 2019 17:31
договірна ціна.pdf
12 грудня 2019 17:31
цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

16 січня 2020 11:26
Довідки статті 17 new.pdf
16 січня 2020 11:26
довідка МВС_1.pdf
16 січня 2020 11:26
довідка ДФС_1.pdf
21 грудня 2019 18:47
Електронний підпис
21 грудня 2019 18:41
Кошторис 8 947 998.zip
13 грудня 2019 14:49
Електронний підпис
13 грудня 2019 14:47
Статут Товариства.pdf
13 грудня 2019 14:47
Витяг з ЄДР.pdf
13 грудня 2019 14:47
Кошторис.rar
13 грудня 2019 14:47
Цінова пропозиція.pdf
13 грудня 2019 14:47
Календарний графік.pdf
13 грудня 2019 14:47
Згода на обробку даних.pdf
13 грудня 2019 14:47
Довідка про субпідряд.pdf
13 грудня 2019 14:47
Лист згідно додатку 11.pdf
13 грудня 2019 14:47
Довідка про санкції.pdf
13 грудня 2019 14:47
Довідки з банків.pdf
13 грудня 2019 14:47
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
13 грудня 2019 14:47
Гарантії.pdf
13 грудня 2019 14:47
Згода з договором.pdf
13 грудня 2019 14:47
Відмості про учасника.pdf
13 грудня 2019 14:47
Гарантія 2858-19.zip

Публічні документи

13 грудня 2019 14:04
Електронний підпис
13 грудня 2019 14:00
Довіреність.pdf
13 грудня 2019 14:00
Технічне завдання.pdf
13 грудня 2019 14:00
Довідка про санкції.pdf
13 грудня 2019 14:00
Гарантійний лист.pdf
13 грудня 2019 14:00
Ліцензія та дозволи.pdf
13 грудня 2019 14:00
Документ_ЄДР_1006015657.zip
13 грудня 2019 14:00
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
13 грудня 2019 14:00
Довідка з банку.pdf
13 грудня 2019 14:00
Паспорт та код.pdf
13 грудня 2019 14:00
Статут.pdf
13 грудня 2019 14:00
Наказ директора.pdf
13 грудня 2019 14:00
Цінова пропозиція.pdf
13 грудня 2019 13:59
Графік.pdf
13 грудня 2019 13:59
Досвід роботи.pdf

Публічні документи

13 грудня 2019 14:42
Електронний підпис
13 грудня 2019 14:40
Довідка з Кредо Банку.pdf
13 грудня 2019 14:40
Довідка з Кредо Банку.pdf
13 грудня 2019 14:40
Дод. _7 Довіреність.pdf
13 грудня 2019 14:40
Дод. _3 Стаття 17.pdf
13 грудня 2019 14:40
Банківська гарантія.rar
13 грудня 2019 14:40
Договір по МДКЛ.pdf
13 грудня 2019 14:40
60.imd
13 грудня 2019 14:40
Довідка з Приват Банку.pdf
13 грудня 2019 14:40
Довідка з Приват Банку.pdf
13 грудня 2019 14:40
лист-санкції.pdf
13 грудня 2019 14:40
Довідка З Альфа банку.pdf
13 грудня 2019 14:40
Календарний графік.pdf
13 грудня 2019 14:40
Дод. _ 1 _ТЗ.pdf

Публічні документи

12 грудня 2019 15:22
Електронний підпис
12 грудня 2019 15:18
Електронний підпис
12 грудня 2019 15:17
24. Лист про санкції.pdf
12 грудня 2019 15:17
21. Гарантійний лист.pdf
12 грудня 2019 15:17
17.Копія Витягу з ЄДР.pdf
12 грудня 2019 15:17
6.1.ДЦ підписана_.pdf

Публічні документи

13 грудня 2019 14:22
Електронний підпис
13 грудня 2019 14:18
Інші документи.rar
13 грудня 2019 14:18
Інші документи_2.rar
13 грудня 2019 14:18
працівники.rar
13 грудня 2019 14:17
Техніка,Офіс,Склад.rar
13 грудня 2019 14:17
Довідка пдф.rar
13 грудня 2019 14:17
Техпаспорти.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Техно-Терм-Хуст"

ТОВ "БІОСИСТЕМИ"

ТОВ Свалява-Міськбуд

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАРПАТИ 2000"

ТОВ "КАРПАТ-ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Техно-Терм-Хуст"
#33231537
Відхилено 7 950 000,00
UAH з ПДВ
20 грудня 2019 16:05
ТОВ "БІОСИСТЕМИ"
#37605094
Переможець 8 947 998,00
UAH з ПДВ
15 січня 2020 12:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 січня 2020 12:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БІОСИСТЕМИ"
#37605094
8 947 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 вересня 2022 10:20
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 18:08
ДУ 7.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 18:06
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 17:56
ду 6.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 17:54
Електронний підпис зміни до договору
30 червня 2021 14:58
додаткова угода №5.pdf зміни до договору
30 червня 2021 14:49
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2021 15:06
Додаткова угола №4 від 30.,03.2020.pdf зміни до договору
30 березня 2021 15:05
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 16:36
Додаткова угода №3 від до договору.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 16:33
Електронний підпис зміни до договору
29 липня 2020 16:31
додаткова угода №2.pdf зміни до договору
29 липня 2020 16:28
Електронний підпис зміни до договору
27 лютого 2020 11:42
Додаткова угода №1 до догов 48.pdf зміни до договору
27 лютого 2020 11:40
Електронний підпис укладений
21 лютого 2020 17:21
Договір 48.pdf укладений
21 лютого 2020 17:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
27 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів Підрядника,зміна порядку авансування та фінансування робіт.
Номер договору про закупівлю: 48
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів замовника
Номер договору про закупівлю: 48
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 48
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини),Зміна назви замовника.
Номер договору про закупівлю: 48
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 48
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 48
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з врахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 48
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 8 581 562,14
UAH (в тому числі ПДВ 1 430 260,36 UAH)