Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги, пов’язані з базами даних ДК 021:2015 – 72320000-4 (послуги щодо користування автоматизованою системою виконавчого провадження)
Очікувана вартість
499 000,00 UAH
UA-2019-11-27-004259-b 6afb54b2fc224cbb951cfae240d313ee
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Некрилова Надія Анатоліївна

380487051808 finansi2@od.minjust.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне територіальне управління юстиції в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 34929741
Вебсайт: http://just.odessa.gov.ua/
Місцезнаходження: 65007, Україна , Одеська обл., Одеса, Богдана Хмельницького, будинок 34
Контактна особа: Некрилова Надія Анатоліївна
380487051808
finansi2@od.minjust.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Переговорну процедуру обрано відповідно до пп.2 п.2 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до абзаців 3, 8 п.2 Положення про автоматизовану систему виконавчого провадження, затвердженого Наказом Міністерства юстиції України від 05.08.2016 № 2432/5, зареєстрованого 12 серпня 2016 р. за №1126/29256 (далі - Положення), держателем автоматизованої системи виконавчого провадження (далі - Система) є Міністерство юстиції України, що розробляє організаційні, методологічні принципи ведення Системи та забезпечує її функціонування; адміністратором Системи є Державне підприємство «Національні інформаційні системи», уповноважене відповідно до законодавства на забезпечення здійснення заходів із створення та технологічного супроводження програмного забезпечення Системи, збереження та захисту даних, що містяться у Системі, виконання інших функцій, передбачених цим Положенням.
Крім того, відповідно до п.1 Наказу Міністерства юстиції України «Деякі питання адміністрування Державних та Єдиних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції» від 25.06.2015 №1059/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.06.2015 року за №754/27199. Державне підприємство «Національні інформаційні системи» (далі – Підприємство) визначено адміністратором Єдиних та Державних реєстрів, створення та забезпечення функціонування яких належить до компетенції Міністерства юстиції України.
Відповідно до вимог Закону України «Про виконавче провадження» від 02.06.2016 №1404-VIII набув чинності Наказ Міністерства юстиції України «Про затвердження Положення про автоматизовану систему виконавчого провадження» від 05.08.2016 №2432/5, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 12.08.2016 за №1126/29256, яким затверджено Положення про автоматизовану систему виконавчого провадження.
Автоматизована система виконавчого провадження (далі - Система) – це комп’ютерна програма, що забезпечує збирання, зберігання, облік, пошук, узагальнення, надання відомостей про виконавче провадження, формування Єдиного реєстру боржників та захист від несанкціонованого доступу.
Таким чином, Підприємство є первинним суб’єктом, що має фізичну можливість контролювати та забезпечувати доступ відділів ДВС на сервері, який знаходиться безпосередньо на Підприємстві, а також виключно на Підприємство покладається виконання функцій щодо супроводження та матеріально-технічного забезпечення роботи вищезазначеного реєстру.
Адміністратор здійснює комплекс програмних, технологічних та організаційних заходів щодо захисту відомостей, що містяться у Єдиному реєстрі, від несанкціонованого доступу; несе відповідальність за втрату інформації, що сталася з вини персоналу Адміністратора; несе відповідальність за якість надання послуг з технічного та технологічного забезпечення Єдиного державного реєстру виконавчих проваджень, які мають відповідати нормам чинного законодавства.
Відповідно до ст. 6 Закону України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах» від 05.07.1994 №80/94, власник системи надає користувачеві відомості про правила і режим роботи системи та забезпечує йому доступ до інформації в системі відповідно до визначеного порядку доступу.
Наказом Міністерства юстиції України «Про встановлення розміру плати за користування автоматизованою системою виконавчого провадження» від 24.03.2017 № 954/5 було встановлено плату за кожне відкрите виконавче провадження в сумі 51,00 грн., інформація про яке вноситься до автоматизованої системи виконавчих проваджень: «розмір плати за користування автоматизованою системою виконавчого провадження встановлюється Міністерством юстиції України та становить 51 грн. 00 коп. (п’ятдесят одна гривня, 00 коп.), в т.ч. ПДВ 20% – 8 грн. 50 коп. (вісім гривень 50 коп.) за кожне відкрите виконавче провадження станом на час чинності наказу Міністерства юстиції України від 24.03.2017 № 954/5 «Про встановлення розміру плати за користування автоматизованою системою виконавчого провадження» (у редакції наказу Міністерства юстиції України від 24.03.2017 № 954/5) та згідно наказу Міністерства юстиції України від 29.12.2016 №3917/5 «Про встановлення розмірів плати за користування автоматизованою системою виконавчого провадження органами державної виконавчої служби та приватними виконавцями» та 69 грн. 00 коп. (шістдесят дев’ять гривень), в т.ч. ПДВ 20% – 11 грн. 50 коп. (одинадцять гривень 50 коп.) за кожне відкрите виконавче провадження з дня набрання чинності наказом Міністерства юстиції України «Про внесення змін до наказу Міністерства юстиції України від 24 березня 2017 року № 954/5» від 08.05.2018 № 1468/5.».
Отже, враховуючи те, що виключно державне підприємство «Національні інформаційні системи» може надавати відповідні послуги в повній мірі та без порушень чинного законодавства, що регламентує порядок ведення Єдиних та Державних реєстрів інформаційної мережі Міністерства юстиції України та порядок захисту інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах, а також керуючись п.2 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі», доцільно застосувати переговорну процедури закупівлі послуг, пов’язаних з базами даних, а саме – послуг щодо користування органами Державної виконавчої служби України автоматизованою системою виконавчих проваджень у державного підприємства «Національні інформаційні системи».

Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі).
- Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIIІ;
- Закон України «Про виконавче провадження» від 02 червня 2016 року № 1404-VIII;
- Закон України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах» від 05.07.1994 № 80/94;
- Наказ Міністерства юстиції України «Про затвердження Положення про автоматизовану систему виконавчого провадження» від 05.08.2016 № 2432/5;
- Наказ Міністерства юстиції України «Про встановлення розміру плати за користування автоматизованою системою виконавчого провадження» від 24.03.2017 № 954/5;
- Протоколи засідання Тендерного комітету Головного територіального управління юстиції в Одеській області №82 від 25.11.2019 та №84 від 27.11.2019.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 листопада 2019 17:22
Оскарження наміру укласти договір: 08 грудня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72320000-4: Послуги, пов’язані з базами даних


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги щодо користування автоматизованою системою виконавчого провадження
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, Одеса, за адресою відділів ДВС ГТУЮ в Одеській області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 72320000-4 — Послуги, пов’язані з базами даних

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється Замовником протягом 20 робочих днів з моменту підписання Сторонами Акту про надання послуг Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

27 листопада 2019 17:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Державне підприємство "Національні інформаційні системи"
#39787008
Переможець 499 000,00
UAH з ПДВ
27 листопада 2019 17:22

Документи

27 листопада 2019 17:22
Електронний підпис
27 листопада 2019 17:21
povidoml pro namir.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 листопада 2019 17:22

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Державне підприємство "Національні інформаційні системи"
#39787008
499 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 листопада 2019 17:22
Електронний підпис
27 листопада 2019 17:21
povidoml pro namir.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
12 грудня 2019 16:06
dod 1 12-12-19.pdf зміни до договору
12 грудня 2019 15:31
Електронний підпис укладений
09 грудня 2019 12:41
dogovor 3.pdf укладений
09 грудня 2019 12:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни договору на 4475,72 грн. та викласти в новій редакції п.3.1. Договору: "Загальна ціна договору складає 494524.28 грн. у тому числі ПДВ - 82420.71 за користування Системою виконавчого провадження та розраховуються із сукупності розмірів плати за кожне відкрите виконавче провадження, встановленої у п.3.2 цього Договору"
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 494 524,28
UAH (в тому числі ПДВ 82 420,71 UAH)