Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Запчастини для комп’ютерів та серверів
Очікувана вартість
29 000,00 UAH
UA-2019-11-27-003622-b 53a2151df8b44b1aa03e7ae3779c637f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Похилько

+380444619432 pokhylko_sa@use.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА КОМПАНІЯ "УКРСПЕЦЕКСПОРТ"
Код ЄДРПОУ: 21655998
Вебсайт: http://use.ua
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., Киев, вул. Дегтярівська, 36
Контактна особа: Сергій Похилько
+380444619432
pokhylko_sa@use.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 листопада 2019 16:13
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2019 17:00
Очікувана вартість: 29 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 290,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
42 штука
Запчастини для комп’ютерів та серверів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Дегтярівська,36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 грудня 2019  —  15 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 листопада 2019 16:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2019 16:13
Техвимоги.pdf
27 листопада 2019 16:13
Договір_запчастини.pdf
27 листопада 2019 16:13
Тендерна документація.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 28 листопада 2019 10:37
Дата відповіді: 28 листопада 2019 15:06
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Аналоги допускаються, якщо інше не зазначене в ТД.
2) Це є вимогою ТД.
3) Допускаємо, додавати 20% до ціни неплатника не будемо. Порівнюються ціни без пдв.
Запитання
Дата подання: 28 листопада 2019 11:08
Дата відповіді: 28 листопада 2019 15:09
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Учаснику надається 2 робочі дні з моменту завершення аукціону на виправлення помилок в ТП.
2. Назва має бути зазначена в комерційній пропозиції з урахуванням строків вказаних у п.1.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 грудня 2019 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬТИНЕТ" 26 695,00
UAH
26 695,00
UAH
Документи

Публічні документи

29 листопада 2019 17:16
Statut.pdf
29 листопада 2019 17:16
Свідоцтво про реєстрацію.jpg
29 листопада 2019 17:16
Свідоцтво платника ПДВ.jpg
29 листопада 2019 17:16
Протокол зборів.jpg
29 листопада 2019 17:16
Видаткова накладна № 380.pdf
29 листопада 2019 17:16
Довідка 7.pdf
29 листопада 2019 17:16
Довідка 6.pdf
29 листопада 2019 17:16
Довідка 5.pdf
29 листопада 2019 17:16
Довідка 4.pdf
29 листопада 2019 17:16
Довідка 3.pdf
29 листопада 2019 17:16
Довідка 2.pdf
29 листопада 2019 17:16
Довідка 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬТИНЕТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЛЬТИНЕТ"
#34770450
Переможець 26 695,00
UAH
10 грудня 2019 15:56

Документи

10 грудня 2019 15:56
Електронний підпис
10 грудня 2019 15:55
Scan_20191210_154903.jpeg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2019 15:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬТИНЕТ"
#34770450
26 695,00
UAH
Документи

Документи

10 грудня 2019 15:56
Електронний підпис
10 грудня 2019 15:55
Scan_20191210_154903.jpeg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 грудня 2019 09:11
Договір скан.pdf укладений
19 грудня 2019 09:09