Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Запчастини для комп’ютерів та серверів
Очікувана вартість
29 000,00 UAH
UA-2019-11-27-003622-b ● 53a2151df8b44b1aa03e7ae3779c637f
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНА КОМПАНІЯ "УКРСПЕЦЕКСПОРТ" |
Код ЄДРПОУ: | 21655998 |
Вебсайт: | http://use.ua |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., Киев, вул. Дегтярівська, 36 |
Контактна особа: |
Сергій Похилько +380444619432 pokhylko_sa@use.ua |
Категорія: | Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 листопада 2019 16:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 листопада 2019 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 грудня 2019 17:00 |
Очікувана вартість: | 29 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 290,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
42 штука
Запчастини для комп’ютерів та серверів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04119, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Дегтярівська,36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 грудня 2019
—
15 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 листопада 2019 16:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 листопада 2019 16:13 |
Техвимоги.pdf | |
27 листопада 2019 16:13 |
Договір_запчастини.pdf | |
27 листопада 2019 16:13 |
Тендерна документація.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 28 листопада 2019 10:37
Дата відповіді: 28 листопада 2019 15:06
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) Аналоги допускаються, якщо інше не зазначене в ТД.
2) Це є вимогою ТД.
3) Допускаємо, додавати 20% до ціни неплатника не будемо. Порівнюються ціни без пдв.
2) Це є вимогою ТД.
3) Допускаємо, додавати 20% до ціни неплатника не будемо. Порівнюються ціни без пдв.
Запитання
Дата подання: 28 листопада 2019 11:08
Дата відповіді: 28 листопада 2019 15:09
Шановний Замовнику! Хочеться почути:
1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників
які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 що регулює допорогові Закупівлі.
2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Учаснику надається 2 робочі дні з моменту завершення аукціону на виправлення помилок в ТП.
2. Назва має бути зазначена в комерційній пропозиції з урахуванням строків вказаних у п.1.
2. Назва має бути зазначена в комерційній пропозиції з урахуванням строків вказаних у п.1.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АЛЬТИНЕТ" #34770450 |
Переможець |
26 695,00
UAH
|
10 грудня 2019 15:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 грудня 2019 09:11
|
Договір скан.pdf | укладений |
19 грудня 2019 09:09
|