ДК 021:2015 (30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) Персональні комп’ютери (системний блок, монітор, клавіатура, миша); портативні комп’ютери (ноутбуки).
Очікувана вартість
470 000,00 UAH
UA-2019-11-27-004351-b 02d291af7c98477daafa34fabe10b44a
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Всеукраїнський молодіжний центр"
Код ЄДРПОУ: 42948109
Місцезнаходження: 01001, Україна , місто Київ обл., Київ, Еспланадна, 17
Контактна особа: Утюк Євгенія
380634089802
auyouthcenter@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 02 грудня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 грудня 2019 18:00
Очікувана вартість: 470 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


ДК 021:2015 (30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) Персональні комп’ютери (системний блок, монітор, клавіатура, миша); портативні комп’ютери (ноутбуки).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 штуки
ДК 021:2015 (30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) Персональні комп’ютери (системний блок, монітор, клавіатура, миша); портативні комп’ютери (ноутбуки).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, місто Київ, Київ, Еспланадна, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки між сторонами здійснюються в національній валюті. Вид розрахунків – безготівковий, форма розрахунків – платіжне доручення. Підставою платежу є підписана Сторонами Видаткова накладна. Замовник здійснює оплату поставленого Товару на підставі накладної протягом 10 робочих днів з дня надходження на розрахунковий рахунок Замовника цільових бюджетних коштів. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

27 листопада 2019 17:31
Електронний цифровий підпис
27 листопада 2019 17:29
Тендерна документація машини для обробки даних.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 28 листопада 2019 10:29
Дата відповіді: 28 листопада 2019 11:47
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. П.6 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції , Технічне завдання містять інформацію щодо
Торгових марок або моделей які відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних в тендерній документації: «Інформація про відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі надаються у вигляді заповненої "Довідки про необхідні фактичні технічні характеристики" (Форма №1 Додатку №1 до ТД), у якій Учасник підтверджує відповідність своєї пропозиції по кожній позиції технічних вимог.» ; «Запропонований товар обов’язково повинен відповідати (або бути не гірше) усім наведеним у технічній специфікації (таблиця 1) вимогам та характеристикам.
Учасник повинен підтвердити відповідність запропонованого ним товару вказаним технічним вимогам щодо даного предмету закупівлі шляхом заповнення аналогічних таблиць у повному обсязі.
У разі якщо пропонується еквівалент\аналог товару він повинен бути не гіршим за технічні та якісні характеристики, які вимагаються замовником. В такому разі учасник у складі пропозиції надає документ (порівняльну таблицю) з детальними технічними характеристиками запропонованого еквіваленту\аналогу та розрахунок вартості післягарантійного обслуговування і ремонту (вартість окремих компонентів, можливість заміни, наявність (кількість) прямих постачальників та (або) виробників в Україні, тощо), що підтверджує доцільність та можливість його застосування.»
2. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна (питома вага критерію 100 відсотків). Ціна, запропонована учасником у тендерній пропозиції, повинна враховувати всі витрати учасника, у тому числі прямі витрати, накладні витрати, усі податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені, витрати на страхування, витрати пов’язані з отриманням необхідних дозволів та ліцензій тощо..
Ціна Пропозиції від фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ оцінюватимуться розглядатиметься як остаточна .
Документація
Дата подання: 29 листопада 2019 13:08
Дата відповіді: 29 листопада 2019 16:18
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: П.6 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції , Технічне завдання містять інформацію щодо Торгових марок або моделей які відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних в тендерній документації: «Інформація про відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі надаються у вигляді заповненої "Довідки про необхідні фактичні технічні характеристики" (Форма №1 Додатку №1 до ТД), у якій Учасник підтверджує відповідність своєї пропозиції по кожній позиції технічних вимог.» ; «Запропонований товар обов’язково повинен відповідати (або бути не гірше) усім наведеним у технічній специфікації (таблиця 1) вимогам та характеристикам. Учасник повинен підтвердити відповідність запропонованого ним товару вказаним технічним вимогам щодо даного предмету закупівлі шляхом заповнення аналогічних таблиць у повному обсязі. У разі якщо пропонується еквівалент\аналог товару він повинен бути не гіршим за технічні та якісні характеристики, які вимагаються замовником. В такому разі учасник у складі пропозиції надає документ (порівняльну таблицю) з детальними технічними характеристиками запропонованого еквіваленту\аналогу та розрахунок вартості післягарантійного обслуговування і ремонту (вартість окремих компонентів, можливість заміни, наявність (кількість) прямих постачальників та (або) виробників в Україні, тощо), що підтверджує доцільність та можливість його застосування.»

Інформація про відміну

Дата відміни
12 грудня 2019 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку