Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

автомобіль (місцевий бюджет)
Очікувана вартість
770 000,00 UAH
UA-2019-11-28-000289-a d52cc65b2c3c46d1b5eb39cd4b620f05
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Якимчук Катерина Олександрівна

+380432511147 vinbigp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Обласний пансіонат для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку"
Код ЄДРПОУ: 02770067
Місцезнаходження: 21029, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Хмельницьке шосе,106
Контактна особа: Якимчук Катерина Олександрівна
+380432511147
vinbigp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 листопада 2019 11:50
Звернення за роз’ясненнями: до 03 грудня 2019 11:54
Оскарження умов закупівлі: до 09 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 грудня 2019 11:54
Початок аукціону: 16 грудня 2019 15:48
Очікувана вартість: 770 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 850,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
автомобіль (місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21029, Україна, Вінницька область, Вінниця, Хмельницьке шосе 94
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 грудня 2019 14:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 грудня 2019 12:46
ТД легковий автомобіль.docx
05 грудня 2019 14:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 листопада 2019 14:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 грудня 2019 12:46
ТД легковий автомобіль.docx
28 листопада 2019 14:18
ТД легковий автомобіль.docx
28 листопада 2019 14:06
ТД легковий автомобіль.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-17-000007 ● f38933e5b2da4965a2fe69daff51c9eb
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 липня 2020 16:18
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
17.07.2020 №38
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 17.07.2020 №38
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2.UA-2019-11-28-000289-a 28.11.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-07-20 08:16:38

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі автомобіля (місцевий бюджет) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-11-28-000289-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Чому не оприлюднено звіт про виконання договору від 27 грудня 2019 року №27/12?

Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-07-21 12:55:11

пояснення

у звязку з відсутністю технічної можливості на майданчику публікації звіту про завершення закупівлі в грудні 2019 року, звіт не був прикріплений. Проте на даний момент усунено даний недолік.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 31 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 15 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Рішення про призначення перевірки

UA-I-2020-08-27-000001

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.08.2020 Вінниця
№50
Про призначення
перевірки закупівель
Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Призначити з 27 серпня 2020 року проведення протягом 10 робочих днів перевірки закупівель UA-2019-11-28-000289-а, UA-2019-01-30-004832-b, UA-2019-02-13-000993-c, здійснених комунальною установою "Обласний пансіонат для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку".
2. Призначити відповідального за проведення перевірки – провідного державного фінансового інспектора відділу контролю у соціальній галузі та сфері культури Тетяну Мізернюк.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Олександр СЕМЕНЮК

2020-08-27 12:06:55


Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 грудня 2019 16:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АВТОВІНН" 528 000,00
UAH з ПДВ
522 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Центр Херсон" 550 000,00
UAH з ПДВ
546 150,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 грудня 2019 13:47
Довідка з МВС.pdf
20 грудня 2019 13:47
Довідка ДФС.jpg
13 грудня 2019 10:25
СтатутНаказПротокол.PDF
13 грудня 2019 10:25
Протокол_Участь.PDF
13 грудня 2019 10:25
ПДВ.PDF
13 грудня 2019 10:25
Паспорт.PDF
13 грудня 2019 10:25
ДилерськийДоговір.PDF
13 грудня 2019 10:25
Витяг з ЄДР.PDF
13 грудня 2019 10:25
Тендерна пропозиція.PDF
13 грудня 2019 10:25
Сертифікат.pdf
13 грудня 2019 10:25
Проект договору.PDF
13 грудня 2019 10:25
Довідки по СТ17.PDF
13 грудня 2019 10:25
Довідка Мат База.PDF
13 грудня 2019 10:25
Графічне зображення.PDF
13 грудня 2019 10:25
Відгук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВТОВІНН"

ТОВ "Центр Херсон"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АВТОВІНН"
#38675581
Переможець 522 000,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2019 19:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2019 19:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АВТОВІНН"
#38675581
522 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 липня 2020 11:02
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 12:16
договір укладений
27 грудня 2019 12:03

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 522 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 87 000,00 UAH)