Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код за ДК 021:2015: ДК 021:2015: 90910000-9 – Послуги з прибирання (Послуги з комплексного прибирання внутрішньобудинкових приміщень Адміністрації Холодногірського району Харківської міської ради)
Очікувана вартість
778 554,72 UAH
UA-2019-11-27-004766-b 4268d677e6e14f67a3340f444059dc20
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кочеткова Світлана Олександрівна

380671771593 hlg_adm@city.kharkov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Адміністрація Холодногірського району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37459114
Місцезнаходження: 61052, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Благовіщенська, 34
Контактна особа: Кочеткова Світлана Олександрівна
380671771593
hlg_adm@city.kharkov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 листопада 2019 19:50
Звернення за роз’ясненнями: до 03 грудня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 грудня 2019 09:00
Початок аукціону: 16 грудня 2019 12:38
Очікувана вартість: 778 554,72 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,08%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


закупівля здіснюється на очікувану вартість
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
код за ДК 021:2015: ДК 021:2015: 90910000-9 – Послуги з прибирання (Послуги з комплексного прибирання внутрішньобудинкових приміщень Адміністрації Холодногірського району Харківської міської ради)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61052, Україна, Харківська область, Харків, вулиця Благовіщенська, будинок 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг здійснення оплати проводиться протягом 10 банківських днів після підписання актів прийому-передачі наданих послуг, при наявності бюджетних призначень на ці цілі, з можливістю відстрочки платежу до кінця бюджетного року, без нарахування штрафних санкцій. Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету. У разі затримки бюджетного фінансування Замовника розрахунки здійснюються протягом 10 (десяти) банківських днів з дати надходження асигнувань на реєстраційні рахунки Замовника для розрахунків за отримані послуги. Будь-які штрафні санкції до Замовника в такому випадку не застосовуються. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-27-004766-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ІНПЛЕЙС", Код ЄДРПОУ:38441213
Дата подання: 26 грудня 2019 15:35
Вимога до Адміністрації Холодногірського району Харківської міської ради
Добрий день.
20.12.2019 відбувся розгляд тендерних пропозицій закупівлі код за ДК 021:2015: ДК 021:2015: 90910000-9 – Послуги з прибирання (Послуги з комплексного прибирання внутрішньобудинкових приміщень Адміністрації Холодногірського району Харківської міської ради), учасником і переможцем за результатами аукціону якої був ТОВ «ІНПЛЕЙС» (UA-2019-11-27-004766-b).
Хочемо нагадати, що відповідно до п. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VII закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до п. 3 ст. 30 звертаємося до Вас за вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції ТОВ «ІНПЛЕЙС» умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації та/або її невідповідності кваліфікаційним критеріям.
Згідно з умовами тендерної документації на закупівлю послуг код за
ДК 021:2015: ДК 021:2015: 90910000-9 – Послуги з прибирання (Послуги з комплексного прибирання внутрішньобудинкових приміщень Адміністрації Холодногірського району Харківської міської ради), формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерних пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме:
- технічні помилки та описки, у т.ч. пропущені слова/літери, що не впливають на зміст пропозиції та її відповідність (наприклад: зазначення русизмів, сленгових слів та технічних помилок).
Відповідно до протоколу № 43 засідання тендерного комітету Адміністрації Холодногірського району Харківської міської ради основною причиною відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІНПЛЕЙС» з найнижчою ціновою пропозицією є технічна помилка при виборі електронно-цифрового підпису – замість накладання електронного підпису посадової особи, що має такі повноваження, було накладено електронно-цифровий підпис ТОВ «ІНПЛЕЙС», в якому розкривається і інформація про посадову особу, яка має право і підписала всі документи тенедерної пропозиції та відсутність у документах ТОВ «ІНПЛЕЙС» посилання на загальнодоступний та загальновідомий веб-сайт https://czo.gov.ua/verify.
При цьому слід зауважити, що не дивлячись на те, що не на всі окремо взяті документи було накладено електронно-цифровий підпис, натомість вся пропозиція ТОВ «ІНПЛЕЙС» була подана в повному обсязі, відповідно до вимог тендерної документації та підписана електронно-цифровим підписом товариства.
Також, слід зазначити, що пропозиція ФОП Бондар А.В., якого було визначено переможцем з максимальною ціною, не відповідає умовам тендерної документації на закупівлю послуг код за ДК 021:2015: ДК 021:2015: 90910000-9 – Послуги з прибирання (Послуги з комплексного прибирання внутрішньобудинкових приміщень Адміністрації Холодногірського району Харківської міської ради), а саме: пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» Розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерних пропозицій» передбачено що, усі сторінки тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи Учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки* Учасника (у разі наявності), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих Учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами). В складі пропозиції учасника ФОП Бондар А.В. наявні копії документів, які містять підпис та печатку але не містять прізвища, ініціалів та посади особи: - довідка з банку, - договір оренди нежитлових приміщень, - договір оренди обладнання.
З огляду на вищезазначене та беручи до уваги принципи здійснення закупівель, звертаємося до Вас із вимогою щодо відхилення пропозиції
ФОП Бондар А.В., як такої, що не відповідає умовам тендерної документації та відміни торгів з підстав – відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 грудня 2019 12:11
Тендерний комітет Адміністрації Холодногірського району Харківської міської ради, розглянувши вимогу № UA-2019-11-27-004766-b.b1, розміщену на веб-порталі Уповноваженого органу 26 грудня 2019 о 15:35 повідомляє наступне.
Тендерна документація щодо закупівлі «код за ДК 021:2015: ДК 021:2015: 90910000-9 – Послуги з прибирання (Послуги з комплексного прибирання внутрішньобудинкових приміщень Адміністрації Холодногірського району Харківської міської ради)» (оголошення № UA-2019-11-27-004766-b) розроблена на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) (зі змінами) з врахуванням положень Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 року № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації», а терміни, які використовуються в тендерній документації, вживаються в значеннях, визначених Законом.
Пунктом 2 статті 18 Закону визначено, що скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. Станом на кінцеву дату, установлену для подання тендерних пропозицій, жодної скарги, вимоги або інших зауважень щодо положень та вимог тендерної документації від Учасників процедури закупівлі Адміністрація Холодногірського району Харківської міської ради (далі – Замовник) не отримала, тобто Учасникам процедури закупівлі були зрозумілі та вони погоджувались з усіма вимогами тендерної документації.
Стаття 30 Закону визначає підстави для відхилення тендерних пропозицій:
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Пунктом 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції визначено, що неспроможність подати всю інформацію, що потребує тендерна документація, або подання пропозиції, яка не відповідає встановленим вимогам, буде віднесена на ризик Учасника та спричинить за собою відхилення тендерної пропозиції.
Крім того, пунктом 3 Відхилення тендерних пропозицій Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції передбачено, що:
Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі якщо:
1. Учасник:
- не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
2. Переможець:
- відмовився від підписання Договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
- не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону.
3. Наявні підстави, зазначені у статті 17 частині сьомій цього Закону.
4. Тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.

На вимогу щодо надання додаткової інформації стосовно причин невідповідності пропозиції ТОВ «ІНПЛЕЙС» умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації та/або її невідповідності кваліфікаційним критеріям, повідомляємо наступне.
По-перше, відповідно до положень статті 30 Закону підставами для відхилення пропозиції учасника є:
- не відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону;
- ненадання забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
- наявність підстав, зазначених у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону;
- невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації.
По-друге, з питань Вашого запиту стосовно двох с чотирьох пунктів, протоколу від 20 грудня 2019 року № 43 засідання тендерного комітету Адміністрації Холодногірського району Харківської міської ради (пункт 1 та 3), щодо не відповідності Вашої пропозиції умовам тендерної документації.
Щодо пункту 1.
Тендерною документацією визначено, що усі сторінки тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи Учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки* Учасника (у разі наявності), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих Учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами).

Вимогами тендерної документації передбачено, що усі документи пропозиції Учасника (а також відповідні копії) мають бути посвідчені підписом уповноваженої особи та печаткою (у разі наявності). Крім того, тендерною документацією визначено, що тендерна пропозиція подається Учасником в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну (з урахуванням всіх податків та зборів, в тому числі ПДВ) та завантаженням файлів.
Замовником також зазначено, що документи, що вимагаються цією тендерною документацією Учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій у вигляді сканованої кольорової копії оригіналу документа/копії документа, засвідченої підписом уповноваженої особи Учасника та відбитком печатки* Учасника (у разі її використання Учасником), у форматі: .pdf / .jpeg / .png. з обов’язковим накладанням електронного цифрового підпису/КЕП (дoкументи, щo вимaгaються цiєю дoкументaцiєю тa дoдaткaми дo неї Учaсник пoвинен poзмiстити (зaвaнтaжити) в електpoннiй системi зaкупiвель дo кiнцевoгo стpoку пoдaння пpoпoзицiй, з oбoв’язкoвим нaклaдaнням електpoннoгo пiдпису (дaлi КЕП) пoсaдoвoї oсoби, щo мaє тaкi пoвнoвaження, нa кoжний зaвaнтaжений документ.
Закон України «Про електронні документи та електронний документообіг» статтею 7 визначає, що оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги».
Статтею 6 Закон України «Про електронні документи та електронний документообіг» визначено, що накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа.
Подання тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі в електронному вигляді завершується накладання електронного підпису автора – посадової особи Учасника, на кожен наданий документ.
ТОВ «ІНПЛЕЙС» були подані документи, які не відповідають вимогам, встановленим в Законі України «Про електронні документи та електронний документообіг», а саме не містять електронного підпису автора – посадової особи Учасника. Крім того, в тендерній документації було встановлена пряма вимога щодо oбoв’язкoвого нaклaдaнням електpoннoгo пiдпису пoсaдoвoї oсoби, щo мaє тaкi пoвнoвaження, нa кoжний зaвaнтaжений документ.
Щодо пункту 3.
Відповідно до Вашого твердження Ваша пропозиція була відхилена через відсутність у документах пропозиції посилання на загальнодоступний та загальновідомий веб-сайт https://czo.gov.ua/verify не відповідає інформації зазначеній в протоколі від 20 грудня 2019 року № 43 засідання тендерного комітету Адміністрації Холодногірського району Харківської міської ради.
Відповідно до вимог тендерної документації, умови та положення якої, не були Вами оскаржені та були відсутні будь-які запитання та роз’яснення, було встановлено, що усі документи подаються з oбoв’язкoвим нaклaдaнням електpoннoгo пiдпису (дaлi КЕП) пoсaдoвoї oсoби, щo мaє тaкi пoвнoвaження, нa кoжний зaвaнтaжений дoкумент, oкpiм дoкументiв щo пiдтвеpджують нaдaння зaбезпечення пpoпoзицiї, тa нaдaнням дoкументу з oписoм aлгopитму мoжливoстi йoгo перевірки.
Також звертаємо увагу, що станом на сьогоднішній день існує декілька форматів електронно-цифрового підпису, відповідно до Наказу Міністерства юстиції України Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України № 1236/5/453 від 20.08.2012 «Про затвердження вимог до форматів, структури та протоколів, що реалізуються у надійних засобах електронного цифрового підпису», тому з метою недопущення дискримінації Учасників, була встановлена вимога надання алгоритму перевірки ЕЦП.
Саме відсутність документу з описом алгopитму мoжливoстi перевірки ЕЦП й було визначено, як підставу відхилення пропозиції за цим пунктом, оскільки відсутність документу, який вимагався тендерною документацією, в складі пропозиції Учасника є невідповідністю умовам тендерної документації та має бути відхилена відповідно до положень Закону.
Другою частиною Вимоги, зазначено, що пропозиція ФОП Бондар А.В., якого було визначено переможцем з максимальною ціною, не відповідає умовам тендерної документації на закупівлю послуг код за ДК 021:2015: ДК 021:2015: 90910000-9 – Послуги з прибирання (Послуги з комплексного прибирання внутрішньобудинкових приміщень Адміністрації Холодногірського району Харківської міської ради), а саме: пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» Розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерних пропозицій» передбачено що, усі сторінки тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи Учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки* Учасника (у разі наявності), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих Учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами). В складі пропозиції Учасника ФОП Бондар А.В. наявні копії документів, які містять підпис та печатку але не містять прізвища, ініціалів та посади особи: - довідка з банку, - договір оренди нежитлових приміщень, - договір оренди обладнання.

Листом Міністерства юстиції України від 03.11.2006 № 22-48-548 зазначено, що громадянин як суб’єкт підприємницької діяльності може бути визнаний службовою особою (посадовою особою) лише тоді, коли у нього реально виникає можливість виконання вказаних вище обов’язків. А це можливо у випадку, коли такий громадянин на умовах трудового договору наймає працівників для сприяння йому у здійсненні підприємницької діяльності. За таких обставин він набуває організаційно-розпорядчих повноважень стосовно найманих працівників (право ставити перед ними певні завдання, визначати розмір заробітної плати, розпорядок робочого дня, застосовувати дисциплінарні стягнення тощо).
Відповідно до інформації, наданої ФОП Бондар А.В., він має найманих працівників для сприяння йому у здійсненні підприємницької діяльності, таким чином він набув організаційно-розпорядчих повноважень стосовно найманих працівників.
В той же час звертаємо Вашу увагу, що для Фізичної особи підприємця не передбачено посади: директор, генеральний директор, голова правління, голова та інше; посадою фізичної особи підприємця є сама фізична особа підприємець з зазначенням його прізвища, ім’я та по-батькові.
Відповідно до наданих ФОП Бондар А.В. копій документів:
- договір оренди обладнання від 10 грудня 2018 року № 10/12/18;
- договір оренди нежитлових приміщень від 01 січня 2019 року;
- довідка з банку від 12.12.2019 № КН5-52/134.
Зазначені документи завірені підписом та печаткою Учасника, яка містить інформацію про посаду ФОП – фізична особа підприємець Бондар Андрій Васильович а також прізвища, ім’я та по-батькові – Бондар Андрій Васильович. Крім того, зазначені вище та усі документи пропозиції Учасника, засвідчені електронно-цифровим підписом Учасника.
Тому, Ваше твердження щодо відсутності зазначеної інформації є безпідставною.
Зважаючи на викладене, у нас відсутні будь-які підстави, передбачені Законом та вимогами тендерної документації для відхилення тендерної пропозиції ФОП Бондар А.В.

Документи подані скаржником

26 грудня 2019 15:35
ВИМОГА.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 грудня 2019 13:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНПЛЕЙС" 749 374,94
UAH з ПДВ
738 472,60
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ТОЛКАЧОВА ІРИНА МИКОЛАЇВНА" 770 538,00
UAH з ПДВ
739 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БОНДАР АНДРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ" 753 543,48
UAH з ПДВ
748 733,64
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 грудня 2019 16:20
Електронний підпис
12 грудня 2019 16:12
28. Письмове пояснення.rar
12 грудня 2019 16:12
26. Проект договору_.rar
12 грудня 2019 16:12
25. Лист-згода з БКУ.rar
12 грудня 2019 16:12
21. Копія витягу з ЄДР.rar
12 грудня 2019 16:12
16. Довідка довкілля.rar
12 грудня 2019 16:12
8. Довідки ст. 17.rar
12 грудня 2019 16:12
7. Відгук ТОВ ІНПЛЕЙС.rar
12 грудня 2019 16:12
6. Довідка про досвід.rar
12 грудня 2019 16:12
1. Тендерна пропозиція.rar

Публічні документи

12 грудня 2019 14:30
Електронний підпис
12 грудня 2019 14:25
Проект Договору-7-10.pdf
12 грудня 2019 14:25
Проект Договору-1-6.pdf
12 грудня 2019 14:25
Тендерна пропозиція.pdf
12 грудня 2019 14:25
Письмове пояснення.pdf
12 грудня 2019 14:25
Лист-згода про Бюджет.pdf
12 грудня 2019 14:25
Лист гарантія до ст.358.pdf
12 грудня 2019 14:25
Копія паспорту та ІПН.pdf
12 грудня 2019 14:25
Копія Договору оренди.pdf
12 грудня 2019 14:25
Копия паспорту та ІПН1.pdf
12 грудня 2019 14:25
Довідка про печатку.pdf
12 грудня 2019 14:25
Довідка про ПДВ.pdf
12 грудня 2019 14:25
Відгуки ВЕСТРОН_12_2019.pdf
12 грудня 2019 14:25
Відгук Хартрон.pdf
12 грудня 2019 14:25
Відгук Інтер .pdf
12 грудня 2019 14:25
Відгук Ізобіліє.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНПЛЕЙС"

ФОП "ТОЛКАЧОВА ІРИНА МИКОЛАЇВНА"

ФОП "БОНДАР АНДРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНПЛЕЙС"
#38441213
Відхилено 738 472,60
UAH з ПДВ
21 грудня 2019 10:13
ФОП "ТОЛКАЧОВА ІРИНА МИКОЛАЇВНА"
#2532800920
Відхилено 739 000,00
UAH з ПДВ
21 грудня 2019 10:21
ФОП "БОНДАР АНДРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ"
#2888007771
Переможець 748 733,64
UAH з ПДВ
21 грудня 2019 10:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 грудня 2019 10:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "БОНДАР АНДРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ"
#2888007771
748 733,64
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
06 лютого 2020 15:38
доп угода № 1.pdf зміни до договору
06 лютого 2020 15:30
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 12:31
Додаток до Договору клінінг.pdf укладений
02 січня 2020 11:52
договір клінінг.pdf укладений
02 січня 2020 11:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
06 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи запровадження міжнародних номерів банківських рахунків в Україні, Сторони керуючись п. 10.1 Договору, дійшли згоди викласти реквізити Замовника у розділі «11. Юридичні адреси та реквізити Сторін», а також у Додатку 1 «Порядок та спосіб прибирання, а також вимоги до прибраних поверхонь» Договору від 02.01.2020 № 01/2020 в новій редакції. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку. встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, повідомлення про внесення змін до договору протягом трьох днів з дня внесення змін. Тобто в Законі не визначено, що повідомлення про внесення змін публікується тільки щодо істотних умов договору. Таким чином, внесення змін до Договору у зв’язку зі зміною розрахункових рахунків необхідно також оприлюднювати через авторизований електронний майданчик. Але при заповненні на майданчику форми цього повідомлення у п.11 «Тип причин додання змін» необхідно вибрати випадок, з тих, що передбачені ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», а якщо не вибрати один із пункт - система не дозволить оприлюднити зміни. Статтею 36 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачені лише зміни істотних умов договору, або зміни в зв’язку з його продовженням на початку наступного року, але жодна з цих змін «не підходить» у разі зміни реквізитів Замовника або Виконавця (Постачальника). Враховуючи викладене, та з метою своєчасного оприлюднення змін до Договору, під час заповнення форми повідомлення на авторизованому майданчику обрано пункт «ЗМІНА СТОРОННІХ ПОКАЗНИКІВ».
Номер договору про закупівлю: Договір 1/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 748 733,64
UAH