Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 «30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Вентилятори)»
Очікувана вартість
4 700,00 UAH
UA-2019-11-27-003092-b 414d3cda559e49618f7f025a90551a4c
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Волкова

+380563758054
+380671957382
volkova_oh@uksatse.aero

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дніпровський регіональний структурний підрозділ Державного підприємства обслуговування повітряного руху України
Код ЄДРПОУ: 25533424
Місцезнаходження: 49042, Україна , Дніпропетровська обл., м.Дніпро, Аеропорт ЦА
Контактна особа: Оксана Волкова
+380563758054,+380671957382
volkova_oh@uksatse.aero
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 листопада 2019 15:30
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 грудня 2019 12:00
Очікувана вартість: 4 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 23,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 штука
ДК 021:2015 «30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Вентилятори)» (власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49042, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Аеропорт ЦА
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2020  —  31 січня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець здійснює оплату у розмірі 100% за поставлений Товар не пізніше 20 (двадцяти) робочих днів після отримання від Постачальника рахунку, оформленого належним чином після підписання обома Сторонами видаткової накладної. Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 листопада 2019 16:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2019 15:30
ТД Вентилятори 27.11.19.doc
27 листопада 2019 16:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2019 16:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2019 15:30
ТД Вентилятори 27.11.19.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 28 листопада 2019 10:44
Дата відповіді: 29 листопада 2019 09:41
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Надаємо відповідь, виходячи з наступного:
1. У тендерної документації до закупівлі ДК 021:2015 «30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Вентилятори)», відповідно до абзацу другого, шостого пункту 3.1., розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, зазначено – у разі якщо учасником пропонується товар, що є еквівалентом (аналогом) товару, зазначеного у Технічному завданні (Додаток 3 до тендерної документації (технічні характеристики товару, що є еквівалентом (аналогом), повинні бути не гірше ніж у товару, що зазначений у Технічному завданні), надати порівняльну характеристику технічних параметрів товару, що пропонується учасником та є еквівалентом (аналогом), та товару, що зазначений замовником у Технічному завданні, за формою, наведеною в Додатку 9 до Тендерної документації.
2. Відповідно до абзацу четвертого пункту 5.1. Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, зазначено - Під терміном «Ціна» мається на увазі ціна учасника з урахуванням усіх податків, зборів та обов’язкових платежів, які сплачує учасник згідно обраної системи оподаткування (в т.ч. ПДВ).
При цьому, згідно з Додатком 2 до тендерної документації передбачено надання у складі тендерної пропозиції учасників форми «Цінова пропозиція», яка також передбачає зазначення інформації про ціну з ПДВ.
У свою чергу, додатком 2 надана можливість зазначення ціни без ПДВ, а саме: «Якщо учасник не є платником ПДВ, то в полі «ПДВ» зазначається прочерк, при цьому значення графи «Всього без ПДВ» дорівнює значенню графи «Всього з ПДВ»».
Таким чином, якщо учасник не є платником ПДВ, він зазначає ціну без урахування ПДВ.
Крім того, під час прийняття рішення про формування ціни тендерної пропозиції згідно ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет керувався виключно забезпеченням рівних умов до учасників - як платників так і не платників ПДВ.

Інформація про відміну

Дата відміни
16 грудня 2019 12:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій