Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021: 2015 CPV 79110000-8 Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва (Послуги з юридичного представництва в судах м. Миколаєва та Миколаївської області)
Очікувана вартість
225 000,00 UAH
UA-2019-11-28-000232-a ● 4b02ddb11a0a43d9bc4dfdc6c74d68c0
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВП ЮУАЕС ДП НАЕК "Енергоатом" |
Код ЄДРПОУ: | 20915546 |
Місцезнаходження: | 55000, Україна , Миколаївська обл., місто Южноукраїнськ, Промзона ВП ЮУАЕС |
Контактна особа: |
Міронов Сергій Леонідович +380513641330 mironov@sunpp.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 листопада 2019 11:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 грудня 2019 11:31 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 грудня 2019 11:31 |
Початок аукціону: | 17 грудня 2019 15:06 |
Очікувана вартість: | 225 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,67% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 4500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79110000-8: Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками з технічних питань: Начальник БВППРтаВОДВС ЮУ – Рубінс Андрій Анатолійович, т.05136 4-23-65, a_rubins@sunpp.atom.gov.ua
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021: 2015 CPV 79110000-8 Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва (Послуги з юридичного представництва в судах м. Миколаєва та Миколаївської області)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54051, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, Строк надання послуг починається з моменту підписання договору сторонами та скріплення його печаткою та діє до 31.12.2020р.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79110000-8 — Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки здійснюються Клієнтом на підставі актів здачі-приймання наданих послуг та звітів, підписаних уповноваженими представниками Сторін, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Адвоката протягом 45 банківських днів з дати їх підписання | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 грудня 2019 14:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 грудня 2019 14:38 |
Перелік змін.doc | |
04 грудня 2019 14:38 |
Додаток 3 Істотні умови договору.doc | |
04 грудня 2019 14:38 |
Додаток 2 Проект договору .doc | |
04 грудня 2019 14:38 |
Додаток 1 Цінова пропозиція .rtf | |
04 грудня 2019 14:38 |
79110000-8 Тендерна документація .doc | |
28 листопада 2019 11:27 |
Додаток 4 Технічні характеристики Миколаїв.doc |
04 грудня 2019 14:41 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 грудня 2019 14:38 |
Перелік змін.doc
|
|||
04 грудня 2019 14:38 |
Додаток 3 Істотні умови договору.doc
|
|||
04 грудня 2019 14:38 |
Додаток 2 Проект договору .doc
|
|||
04 грудня 2019 14:38 |
Додаток 1 Цінова пропозиція .rtf
|
|||
04 грудня 2019 14:38 |
79110000-8 Тендерна документація .doc
|
|||
28 листопада 2019 11:27 |
Додаток 4 Технічні характеристики Миколаїв.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо обсягу послуг
Дата подання: 02 грудня 2019 11:58
Дата відповіді: 03 грудня 2019 09:21
Згідно з п. 4.3 Тендерної документації обсяг послуг складає 100 годин.
Водночас, п. 1.3 проекту Договору встановлено, що орієнтовний обсяг послуг - 50 годин.
Прошу уточнити реальний обсяг послуг, що придбається та внести зміни до Тендерної документації або проекту Договору.
Відповідь: Дякую за уважність!
Найближчим часом до п. 1.3 проєкту Договору будуть внесені відповідні зміни.
Орієнтовний обсяг послуг - 100 годин.
Найближчим часом до п. 1.3 проєкту Договору будуть внесені відповідні зміни.
Орієнтовний обсяг послуг - 100 годин.
Виключення критеріїв до Виконавця з ТД
Дата подання: 02 грудня 2019 14:15
Дата відповіді: 03 грудня 2019 09:22
У ТД у додатку 4 в інших вимогах встановлено, що "З метою забезпечення дотримання процесуальних строків при наданні послуг визначених у Розділі 3, Адвокат повинен мати робоче місце в м. Миколаїв."
Вважаємо, що дана вимога суперечить принципам здійснення закупівель, визначених у ст.3 ЗУ про публічні закупівлі, оскільки звужує кількість можливих виконавців тільки до м.Миколаєва.
Вважаємо, що це є недоцільним, оскільки на даний час працює електронний суд, за допомогою якого можна подавати до суду будь-якого міста України всі процесуальні документи протягом години. По-друге, всіма процесуальними кодексами України передбачена можливість надавати послуги з представництва у режимі відеоконференції. По-третє АО співпрацює з спеціалистами адвокатами/юристами в різних містах України, що можуть надавати послуги за дорученням, маючи головний офіс у м.Києві.
Враховуючи викладене, просимо виключити дану вимогу з ТД, тим самим внести зміни до ТД.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На думку Замовника, прохання виключити вимогу з ТД зазначену у Розділі 3 «Адвокат повинен мати робоче місце в м. Миколаїв» не враховує зацікавленість Замовника у оперативному вирішенні будь-яких процесуальних питань (підписання первинних документів визначених процесуальними кодексами, клопотань, ознайомлення із матеріалами справи, надання уточненого розрахунку судових витрат по справі тощо).
До того ж, у випадку, якщо АО співпрацює з спеціалистами адвокатами/юристами, які мають робоче місце в Миколаєві, то наявність головного офісу у м.Києві, не позбавить АО права участі у конкурсі за умови виконання вимог тендерної документації. Отже вимога Замовника щодо наявності робочого місця у Миколаєві не суперечить принципам здійснення закупівель, визначених у ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі» та не звужує кількість можливих виконавців тільки до м.Миколаєва..
Згідно пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922 від 25.12.2015 (Далі-Закону), тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
До того ж, у випадку, якщо АО співпрацює з спеціалистами адвокатами/юристами, які мають робоче місце в Миколаєві, то наявність головного офісу у м.Києві, не позбавить АО права участі у конкурсі за умови виконання вимог тендерної документації. Отже вимога Замовника щодо наявності робочого місця у Миколаєві не суперечить принципам здійснення закупівель, визначених у ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі» та не звужує кількість можливих виконавців тільки до м.Миколаєва..
Згідно пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922 від 25.12.2015 (Далі-Закону), тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимоги
Дата подання: 05 грудня 2019 10:54
Дата відповіді: 10 грудня 2019 10:09
Доброго дня просимо надати роз'яснення, щодо вимог тендерної документації:
1) Електронна довідка, з накладеним електронним підписом (далі – ЕП) відповідальної особи Державної фіскальної служби , з можливістю перевірки даного ЕП на офіційному веб-сайті Центрального засвідчувального органу Мінюсту (http://czo.gov.ua/verify), або файл у форматі pdf, відсканований з оригіналу або нотаріально засвідченої копії довідки органу Державної фіскальної служби про наявність або відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов′язкових платежів). Довідка повинна бути чинною на дату надання, або дату розкриття, або дату проведення аукціону. Довідка не надається, якщо необхідна інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких на дату оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір є вільним. чому відсутня можливість для переможця торгів надати довідку органу ДФС з QR кодом, яка потім може бути перевірена Замовником на офіційному сайті ДФС.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922 від 25.12.2015 (Далі-Закону), тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Можливість для переможця торгів надати довідку органу ДФС з QR кодом, яка потім може бути перевірена Замовником на офіційному сайті ДФС не передбачена тендерною документацією, оскільки Законом України «Про електронні довірчі послуги» врегульовано питання про використання саме електронного підпису, а не QR коду.
Можливість для переможця торгів надати довідку органу ДФС з QR кодом, яка потім може бути перевірена Замовником на офіційному сайті ДФС не передбачена тендерною документацією, оскільки Законом України «Про електронні довірчі послуги» врегульовано питання про використання саме електронного підпису, а не QR коду.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 грудня 2019 15:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ДЖІ АР ГРУП" |
200 000,00
UAH
|
48 500,00
UAH
|
Документи |
АО Олена Махмудова та Партнери |
120 000,00
UAH
|
79 999,00
UAH
|
Документи |
АДВОКАТСЬКЕ БЮРО "ЮРІЯ КАРПУХІНА" |
180 000,00
UAH
|
135 900,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "Касьяненко і Партнери" |
200 000,00
UAH
|
140 000,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДЖІ АР ГРУП" #43278414 |
Очікує рішення |
48 500,00
UAH
|
17 грудня 2019 15:39
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 21 січня 2020 10:30 |
Коментар щодо відміни: | Згідно вимог частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель |
Документи:
21 січня 2020 10:29
|
Виписка з протоколу Миколаїв.pdf |