Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021: 2015 CPV 79110000-8 Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва (Послуги з юридичного представництва в судах м. Миколаєва та Миколаївської області)
Очікувана вартість
225 000,00 UAH
UA-2019-11-28-000232-a 4b02ddb11a0a43d9bc4dfdc6c74d68c0
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Міронов Сергій Леонідович

+380513641330 mironov@sunpp.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВП ЮУАЕС ДП НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 20915546
Місцезнаходження: 55000, Україна , Миколаївська обл., місто Южноукраїнськ, Промзона ВП ЮУАЕС
Контактна особа: Міронов Сергій Леонідович
+380513641330
mironov@sunpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 листопада 2019 11:26
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2019 11:31
Оскарження умов закупівлі: до 12 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 грудня 2019 11:31
Початок аукціону: 17 грудня 2019 15:06
Очікувана вартість: 225 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,67%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 4500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79110000-8: Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками з технічних питань: Начальник БВППРтаВОДВС ЮУ – Рубінс Андрій Анатолійович, т.05136 4-23-65, a_rubins@sunpp.atom.gov.ua
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021: 2015 CPV 79110000-8 Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва (Послуги з юридичного представництва в судах м. Миколаєва та Миколаївської області)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54051, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, Строк надання послуг починається з моменту підписання договору сторонами та скріплення його печаткою та діє до 31.12.2020р.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79110000-8 — Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки здійснюються Клієнтом на підставі актів здачі-приймання наданих послуг та звітів, підписаних уповноваженими представниками Сторін, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Адвоката протягом 45 банківських днів з дати їх підписання Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 грудня 2019 14:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 грудня 2019 14:38
Перелік змін.doc
04 грудня 2019 14:38
Додаток 3 Істотні умови договору.doc
04 грудня 2019 14:38
Додаток 2 Проект договору .doc
04 грудня 2019 14:38
Додаток 1 Цінова пропозиція .rtf
04 грудня 2019 14:38
79110000-8 Тендерна документація .doc
28 листопада 2019 11:27
Додаток 4 Технічні характеристики Миколаїв.doc
04 грудня 2019 14:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 листопада 2019 11:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 грудня 2019 14:38
Перелік змін.doc
04 грудня 2019 14:38
Додаток 3 Істотні умови договору.doc
28 листопада 2019 11:27
Додаток 3 Істотні умови договору.doc
04 грудня 2019 14:38
Додаток 2 Проект договору .doc
28 листопада 2019 11:27
Додаток 2 Проект договору .doc
04 грудня 2019 14:38
Додаток 1 Цінова пропозиція .rtf
28 листопада 2019 11:27
Додаток 1 Цінова пропозиція .doc
04 грудня 2019 14:38
79110000-8 Тендерна документація .doc
28 листопада 2019 11:27
79110000-8 Тендерна документація .doc
28 листопада 2019 11:27
Додаток 4 Технічні характеристики Миколаїв.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо обсягу послуг
Дата подання: 02 грудня 2019 11:58
Дата відповіді: 03 грудня 2019 09:21
Згідно з п. 4.3 Тендерної документації обсяг послуг складає 100 годин. Водночас, п. 1.3 проекту Договору встановлено, що орієнтовний обсяг послуг - 50 годин. Прошу уточнити реальний обсяг послуг, що придбається та внести зміни до Тендерної документації або проекту Договору.
Відповідь: Дякую за уважність!
Найближчим часом до п. 1.3 проєкту Договору будуть внесені відповідні зміни.
Орієнтовний обсяг послуг - 100 годин.
Виключення критеріїв до Виконавця з ТД
Дата подання: 02 грудня 2019 14:15
Дата відповіді: 03 грудня 2019 09:22
У ТД у додатку 4 в інших вимогах встановлено, що "З метою забезпечення дотримання процесуальних строків при наданні послуг визначених у Розділі 3, Адвокат повинен мати робоче місце в м. Миколаїв." Вважаємо, що дана вимога суперечить принципам здійснення закупівель, визначених у ст.3 ЗУ про публічні закупівлі, оскільки звужує кількість можливих виконавців тільки до м.Миколаєва. Вважаємо, що це є недоцільним, оскільки на даний час працює електронний суд, за допомогою якого можна подавати до суду будь-якого міста України всі процесуальні документи протягом години. По-друге, всіма процесуальними кодексами України передбачена можливість надавати послуги з представництва у режимі відеоконференції. По-третє АО співпрацює з спеціалистами адвокатами/юристами в різних містах України, що можуть надавати послуги за дорученням, маючи головний офіс у м.Києві. Враховуючи викладене, просимо виключити дану вимогу з ТД, тим самим внести зміни до ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На думку Замовника, прохання виключити вимогу з ТД зазначену у Розділі 3 «Адвокат повинен мати робоче місце в м. Миколаїв» не враховує зацікавленість Замовника у оперативному вирішенні будь-яких процесуальних питань (підписання первинних документів визначених процесуальними кодексами, клопотань, ознайомлення із матеріалами справи, надання уточненого розрахунку судових витрат по справі тощо).
До того ж, у випадку, якщо АО співпрацює з спеціалистами адвокатами/юристами, які мають робоче місце в Миколаєві, то наявність головного офісу у м.Києві, не позбавить АО права участі у конкурсі за умови виконання вимог тендерної документації. Отже вимога Замовника щодо наявності робочого місця у Миколаєві не суперечить принципам здійснення закупівель, визначених у ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі» та не звужує кількість можливих виконавців тільки до м.Миколаєва..

Згідно пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922 від 25.12.2015 (Далі-Закону), тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимоги
Дата подання: 05 грудня 2019 10:54
Дата відповіді: 10 грудня 2019 10:09
Доброго дня просимо надати роз'яснення, щодо вимог тендерної документації: 1) Електронна довідка, з накладеним електронним підписом (далі – ЕП) відповідальної особи Державної фіскальної служби , з можливістю перевірки даного ЕП на офіційному веб-сайті Центрального засвідчувального органу Мінюсту (http://czo.gov.ua/verify), або файл у форматі pdf, відсканований з оригіналу або нотаріально засвідченої копії довідки органу Державної фіскальної служби про наявність або відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов′язкових платежів). Довідка повинна бути чинною на дату надання, або дату розкриття, або дату проведення аукціону. Довідка не надається, якщо необхідна інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких на дату оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір є вільним. чому відсутня можливість для переможця торгів надати довідку органу ДФС з QR кодом, яка потім може бути перевірена Замовником на офіційному сайті ДФС.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922 від 25.12.2015 (Далі-Закону), тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Можливість для переможця торгів надати довідку органу ДФС з QR кодом, яка потім може бути перевірена Замовником на офіційному сайті ДФС не передбачена тендерною документацією, оскільки Законом України «Про електронні довірчі послуги» врегульовано питання про використання саме електронного підпису, а не QR коду.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 грудня 2019 15:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДЖІ АР ГРУП" 200 000,00
UAH
48 500,00
UAH
Документи
АО Олена Махмудова та Партнери 120 000,00
UAH
79 999,00
UAH
Документи
АДВОКАТСЬКЕ БЮРО "ЮРІЯ КАРПУХІНА" 180 000,00
UAH
135 900,00
UAH
Документи
ТОВ "Касьяненко і Партнери" 200 000,00
UAH
140 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

13 грудня 2019 10:04
Електронний підпис
13 грудня 2019 09:55
Свідоцтво Кедик В.П..pdf
13 грудня 2019 09:55
Свідоцтво Кедик В.П. (2).pdf
13 грудня 2019 09:55
Свідоцтво Ізовіта А.Н..pdf
13 грудня 2019 09:55
Посвідчення Кедик В.П..pdf
13 грудня 2019 09:43
Електронний підпис
13 грудня 2019 09:41
документи
13 грудня 2019 09:31
розрахунокEgqlIw55Vnve (1).xlsx
13 грудня 2019 09:31
Аналогічний договір.pdf
12 грудня 2019 19:04
Документи2.pdf
12 грудня 2019 18:43
статут.pdf
12 грудня 2019 18:43
статут последняя.pdf
12 грудня 2019 18:43
Підписаний_G1219-0379-GL_tender.pdf
12 грудня 2019 18:43
наказ.pdf
12 грудня 2019 18:43
Документ1.pdf
12 грудня 2019 18:43
договор.pdf
12 грудня 2019 18:43
витяг пдв.pdf
12 грудня 2019 18:43
документи

Публічні документи

16 грудня 2019 11:12
Електронний підпис
16 грудня 2019 11:01
Підписаний_Лицензия.pdf
16 грудня 2019 11:01
Підписаний_G1219-0368-GL_tender.pdf
16 грудня 2019 11:01
Відгук ДБК-ПАРТНЕР.pdf
16 грудня 2019 11:01
21 довідка про 34-ОПП.pdf
16 грудня 2019 11:01
20 договір.pdf
16 грудня 2019 11:01
16 Статут АО.pdf
16 грудня 2019 11:01
15 довідка про санкції.pdf
16 грудня 2019 11:01
14 істотні умови.pdf
16 грудня 2019 11:01
11 довідка про пдв.pdf
16 грудня 2019 11:01
9 повноваження.pdf
16 грудня 2019 11:01
8 перелік послуг.pdf
16 грудня 2019 11:01
7 додаток 4.pdf
16 грудня 2019 11:01
6 цінова пропозиція.pdf
16 грудня 2019 11:00
4 розрах з печаткою.pdf
16 грудня 2019 11:00
3 прайс лист.pdf
16 грудня 2019 11:00
2 відповідність ст 17.pdf
16 грудня 2019 11:00
1 кваліф критерії.pdf

Публічні документи

13 грудня 2019 12:08
Тендерна пропозиція.pdf
13 грудня 2019 12:08
_ДОГОВІРНОЇ ЦІНИ.xls
13 грудня 2019 12:08
БГ.rar

Публічні документи

13 грудня 2019 17:53
Електронний підпис
13 грудня 2019 17:47
Цінова пропозиція.pdf
13 грудня 2019 17:47
Перелік послуг.pdf
13 грудня 2019 17:47
Лист погодження.pdf
13 грудня 2019 17:47
Договір з адвокатом.pdf
13 грудня 2019 17:47
Довідка 2.pdf
13 грудня 2019 17:47
Довідка 1.pdf
13 грудня 2019 17:47
Ліцензія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДЖІ АР ГРУП"

АО Олена Махмудова та Партнери

АДВОКАТСЬКЕ БЮРО "ЮРІЯ КАРПУХІНА"

ТОВ "Касьяненко і Партнери"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДЖІ АР ГРУП"
#43278414
Очікує рішення 48 500,00
UAH
17 грудня 2019 15:39

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 21 січня 2020 10:30
Коментар щодо відміни: Згідно вимог частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
21 січня 2020 10:29
Виписка з протоколу Миколаїв.pdf