Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Обласний пансіонат для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку" |
Код ЄДРПОУ: | 02770067 |
Місцезнаходження: | 21029, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Хмельницьке шосе,106 |
Контактна особа: |
Якимчук Катерина Олександрівна +380432511147 vinbigp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 листопада 2019 11:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 грудня 2019 11:54 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 грудня 2019 11:54 |
Початок аукціону: | 16 грудня 2019 15:48 |
Очікувана вартість: | 770 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 850,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 грудня 2019 14:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 грудня 2019 12:46 |
ТД легковий автомобіль.docx |
05 грудня 2019 14:32 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||
05 грудня 2019 12:46 |
ТД легковий автомобіль.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-17-000007 ● f38933e5b2da4965a2fe69daff51c9eb
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 липня 2020 16:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.07.2020 №38
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 17.07.2020 №38
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2.UA-2019-11-28-000289-a 28.11.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-07-20 08:16:38
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі автомобіля (місцевий бюджет) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-11-28-000289-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Чому не оприлюднено звіт про виконання договору від 27 грудня 2019 року №27/12?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-07-21 12:55:11
пояснення
у звязку з відсутністю технічної можливості на майданчику публікації звіту про завершення закупівлі в грудні 2019 року, звіт не був прикріплений. Проте на даний момент усунено даний недолік.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 серпня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Рішення про призначення перевірки
UA-I-2020-08-27-000001
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.08.2020 Вінниця
№50
Про призначення
перевірки закупівель
Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Призначити з 27 серпня 2020 року проведення протягом 10 робочих днів перевірки закупівель UA-2019-11-28-000289-а, UA-2019-01-30-004832-b, UA-2019-02-13-000993-c, здійснених комунальною установою "Обласний пансіонат для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку".
2. Призначити відповідального за проведення перевірки – провідного державного фінансового інспектора відділу контролю у соціальній галузі та сфері культури Тетяну Мізернюк.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Олександр СЕМЕНЮК
2020-08-27 12:06:55
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АВТОВІНН" #38675581 |
Переможець |
522 000,00
UAH з ПДВ
|
16 грудня 2019 19:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 липня 2020 11:02
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 12:16
|
договір | укладений |
27 грудня 2019 12:03
|