Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Services in the organization of food for children in educational establishments of the Kiev district of Odessa
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Київського району м. Одеси |
Код ЄДРПОУ: | 40703015 |
Місцезнаходження: | 65114, Україна , Одеська область обл., Одеса, вул. Академіка Корольова, 9 |
Контактна особа: |
Коливушко Світлана Анатоліївна +380487530042 cfkievskiy@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | MI Communal establishment is "Center of financing and economic activity of establishments of the system of formation of the Kyivskiy district of Odesa" |
National ID: | 40703015 |
Contact point: |
Kolivushko Svitlana +380487530042 cfkievskiy@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 листопада 2019 15:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 грудня 2019 15:17 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 грудня 2019 15:17 |
Очікувана вартість: | 15 560 160,00 UAH без ПДВ |
Publication date: | 27 листопада 2019 15:12 |
Enquiries until: | 18 грудня 2019 15:17 |
Complaints submission until: | до 24 грудня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 28 грудня 2019 15:17 |
Information
Estimated total value: | 15 560 160 UAH excluding VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень
Тендерна документація
27 листопада 2019 15:39 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 листопада 2019 15:13 |
ТД харчування.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-01-11-000026 ● c582ff42912447c9bc8dbfc32f4038bd
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2020 13:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.01.2020 Одеса № 9
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка завідуючого сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 10.01.2020
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 10.01.2020 № 9
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1. UA-2019-11-27-002895-b 27.11.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-01-14 17:25:34
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу відкритих торгів з публікацією англійською мовою за предметом закупівлі за предметом ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень (Лот № 1- послуги з організації харчування дітей в закладах освіти Київського району м. Одеси (Організація харчування в закладах освіти: Одеські ЗОШ № 27, 28, 33, 63, 81, 82, Одеський економічний ліцей); Лот № 2 – послуги з організації харчування дітей в закладах освіти Київського району м. Одеси (Організація харчування в закладах освіти: Одеські ЗОШ № 51, 55, 72, 80, 89, Одеський ліцей № 9, Одеський НВК № 84); Лот № 3 – послуги з організації харчування дітей в закладах освіти Київського району м. Одеси (Організація харчування в закладах освіти: Одеські ЗОШ № 65, 78, 85, 86, 106, Одеський НВК «Гармонія»), яка проводиться Комунальною установою «Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Київського району м. Одеси» (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-11-27-002895-b, дата оприлюднення 27.11.2019), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснення, а саме:
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам підпункту 1.1 пункту 1 частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тоді як учасником ТОВ «Глорія-2008» у складі тендерної пропозиції надано Договір від 01.03.2016 № 03/сан на санітарну обробку транспортних засобів, що використовуються для перевезення продуктів харчування і продовольчої сировини без Додатку 1 передбаченого цим договором?
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, визначеними пунктом 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тоді як учасником ТОВ «Глорія-2008» у складі тендерної пропозиції надано декларацію виробника № КА – 19279 від 11.11.2019
на курячу продукцію, яка має нечітке зображення та недоступна для перегляду?
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ПП «РАЦІОН ГРУП» вимогам підпункту 3 пункту 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано акт наданих послуг № 000000022 від 02.10.2019 на суму 191 431,00 грн, проте загальна сума Договору про закупівлю № 20 від 17.01.2019 (зі змінами) складає 5 100 515,00 грн; акт наданих послуг № 000000080 від 19.12.2019 на суму 338 801,72 грн, проте загальна сума Договору про закупівлю послуг № 101 від 05.11.2019 складає 480 003,72 грн; акт наданих послуг № 000000083 від 19.12.2019 на суму 229 871,62 грн, проте загальна сума Договору про закупівлю послуг № 100 від 05.11.2019 складає 365 733,62 грн, тим самим не підтверджено досвід виконання аналогічного договору передбаченого вимогою тендерної документації?
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, визначеними пунктом 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тоді як учасником ПП «РАЦІОН ГРУП» у складі тендерної пропозиції не надано документів, які підтверджують якість молочних виробів, а саме: масло вершкове та молоко?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-01-17 16:09:48
Пояснення замовника
Комунальна установа «Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Київського району м. Одеси» (далі – Замовник) на запит Південного офісу Держаудитслужби надає пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника відповідності пропозицій учасників процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень (послуги з організації харчування дітей в закладах освіти Київського району м. Одеси) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-11-27-002895-b, дата оприлюднення 27.11.2019) вимогам, викладеним в тендерній документації.
Пояснення питання 1.
Відповідно до п.5 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, учасник повинен був надати у складі тендерної пропозиції, зокрема, договір на санітарну обробку автотранспортного засобу. Учасником ТОВ «ГЛОРІЯ-2008» надано діючий договір на санітарну обробку транспортних засобів із установою, яка має право на проведення таких робіт. Відповідно ч.3 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначені замовником кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. Також, надання Учасником документів, що встановлені Замовником в тендерній документації як документи, що підтверджують кваліфікацію, є підтвердженням відповідності пропозиції такого Учасника. Крім того, у відповідності до п.3.2 договору на санітарну обробку транспортних засобів, що використовуються для перевезення продуктів харчування №03/сан від 01.03.2016р., який був наданий у складі пропозиції, та із текстом якого був ознайомлений Замовник, по закінченні санітарної обробки «Виконавець» вносить відповідні відмітки про проведену роботу в Журналі обліку проведення дезінфекції автотранспорту, а також в довідку про санітарну обробку автотранспорту. У складі пропозиції ТОВ «ГЛОРІЯ-2008» надана копія відповідної довідки про санітарну обробку транспортного засобу, із відмітками про дату проходження санітарної обробки та відповідно до якого договору її здійснено. Тобто ТОВ «ГЛОРІЯ-2008» підтверджено факт проведення санітарної обробки автомобіля згідно укладеного договору.
На підставі вивченої та наведеної вище інформації Замовником прийняте рішення про допустимість наданих документів та відповідності пропозиції ТОВ «ГЛОРІЯ-2008» вимогам підпункту 1.1 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції».
Пояснення питання 2.
Наданий у складі тендерної пропозиції ТОВ «ГЛОРІЯ-2008» документ «декларація виробника № КА – 19279» від 11.11.2019 не має нечитабельних фрагментів. Після скачування наданого ТОВ «ГЛОРІЯ-2008» файлу, та відкриття через відповідну комп’ютерну програму перегляду зображень, Замовником вивчений наданий документ та встановлено усі показники такого документу: №з/п, код товару, найменування продукції, партія №, маса вага (кг), вид упаковки, кількість ящиків, шт, кількість упаковок, шт, дата виробництва, умови зберігання, термін зберігання згідно до умов нормативних документів, виготовлена за технологічною інструкцією з дотриманням ветеринарно-санітарних правил і відповідає відповідній нормативній документації (ДСТУ, ТУ). Після детального вивчення документ був прийнятий до розгляду.
Пояснення питання 3.
Відповідно до вимог пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”.
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. При цьому відповідно до ч. 3 ст. 16 Закону саме замовник самостійно визначає перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, (зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі)). Закон дає можливість замовнику обирати з трьох кваліфікаційних критеріїв, проте не наділяє замовника правом звужувати їх на власний розсуд. Тобто, читаючи Закон прискіпливо, дійдемо до висновку, що замовник не може установити, що учасникам достатньо підтвердити лише «укладення» аналогічного договору, у той час як Закон вказує на «досвід виконання». Закон України «Про публічні закупівлі» дозволяє саме замовнику публічних закупівель вирішувати, який набір документів та у якому вигляді переконає його у наявності досвіду виконання аналогічних договорів.
Для підтвердження зазначеного кваліфікаційного критерію, Замовник вимагав копії документів, що підтверджують «досвід виконання». Спирання на загальну суму аналогічного договору, а відповідно й на необхідність надання усіх копій, підтверджуючих виконання договору документів, є недоцільним, оскільки факт виконання (чи продовження дії на новий термін) наданого учасником аналогічного договору та невід’ємні частини такого аналогічного договору Замовник може самостійно вивчити у системі Prozorro за відповідним посиланням на замовника такої закупівлі. Крім того, слід зазначити, що за Договорами про закупівлю послуг №100 та № 101 від 05.11.2019 у системі Prozorro опубліковано звіти про виконання договору, у яких зазначено, що фактична сума оплати за договорами склала 365 733,62 грн. та 480 003,72 грн. відповідно.
На підставі вищевикладеного, Замовником прийняте рішення про допустимість наданих документів та відповідності пропозиції ПП «РІЦІОН ГРУП» вимогам підпункту 1.3 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції».
Пояснення питання 4.
Відповідно до п.6 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником встановлено вимогу до Учасника надати «документи, які підтверджують якість наступних продуктів харчування: м'ясо, кури, риба, молочні вироби, яйця». Тобто Замовником вимагались копії документів на якість по типам харчової продукції, без зазначення конкретних типів м’яса (свинина, яловичина, птиця, баранина, кролик тощо), типів риби (хек, минтай, пангасіус, тріска тощо), типів яєць (курячі, перепелині тощо), та типів молочних продуктів відповідно.
ПП «РАЦІОН ГРУП» надані копії якісних посвідчень по усім зазначеним Замовником типам харчової продукції, а отже ПП «РАЦІОН ГРУП» виконав вимогу Замовника, встановлену п.6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Замовником встановлено, що тендерні пропозиції учасників ТОВ «Глорія – 2008» та ПП «РАЦІОН ГРУП» відповідають технічним вимогам, визначеним в тендерній документації, учасники ТОВ «Глорія – 2008» та ПП «РАЦІОН ГРУП» відповідають кваліфікаційним критеріям, встановленим в тендерній документації. Підстав відхилення тендерних пропозицій цих учасників згідно зі статтею 30 Закону України «Про публічні закупівлі» не встановлено. З огляду на вищезазначене, Замовником прийнято рішення про допуск ТОВ «Глорія – 2008» та ПП «РАЦІОН ГРУП» до аукціону.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 січня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 лютого 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Послуги з організації харчування дітей в закладах освіти Київського району м.Одеси |
Опис предмету закупівлі: |
Організація харчування в закладах освіти: Одеські ЗОШ №65, 78, 85, 86, 106, Одеський НВК "Гармонія"
|
Статус: | Скасований |
Очікувана вартість: | 4 693 038,00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 23 465,19 UAH без ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 46930.38 UAH |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата здійснюється за фактично надані послуги згідно з актом наданих послуг на протязі 10 банківських днів після надходження відповідних бюджетних коштів на рахунки Замовника | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КУ Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Київського району м. Одеси |
Код ЄДРПОУ: | 40703015 |
Місцезнаходження: | 65114, Україна, Одеська область обл., Одеса, вул. Академіка Корольова, 9 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ПП РАЦІОН ГРУП | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ Глорія-2008 | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП РАЦІОН ГРУП #43179166 |
Переможець |
4 691 715,00
UAH
|
09 січня 2020 15:43
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 24 січня 2020 16:40 |
Коментар щодо відміни: | Відмінити процедуру закупівлі 55510000-8 — Послуги їдалень (Послуги з організації харчування дітей в закладах освіти Київського району м.Одеси) оголошення UA-2019-11-27-002895-b на підставі частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель |
24 січня 2020 16:33
|
Протокол |