Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція інфекційного відділення Смілянської міської лікарні по вул. 60 років СРСР (Героїв Холодноярців), 82 м. Сміла Черкаської області
Очікувана вартість
972 653,23 UAH
UA-2019-11-27-004396-b eb99f99940fd480699de2b15d279302a
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Чорна

+380638569159 sm_voz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВК "Відділ охорони здоров'я виконавчого комітету Смілянської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 02013254
Місцезнаходження: 20700, Україна , Черкаська обл., м. Сміла, вул. Свердлова, 61
Контактна особа: Марина Чорна
+380638569159
sm_voz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
У відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Відділом охорони здоров'я виконавчого комітету Смілянської міської ради, в 2018 році було проведено процедуру відкритих торгів на закупівлю: «Реконструкція інфекційного відділення Смілянської міської лікарні по вул. 60-річчя СРСР (Героїв Холодноярців), 82 в м. Сміла Черкаської області», та згідно оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2018-09-07-002033-c. За результатами даної закупівлі укладено договір підряду від 17.10.2018 за номером 1193 з учасником ТОВ "БВК"АЛЬТЕРА".
Під час безпосереднього виконання робіт, згідно зазначеного об’єкту, були виявлені окремі недоліки, спричинені не включенням окремих робіт до початкового проекту будівництва, про що учасником-підрядником надано на адресу замовника відповідний лист № 2 від 21.01.2019, відповідно до чого замовник направив запит № 413/01-11 від 07.10.2019 на адресу генерального проектувальника ТОВ «Кредо буд-проект» з метою підтвердження необхідності виконання додаткових будівельних робіт, та внесення змін до проектної документації з проходженням відповідної експертизи додаткових робіт. Проектувальником ТОВ «Кредо буд-проект» виконано аналіз обставин, викладених у зверненні замовника та надано обгрунтування технічної та економічної пов’язаності додаткових будівельних робіт із проектно-кошторисною документацією, зокрема наступне: додаткові роботи та матеріали обгрунтовано є технічно пов’язаними з основним проектом, оскільки доповнюють його з врахуванням змін, обумовлених фактично виконаними роботами або необхідністю досягнення дизайнерського і естетичного ефекту, зважаючи на те, що об’єкт реставрації – пам’ятка архітектури з особливими архітектурними вимогами. Додаткові роботи є економічно пов’язані з основним проектом, оскільки є необхідними для завершення та приймання робіт по проекту, що дозволить вважати реконструкцію закінченою, а об’єкт може нормально функціонувати. Проведено корегування проектно-кошторисної документації та отримано позитивний експертний висновок на додаткові роботи, а саме:
- при утепленні фасаду необхідно замінити мінеральну вату м75 на м110, у зв’язку з тим що, м75 не використовується при виконанні так званого мокрого фасаду тобто не передбачає нанесення декоративної штукатурки короїд. Таким чином, ці роботи технічно та економічно пов’язані з основним проектом.
- у зв’язку з тим, що об’єкт реконструкції має особливимі архітектурні вимогами доцільно замінити м’яке покриття покрівлі на сучасний двохскатний дах з металопрофілю.
- з метою недопущення руйнування фасадної частини природними опадами обладнати системою водовідведення типу Рейнвей або БРИЗА.
- під час внутрішніх робіт по електропостачанню будівлі, було виявлено, що алюміневу проводку, яка вислужила встановлені строки експлуатації, необхідно повністю замінити на мідні кабелі, замінити розетки та вимикачі сучасними зразками, а також обладнати приміщення ощадними LED світильниками та лампами для кварцювання приміщень.
- враховуючи те, що ця будівля призначена для лікування інфекційних хвороб, приміщення повинно проходити постійно санітарно-епідемічну обробку, тому необхідно повністю переглянути розділ внутрішнього оздоблення приміщень, а саме передбачити заміну плитки полової та стінової, та оздоблення стін фарбами, які передбачають подальшу санітарну обробку цих поверхонь.
- при влаштування системи опалення, виникла необхідність в заміні системи опалення з заміною радіаторів чавунних на сучасні металеві або біметалеві радіатори.
- у зв’язку з особливими вимогами до енергозбереження, санітарного стану об’єкту та подальшого внутрішнього оздоблення приміщень передбачити заміну всіх дверних полотен та віконних конструкцій на сучасні м/пластикові вироби.
- при улаштуванні санітарно-технічного обладнання палат, та приміщень, необхідно замінити старі зразки, які вислужили встановлені строки експлуатації (раковини фарфорові, унітази, змішувачі), на нові сучасні зразки.
- у зв’язку зі зносом опорядження фасадів, передбачити оздоблення ганків, бетонних козирків та пандусів плитками глазурованими для зовнішнього використання, та декоративною штукатуркою типу «Байрамікс»
- при виконанні зовнішньо-оздоблювальних робіт на території об’єкту, виникла потреба в благоустрій території а саме, в частковому фрезеруванням існуючих асфальтних поверхонь та нанесенням асфальтобетонної суміші товщиною до 5 см. марки Б-10 або в повній заміні на фігурні елементи (бруківку)типу ФЕМ. товщиною до 60 мм.
Окрім зазначеного, для застосування переговорної процедури закупівлі з підстави, що передбачена згідно п. 6 ч. 2 ст. 35 Закону дотримано окремих вимог Закону, а саме вартість додаткових будівельних робіт згідно протоколу переговорів не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору підряду. З урахуванням вказаного вище вбачається можливим застосування переговорної процедури закупівлі, для чого від ТОВ "БВК"АЛЬТЕРА" отримано необхідні кошторисні розрахунки вартості частини додаткових робіт.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 листопада 2019 18:16
Оскарження наміру укласти договір: 08 грудня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція інфекційного відділення Смілянської міської лікарні по вул. 60 років СРСР (Героїв Холодноярців), 82 м. Сміла Черкаської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20700, Україна, Черкаська область, місто Сміла, Смілянська міська лікарня по вул. 60 років СРСР (Героїв Холодноярців), 82
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних робiт проводиться у безготівковій формі в мiру виконання робiт. Кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених цим Договором робіт. Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

27 листопада 2019 17:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ"АЛЬТЕРА"
#39832500
Переможець 972 653,23
UAH з ПДВ
27 листопада 2019 18:16
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ"АЛЬТЕРА" #39832500

№ рішення у справі

44-р/тк

Дата рішення у справі

01.11.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

27 листопада 2019 18:16
Електронний підпис
27 листопада 2019 18:09
ПРОТОКОЛ ПРО НАМІР.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 листопада 2019 18:16

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ"АЛЬТЕРА"
#39832500
972 653,23
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 листопада 2019 18:16
Електронний підпис
27 листопада 2019 18:09
ПРОТОКОЛ ПРО НАМІР.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 18:01
Електронний підпис укладений
11 грудня 2019 14:05
Договір 969 від 11.12.2019.rar укладений
11 грудня 2019 14:02

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 972 653,23
UAH (в тому числі ПДВ 162 108,87 UAH)