Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з викопування ям механізованим способом для облаштування могил на кладовищі «Західне»
Очікувана вартість
2 750 000,00 UAH
UA-2019-11-28-000219-c db787adbfba24a73ae75f4e99d4ad684
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Брилько Кирило Євгенович

380487269854 kpspkbo@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Спеціалізоване підприємство комунально-побутового обслуговування"
Код ЄДРПОУ: 03350083
Місцезнаходження: 65091, Україна , Одеська обл., Одеса, Комітетська, 10-А
Контактна особа: Брилько Кирило Євгенович
380487269854
kpspkbo@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 листопада 2019 11:01
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 грудня 2019 11:00
Початок аукціону: 17 грудня 2019 15:13
Очікувана вартість: 2 750 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 65000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45110000-1: Руйнування та знесення будівель і земляні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з викопування ям механізованим способом для облаштування могил на кладовищі «Західне»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, Одеса, Тираспольське шосе, 22-Д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45110000-1 — Руйнування та знесення будівель і земляні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг на підставі актів наданих послуг Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 грудня 2019 16:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2019 16:06
перелік змін.docx
06 грудня 2019 16:06
ТД додаток 3 нова ред.docx
06 грудня 2019 16:06
ТД додаток 4 нова ред.docx
06 грудня 2019 16:06
ТД додаток 5 нова ред.docx
06 грудня 2019 16:06
ТД додаток 1 нова ред..docx
06 грудня 2019 16:06
ТД додаток 2 нова ред.docx
06 грудня 2019 16:05
ТД 2020 нова ред.doc
28 листопада 2019 11:09
ТД додаток 4.docx
28 листопада 2019 11:09
ТД додаток 3.docx
28 листопада 2019 11:09
ТД додаток 5.docx
28 листопада 2019 11:09
ТД додаток 1.docx
28 листопада 2019 11:09
ТД додаток 2.docx
28 листопада 2019 11:09
ТД 2020.doc
06 грудня 2019 16:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 листопада 2019 11:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2019 16:06
перелік змін.docx
06 грудня 2019 16:06
ТД додаток 3 нова ред.docx
06 грудня 2019 16:06
ТД додаток 4 нова ред.docx
06 грудня 2019 16:06
ТД додаток 5 нова ред.docx
06 грудня 2019 16:06
ТД додаток 1 нова ред..docx
06 грудня 2019 16:06
ТД додаток 2 нова ред.docx
06 грудня 2019 16:05
ТД 2020 нова ред.doc
28 листопада 2019 11:09
ТД додаток 4.docx
28 листопада 2019 11:09
ТД додаток 3.docx
28 листопада 2019 11:09
ТД додаток 5.docx
28 листопада 2019 11:09
ТД додаток 1.docx
28 листопада 2019 11:09
ТД додаток 2.docx
28 листопада 2019 11:09
ТД 2020.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 03 грудня 2019 15:32
Дата відповіді: 04 грудня 2019 12:17
Звертаємо увагу Замовника до наступного питання. Відповідно до частини третьої статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлено, що Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. При цьому, вимоги наведені у таблиці 1.2 Додатку 1 до тендерної документації не відповідають нормам встановленим у вищезазначеній статті Закону. Для внесення змін до документації ознайомтесь, будь ласка, з листами-роз’ясненнями уповноваженого органу у сфері закупівель, а саме з листами Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 17.01.2019 № 3304-04/1983-06 та від 12.02.2019 № 3304-04/6186-06.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно з п.20 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» публічна закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому вказаним нормативно-правовим актом. Згідно з п.3 ч.1 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення. Вимоги щодо складання тендерної документації встановлено ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до п.2 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити, в тому числі вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Аналогічна норма щодо того, що замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним визначена частиною 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до ч.3 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» Уповноважений орган (Міністерство економічного розвитку і торгівлі України) щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу. На виконання вимог ч.3 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» Уповноваженим органом оприлюднено лист «Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним» від 17.01.2019 №3304-04/1983-06, який містить актуальну на сьогоднішній день інформацію стосовно переліку відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним. Додатком до вищевказаного листа Уповноваженого органу є лист Міністерства юстиції України від 19.12.2018 №50858/23886-26-18/8.4.4, яким в тому числі повідомлено про те, що Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні правопорушення є відкритим єдиним державним реєстром, доступ до якого є вільним.
Таким чином, вимоги визначені у пункті 3 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» стосуються інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. З огляду на норми ч.3 ст.17, п.2 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не вимагає документального підтвердження інформації у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Разом з тим відповідно до частини третьої статті 17 Закону «Про публічні закупівлі» законом встановлена імперативна норма, яка передбачає, що зокрема переможець торгів у строк, що не перевищує п'яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті. Таким чином, відповідно до ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» дана вимога має міститись у тендерній документації.
Однак, згідно розділу «ІІІ. Надання інформації з Реєстру» Положення про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (надалі - Положення), затвердженого рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 09.02.2018 № 166 визначено, що відомості з Реєстру надаються у вигляді витягу з Реєстру та інформаційної довідки з Реєстру. Відповідно до Положення, витяг з Реєстру - документ, який містить інформацію про внесення відомостей про особу до Реєстру або про відсутність відомостей про таку особу в Реєстрі, отриману за параметрами пошуку, визначеними в пункті 5 цього розділу, а Інформаційна довідка з Реєстру - документ, сформований будь-яким користувачем в онлайн-режимі, що містить інформацію про наявність або відсутність відомостей в Реєстрі стосовно нього та стосовно юридичної особи, до якої застосовано заходи кримінально-правового характеру за вчинення корупційного правопорушення. Згідно пункту 1 таблиці 1.2 Додатку 1 до тендерної документації, замовник не вимагає від учасника надання документів, що визначені Положенням та підтверджують відсутність підстав, передбачених пунктом 3 частини першої статті 17 Закону «Про публічні закупівлі». Передбачено лише подання інформації в довільній формі.
Щодо документального підтвердження відсутності підстав, визначених частиною 2 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (наявність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів): Абзацом 1 ч.3 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Додатком до листа Уповноваженого органу «Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним» від 17.01.2019 №3304-04/1983-06, є лист Державної фіскальної служби України від 03.12.2018 № 22575/5/99-99-09-07-01-16, яким в тому числі повідомлено про те, що Офіційному веб-порталі ДФС України (sfs.gov.ua) та на Єдиному державному веб-порталі відкритих даних (data.gov.ua) щомісяця оприлюднюється інформація про суб'єктів господарювання, які мають податковий борг. Сума податкового боргу може змінюватись щоденно. Отже, необхідність підтвердження відсутності заборгованості перед бюджетом у суб'єктів господарювання шляхом видачі їм довідок залишається.
Враховуючи вищевикладене, тендерна документація в цій частині відповідає вимогам п.2 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі».
тезнічне завдання
Дата подання: 04 грудня 2019 16:04
Дата відповіді: 05 грудня 2019 11:57
Просимо зазначити до якого класу наслідків (відповідальності) належить предмет закупівлі
Відповідь: Доброго дня. Відповідь. Згідно ст. 32 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» клас наслідків (відповідальності) будівель і споруд (далі - клас наслідків) - це характеристика рівня можливої небезпеки для здоров’я і життя людей, які постійно або періодично перебуватимуть на об’єкті або які знаходитимуться зовні такого об’єкта, матеріальних збитків чи соціальних втрат, пов’язаних із припиненням експлуатації або з втратою цілісності об’єкта. Клас наслідків визначається відповідно до вимог будівельних норм, стандартів, нормативних документів і правил, затверджених згідно із законодавством. Клас наслідків визначається для кожного об’єкта - будинку, будівлі, споруди будь-якого призначення, їхніх частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, у тому числі тих, що належать до складу комплексу (будови). ДБН А.2.2-3-2014 надають визначення наступних термінів: будівля - різновид споруди, що складається з несучих та огороджувальних або сполучених (несучо-огороджувальних) конструкцій, які утворюють наземні або підземні приміщення, призначені для життєдіяльності людей та виробництва продукції; будинок - різновид будівлі, яка призначена, як правило, для проживання та обслуговування людей; відокремлена частина будинку, будівлі, споруди - автономна конструктивна система, відокремлена деформаційно-температурним, антисейсмічним (за потреби) швом, протипожежною стіною, та має автономне інженерне забезпечення (наприклад, блок-секція, дільниця, цех тощо); лінійний об'єкт інженерно-транспортної інфраструктури - наземні, надземні або підземні лінійні об’єкти для пересування людей, транспортних засобів, вантажів, переміщення рідких та газоподібних продуктів, передачі електроенергії тощо; будівництво - нове будівництво, реконструкція, капітальний ремонт та технічне переоснащення об'єктів будівництва.
Законом України «Про поховання та похоронну справу» визначено поняття могили, як місця на кладовищі, у крематорії, колумбарії або в іншій будівлі чи споруді, призначеній для організації поховання померлих, де похована труна з тілом померлого чи урна з прахом.
Враховуючи викладене вище, послуга з викопування ям для облаштування могил не є роботою з будівництва, а могила – не належить до об’єктів щодо яких визначається клас наслідків.
Кваліфікація
Дата подання: 04 грудня 2019 16:40
Дата відповіді: 06 грудня 2019 16:02
Просимо прибрати з тендерної документації дискримінаційні вимоги стосовно документального підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору шляхом виконання таких вимог: 1). виконання аналогічного договору за останні 2 роки ; 2). відгук має бути наданий не раніше ніж за 20 днів до розкриття тендерних пропозицій; 3). аналогічними договорами є договори на надання послуг з викопування ям механізованим способом для облаштування могил. Так, викопування ям механізованим способом для облаштування могил не є унікальним та складним видом роботи, що не можливо підтвердити будь-яким договором з будівництва, в складі видів робіт якого було виконання земляних робіт, риття котлованів, траншей, свердловини, колодязів тощо. Земляні роботи є найбільш поширеними роботами в будівництві, таким чином не потребують особливих навичок та технологій виконання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Надання якісних ритуальних послуг належить до соціально значимого питання. До КП «Спецпідприємство КПО» звертаються люди, які втратили своїх близьких та рідних. Єдиним бажанням в такий скорботний момент є достойне вшанування пам’яті померлих. Враховуючи це, якість послуг має відповідати затвердженим стандартам. На сьогоднішній день діючим законодавством України визначені технічні та санітарні вимоги до параметрів могили та відстані між рядами в залежності від виду поховання. Таким чином, копання могили має свої технологічні особливості та відрізняється від земляних робіт, риття котлованів, траншей, свердловини, колодязів. Окрім цього, послуга з копання могили буде надаватись на території діючого кладовища. Нові могили викопуються поряд з існуючими місцями поховань зі встановленими на них намогильними спорудами. Тобто, послуга має надаватись таким чином, щоб не було порушено існуючі місця поховань та не зруйновано (або не призвело до подальшого руйнування) встановлених намогильних споруд, оскільки ці події можуть привести до відповідальності за ст. 297 Кримінального кодексу України та ст. 321 Цивільного кодексу України. Враховуючи викладене, аналогічним договором може вважатися лише договір на надання послуг з викопування ям механізованим способом для облаштування могил, а не будь-який, на виконання земляних будівельних робіт.
Що стосується вимоги надати підтвердження виконання аналогічного договору за останні 2 роки та відгуку, що має бути наданий не раніше ніж за 20 днів до розкриття тендерних пропозицій: абз.4 ч.2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Законом надано право саме Замовнику визначати яким має бути спосіб документального підтвердження кваліфікаційних критеріїв. Зважаючи на технічну складність надання послуги, Замовник скористався своїм правом та в якості способу документального підтвердження виконання аналогічних договорів визначив інформацію про досвід виконання аналогічного договору за останні 2 роки. Вимога щодо відгуку аргументована тим, що саме з відгуку можна дізнатися об’єктивну оцінку виробничій дисципліні, розуміти спроможність організації виконувати завдання ідентичні тим, що розігруються у тендері. Однак, оскільки законодавство про публічні закупівлі не містить чіткого визначення того, які вимоги є дискримінаційними, з метою забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища та розвитку добросовісної конкуренції до тендерної документацї було внесено зміни, прибравши з пункту 2.1. таблиці 1.1 додатку 1 вимоги щодо періоду виконання аналогічного договору та строку надання відгуку
Документація
Дата подання: 04 грудня 2019 17:16
Дата відповіді: 06 грудня 2019 16:03
Дякуємо, що уважно розглянули норми законодавства та листи-роз’яснення уповноваженого органу. Проте, просимо уважно перевірити наведені вимоги стосовно статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту Закон) та доповнити їх стосовно надання інформації в довільній формі стосовно пунктів 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону. Стосовно документального підтвердження переможцем торгів пункту 1 частини першої статті 17 Закону – довідка, навіть у довільній формі, за підписом керівника або уповноваженої особи та скріплена печаткою (у разі її використання відповідно до законодавства) є документом, який відповідно до законодавства вимагатися не може.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно з п.20 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» публічна закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому вказаним нормативно-правовим актом. Згідно з п.3 ч.1 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення. Вимоги щодо складання тендерної документації встановлено ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до п.2 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити, в тому числі вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Аналогічна норма щодо того, що замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним визначена частиною 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до ч.3 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» Уповноважений орган (Міністерство економічного розвитку і торгівлі України) щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу. На виконання вимог ч.3 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» Уповноваженим органом оприлюднено лист «Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним» від 17.01.2019 №3304-04/1983-06, який містить актуальну на сьогоднішній день інформацію стосовно переліку відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним. Додатком до вищевказаного листа Уповноваженого органу є лист Міністерства юстиції України від 19.12.2018 №50858/23886-26-18/8.4.4, яким в тому числі повідомлено про те, що Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні правопорушення є відкритим єдиним державним реєстром, доступ до якого є вільним. Таким чином, вимоги визначені у пункті 3 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» стосуються інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. З огляду на норми ч.3 ст.17, п.2 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не вимагає документального підтвердження інформації у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Разом з тим відповідно до частини третьої статті 17 Закону «Про публічні закупівлі» законом встановлена імперативна норма, яка передбачає, що зокрема переможець торгів у строк, що не перевищує п'яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті. Таким чином, відповідно до ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» дана вимога має міститись у тендерній документації. Однак, згідно розділу «ІІІ. Надання інформації з Реєстру» Положення про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (надалі - Положення), затвердженого рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 09.02.2018 № 166 визначено, що відомості з Реєстру надаються у вигляді витягу з Реєстру та інформаційної довідки з Реєстру. Відповідно до Положення, витяг з Реєстру - документ, який містить інформацію про внесення відомостей про особу до Реєстру або про відсутність відомостей про таку особу в Реєстрі, отриману за параметрами пошуку, визначеними в пункті 5 цього розділу, а Інформаційна довідка з Реєстру - документ, сформований будь-яким користувачем в онлайн-режимі, що містить інформацію про наявність або відсутність відомостей в Реєстрі стосовно нього та стосовно юридичної особи, до якої застосовано заходи кримінально-правового характеру за вчинення корупційного правопорушення. Згідно пункту 1 таблиці 1.2 Додатку 1 до тендерної документації, замовник не вимагає від учасника надання документів, що визначені Положенням та підтверджують відсутність підстав, передбачених пунктом 3 частини першої статті 17 Закону «Про публічні закупівлі».
З метою забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища та розвитку добросовісної конкуренції внесено зміни до тендерної документації, прибравши з переліку документів, що надаються переможцем, зазначених у додатку 1 до тендерної документації вимогу щодо надання інформації в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи переможця про те, що відомості про юридичну особу, яка є переможцем не вносились до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
документація
Дата подання: 05 грудня 2019 16:29
Дата відповіді: 06 грудня 2019 16:03
Як ви зазначаєте у попередній відповіді, що могила – не належить до об’єктів щодо яких визначається клас наслідків, просимо надати пояснення у зв'язку чим пп. 1.3.2 пункту 1.3 Інші вимоги та відповідні документи Додатку 1 до тендерної докментації у складі пропозицій учасника вимагається наявність відповідного дозвілу або ліцензії або вами завідомо наводиться вимога в документації задля отримання можливості відхилення учасника якій не надасть пояснення з приводу відсутності такого документу!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, яку Замовник вважає за необхідне включити. Оскільки послуга з копання ями для облаштування могили є технічно складною і має свої технологічні особливості, Замовник скористався своїм правом і передбачив надання копії дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. Але, згідно ч. 1 розділу «3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації до формальних (несуттєвих) помилок замовником відносяться технічні, механічні та інші помилки допущені учасниками в документах, що подані ними в складі тендерної пропозиції та такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Таким чином, ненадання учасником пояснення з приводу відсутності ліцензії, у разі, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження виду господарської діяльності Учасника не передбачено законодавством, не може бути підставою для відхилення.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-21-000013 ● 15f9903445ac4abe99173e2eedfba169
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 грудня 2019 14:01
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.12.2019 Одеса № 450

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 21.12.2019, службова записка завідуючого сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСКОГО від 21.12.2019

Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби
від 21.12.2019 № 450
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/ або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
2. UA-2019-11-28-000219-c 28.11.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-12-21 14:06:18

Запит про надання пояснення

Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 19.12.2019 № 450 розпочато моніторинг процедури закупівлі відкритих торгів за предметом ДК 021:2015: 45110000-1 — Руйнування та знесення будівель і земляні роботи послуги з викопування ям механізованим способом для облаштування могил на кладовищі «Західне»), яка проводиться Комунальним підприємством «Спеціалізоване підприємство комунально-побутового обслуговування» (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-11-28-000219-c, дата оприлюднення 28.11.2019).
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснення від Замовника щодо відповідності вимогам тендерної документації (далі – ТД), пропозиції учасника фізичної особи-підприємця Михальчука Володимира Олександровича (далі – ФОП Михальчук В.О.), якого визнано переможцем:
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам Розділу 2 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» (Таблиця 1.1 – Вимоги щодо учасників) Додатку 1 до тендерної документації, тоді як учасником ФОП Михальчуком В.О. у складі тендерної пропозиції надана довідка на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору від 09.12.2019 № 09-2, яка не містить інформацію про предмет закупівлі, обсягів та періоду надання послуг?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-12-26 16:26:46

пояснення щодо обгрунтування рішення

За результатами проведеного аукціону щодо закупівлі UA-2019-11-28-000219-c найбільш економічно вигідною визначено пропозицію ФО-П Михальчук Володимир Олександрович з у сумі 2 288 880,00 грн.
Згідно ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – «Закон») після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
За вимогами додатку № 1 до тендерної документації у новій редакції, затвердженої рішенням тендерного комітету 05.12.2019 у складі тендерної пропозиції учасником надається довідка в довільній формі, що містить інформацію про досвід виконання аналогічного договору, яка має містити інформацію щодо:
- замовника (покупця) предмета закупівлі;
- обсягів надання послуг;
- періоду надання послуг.

ФО-П Михальчук В.О. у складі тендерної пропозиції, на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, надано довідку № 09-2 від 09.12.2019. Учасником в довільній формі підтверджено наявність досвіду, зазначено інформацію щодо замовника (покупця) предмета закупівлі (графа «Контрагент»), вказано номери аналогічних договорів та дати їх укладання.

Пунктом 1 розділу «3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації у новій редакції визначено, що до формальних (несуттєвих) помилок Замовником відносяться технічні, механічні та інші помилки допущені учасниками в документах, що подані ними в складі тендерної пропозиції та такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника. Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, при цьому, замовник гарантує дотримання усіх принципів, визначених статтею 3 Закону. Рішення про віднесення допущеної учасником помилки до формальної (несуттєвої) приймається колегіально на засіданні тендерного комітету або уповноваженою особою замовника.

Згідно додатку № 1 до тендерної документації у новій редакції на підтвердження відповідності критерію щодо виконання аналогічних договорів учасник надає аналогічні договори з актами наданих послуг, що підтверджують його виконання. ФО-П Михальчук В.О. у складі тендерної пропозиції надано 2 договори з актами виконаних послуг до них, що повністю відображають запитувану Замовником інформацію, а саме: інформацію про обсяги та період надання послуг. Таким чином, відсутність у довідці на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору інформації щодо обсягів та періоду надання послуг не нівелює технічний потенціал учасника та, за умовами тендерної документації, є формальною помилкою.

Згідно ст. 3 Закону закупівлі, в тому числі, здійснюються за принципами максимальної економії та ефективності, недискримінації учасників та об’єктивної оцінки тендерних пропозицій. Зважаючи на дані норми, враховуючи вищевикладене та те, що Замовник отримав всю необхідну інформацію для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, правові підстави для відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції ФО-П Михальчук Володимир Олександрович відсутні.

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами проведеного аукціону щодо закупівлі UA-2019-11-28-000219-c найбільш економічно вигідною визначено пропозицію ФО-П Михальчук Володимир Олександрович з у сумі 2 288 880,00 грн. Згідно ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – «Закон») після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. За вимогами додатку № 1 до тендерної документації у новій редакції, затвердженої рішенням тендерного комітету 05.12.2019 у складі тендерної пропозиції учасником надається довідка в довільній формі, що містить інформацію про досвід виконання аналогічного договору, яка має містити інформацію щодо: замовника (покупця) предмета закупівлі; обсягів надання послуг; періоду надання послуг. Надання інформації «про предмет закупівлі» у довідці про досвід виконання аналогічного договору замовником не вимагалось. ФО-П Михальчук В.О. у складі тендерної пропозиції, на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, надано довідку № 09-2 від 09.12.2019. Учасником в довільній формі підтверджено наявність досвіду та у графі «Контрагент» зазначено інформацію щодо замовника (покупця) предмета закупівлі. Пунктом 1 розділу «3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації у новій редакції визначено, що до формальних (несуттєвих) помилок Замовником відносяться технічні, механічні та інші помилки допущені учасниками в документах, що подані ними в складі тендерної пропозиції та такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника. Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, при цьому, замовник гарантує дотримання усіх принципів, визначених статтею 3 Закону. Рішення про віднесення допущеної учасником помилки до формальної (несуттєвої) приймається колегіально на засіданні тендерного комітету або уповноваженою особою замовника. Згідно додатку № 1 до тендерної документації у новій редакції на підтвердження відповідності критерію щодо виконання аналогічних договорів учасник надає аналогічні договори з актами наданих послуг, що підтверджують його виконання. ФО-П Михальчук В.О. у складі тендерної пропозиції надано 2 договори з актами виконаних послуг до них, що повністю відображають запитувану Замовником інформацію, а саме: інформацію про обсяги та період надання послуг. Таким чином, відсутність у довідці на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору інформації щодо обсягів та періоду надання послуг не нівелює технічний потенціал учасника та, за умовами тендерної документації, є формальною помилкою. Згідно ст. 3 Закону закупівлі, в тому числі, здійснюються за принципами максимальної економії та ефективності, недискримінації учасників та об’єктивної оцінки тендерних пропозицій. Зважаючи на дані норми, враховуючи вищевикладене та те, що Замовник отримав всю необхідну інформацію для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, правові підстави для відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції ФО-П Михальчук Володимир Олександрович відсутні. Після отримання пояснення Замовника, за результатами проведеного моніторингу в системі електронних закупівель по закупівлі закупівлі UA-2019-11-28-000219-c Держаудитслужбою складено висновок, яким зобов`язано Замовника вжити заходів передбачених статтями 28 і 30 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення. Такий висновок є необґрунтованим, таким, що не відповідає вимогам чинного законодавства. Згідно п. 19 ч. 1 ст. 4 КАС України індивідуальний акт - акт (рішення) суб`єкта владних повноважень, виданий (прийняте) на виконання владних управлінських функцій або в порядку надання адміністративних послуг, який стосується прав або інтересів визначеної в акті особи або осіб, та дія якого вичерпується його виконанням або має визначений строк. Оскільки висновок за результатами проведеного моніторингу публічних закупівель встановлює для Замовника певні обов`язки, такий висновок є актом індивідуальної дії, що приймається Держаудитслужбою в межах наданих їй повноважень та на виконання покладених на неї завдань. Загальними вимогами, які висуваються до актів індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення суб`єктом владних повноважень конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття. Можливість усунення виявлених порушень прямо залежить від чіткого визначення суб`єктом владних повноважень конкретного заходу (варіанту поведінки), яких слід вжити підконтрольній установі для усунення порушень. Висновком, опублікованим 02.02.2020 р. Держаудитслужбою зобов`язано Замовника вжити заходів передбачених статтями 28 і 30 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення. Таким чином не конкретизовано яких саме заходів має вжити Замовник, відтак такий висновок є неконкретизованим, не містить чітких вимог або рекомендацій щодо способу усунення виявлених під час моніторингу порушень. Його зміст фактично зводиться до спонукання Замовника самостійно визначити, які саме заходи слід вжити для усунення виявлених порушень. Таким чином, висновок Держаудитслужби про результати моніторингу закупівлі UA-2019-11-28-000219-c не відповідає ч. 7 ст.7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», п.п. 1, 3 ч. 2 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України.

2020-01-10 15:53:24


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 січня 2020
Кінцевий строк оскарження: 18 січня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 грудня 2019 15:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Михальчук Володимир Олександрович 2 316 360,00
UAH з ПДВ
2 288 880,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа- підприємець Ачкасов Володимир Леонідович 2 671 800,00
UAH з ПДВ
2 299 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 грудня 2019 11:14
Електронний підпис
18 грудня 2019 11:13
Довідка Михальчук.pdf
13 грудня 2019 16:34
Електронний підпис
13 грудня 2019 16:33
Витяг Михальчук.pdf
13 грудня 2019 16:33
Михальчук паспорт код.pdf
13 грудня 2019 16:33
96560.jpg
13 грудня 2019 16:33
10160.jpg
13 грудня 2019 16:33
39954.jpg
13 грудня 2019 16:33
7729.jpg
13 грудня 2019 16:33
G1219-0313-G_Zayava_Cover_fax_PROZORRO.pdf
13 грудня 2019 16:33
Інші вимоги.pdf
13 грудня 2019 16:33
Михальчук відзив 2 (1).bmp
13 грудня 2019 16:33
Михальчук відзив 1 (1).bmp
13 грудня 2019 16:33
Тендерна пропозиція.pdf
13 грудня 2019 16:33
Інформація ст.17.pdf

Публічні документи

16 грудня 2019 09:21
Електронний підпис
14 грудня 2019 12:19
Інші вимоги (1).pdf
14 грудня 2019 12:19
ст.17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Михальчук Володимир Олександрович

Фізична особа- підприємець Ачкасов Володимир Леонідович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Михальчук Володимир Олександрович
#2378712076
Переможець 2 288 880,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2019 17:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2019 17:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Михальчук Володимир Олександрович
#2378712076
2 288 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 17:25
ДОДАТКОВА УГОДА.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 17:20
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 16:42
договір 2020.pdf укладений
02 січня 2020 16:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника - п. 1 ч. 4 ст. 36 Закону (в редакції, що діяла до 19.04.2020р.)
Номер договору про закупівлю: 02-01
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 447 764,00
UAH