Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

канцтовари
Очікувана вартість
11 600,00 UAH
UA-2019-11-27-003057-b 0d53017be80c4258b8d8a11258296b99
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Адаменко Лілія Всилівна

30445509518 kdcdplan@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр дитячий Дніпровського району м.Києва"
Код ЄДРПОУ: 02125763
Вебсайт: http://tychyny12.kiev.ua
Місцезнаходження: 02098, Україна , Київська обл., Київ, пр-т П.Тичини,12
Контактна особа: Адаменко Лілія Всилівна
30445509518
kdcdplan@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 листопада 2019 15:26
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 грудня 2019 12:00
Початок аукціону: 04 грудня 2019 13:47
Очікувана вартість: 11 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 116,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Учасникі закупівлі повинні вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
352 Одиниця
канцтовари. Учасникі закупівлі повинні вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02098, Україна, місто Київ, Київ, пр-т П.Тичини,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 грудня 2019  —  13 грудня 2019
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточнення
Дата подання: 27 листопада 2019 16:54
Дата відповіді: 28 листопада 2019 08:46
Доброго дня! Прохання надати кваліфікаційні вимоги для учасника (Додаток №2), який вказаний в оголошенні та відсутній в документації.
Відповідь: Додаток 2 додано
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 28 листопада 2019 10:44
Дата відповіді: 28 листопада 2019 11:14
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1 Так допускаємо. Але якість повинна бути не гіршої ніж виставлена нами специфікація.
2. ФОП допускаються, ПДВ не додається

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 грудня 2019 14:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 9 391,92
UAH з ПДВ
8 786,04
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛІТОВА ВІКТОРІЯ БОРИСІВНА 9 154,96
UAH з ПДВ
9 154,96
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 грудня 2019 11:53
Електронний підпис
03 грудня 2019 11:52
Згода з договором.pdf

Публічні документи

03 грудня 2019 09:58
Image0173.JPG
03 грудня 2019 09:58
Image0172.JPG
03 грудня 2019 09:58
Image0171.JPG
03 грудня 2019 09:58
Image0170.JPG
03 грудня 2019 09:58
Image0167.JPG
03 грудня 2019 09:58
Ідентифікаційний код.JPG
03 грудня 2019 09:58
Довідка про дані ФОП.PDF
03 грудня 2019 09:58
висновок_папір_BALLET_2019.pdf
03 грудня 2019 09:58
Висновок Unimax.pdf
03 грудня 2019 09:58
Виписка з ЄДРП ст.2.JPG
03 грудня 2019 09:58
Виписка з ЄДРП ст.1.JPG

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛІТОВА ВІКТОРІЯ БОРИСІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
Переможець 8 786,04
UAH з ПДВ
05 грудня 2019 10:26

Документи

05 грудня 2019 10:26
протокол.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 грудня 2019 10:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
8 786,04
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 грудня 2019 10:26
протокол.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договірканцтовари.PDF укладений
11 грудня 2019 15:27