Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Згідно ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 до предмету закупівлі: «Капітальний ремонт будівлі Калантаївського сільського клубу за адресою: вул. Центральна, 37 с. Калантаїв Світловодського району Кіровоградської області»
Очікувана вартість
8 034 862,00 UAH
UA-2019-11-27-002846-b c0095426fa2548a58b843cfcbc8e6583
Відкриті торги    Торги не відбулися    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іващенко Ніна

380523650525 v-andrusivka@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВЕЛИКОАНДРУСІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА СВІТЛОВОДСЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04364294
Місцезнаходження: 27520, Україна , Кіровоградська обл., с. Велика Андрусівка, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 43
Контактна особа: Іващенко Ніна
380523650525
v-andrusivka@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 листопада 2019 15:07
Звернення за роз’ясненнями: до 02 грудня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 грудня 2019 16:00
Початок аукціону: 13 грудня 2019 11:56
Очікувана вартість: 8 034 862,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40 174,31 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Згідно ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 до предмету закупівлі:
«Капітальний ремонт будівлі Калантаївського сільського клубу за адресою: вул. Центральна, 37 с. Калантаїв Світловодського району Кіровоградської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27521, Україна, Кіровоградська область, Світловодський район, с. Калантаїв, вул. Центральна, 37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 грудня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Джерело фінансування - Кошти державного бюджету Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 листопада 2019 15:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2019 15:08
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ Капремонт Калантаїв2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Заплутаний пункт 1.5 Тендерної документації
Дата подання: 28 листопада 2019 11:09
Дата відповіді: 29 листопада 2019 14:15
Доброго дня! В пункті 1.5 вашої тендерної документації зазначено: "Згідно ч. 1 ст. 25 Закону документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі, отже, документи тендерної пропозиції, передбачені згідно пункту 5.1.1. та частиною 6 цього Розділу, подаються у вигляді об’єднаного файлу формату pdf., з урахуванням вимог щодо оформлення відповідних документів, передбачених цим пунктом. У випадку, якщо розмір такого об’єднаного файлу перевищує 45 Мбайт (типове обмеження програмних засобів акредитованих електронних майданчиків щодо об’єму файлів для завантаження), дозволяється розділити такий файл, але не більше ніж на 3 частини, та з урахуванням вимог, передбачених цією документацією. Файли електронної банківської гарантії та файлу формату «imd» (або еквівалент), сформованого у програмному комплексі АВК згідно вимог п. 6.1.1. цього Розділу, подаються у вигляді окремих документів тендерної пропозиції, а всі інші документи, необхідність подання яких визначена цією документацією, надаються у вигляді та з дотриманням вимог, передбачених цим пунктом для документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документів, що містять технічний опис предмета закупівлі." Виходячи з того, що ви зазначили у даному пункті тендерної документації, у тендерній пропозиції учасника повинно бути: 1) файл imd 2) файл технічного завдання у форматі pdf 3) файл з усіма іншими документами у форматі pdf, який можна розділити максимум на 3 файли pdf 4) файл ЕЦП Тобто взагалі 4 файли, або максимум 6 файлів? Оскільки ви чомусь у попередніх тендерах вибірково відхиляєте тендерні пропозиції деяких учасників за цією причиною (надання більше файлів), роз'ясніть, будь ласка, чи все правильно ми розуміємо? Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет Великоандрусівської сільської ради Світловодського району ввжає, що на виконання п.1.5 та тендерної документацї даної закупівлі найбільш коректно буде надати наступні об'єднані файли: 1. Файл з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям; 2. Файл з інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону; 3. Файл з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічною специфікацією, що повинна складатись з документів, визначених частиною 6 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції; 4. Файл з документами, що підтверджують повноваження службової (посадової) особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції; 5. Інформацією у вигляді довідки в довільній формі, що містить погодження учасника щодо укладення договору про закупівлю за результатами даних відкритих торгів згідно істотних умов та проекту договору, що запропоновані замовником; 6. Файл з іншою інформацією (наприклад щодо залучення чи не залучення субпідрядника); 7. Файл формату .imd (або аналог); 8. Електроний цифровий підпис.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-27-002846-b.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ Споруда 2017, Код ЄДРПОУ:41188151
Дата подання: 24 грудня 2019 09:56
Вимога
Вимога
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

24 грудня 2019 09:56
Вимога

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 грудня 2019 12:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ВЕКТОР 12" 6 986 399,00
UAH з ПДВ
6 899 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Споруда 2017 7 073 243,46
UAH з ПДВ
6 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 грудня 2019 13:10
Електронний підпис
12 грудня 2019 13:07
модель авк 3 4 2.imd
12 грудня 2019 13:07
6 інші документи.pdf
12 грудня 2019 13:07
5 погодження з дог.pdf
12 грудня 2019 13:07
4 повноваження.pdf
12 грудня 2019 13:07
3 Техн вимоги.pdf
12 грудня 2019 13:07
2 ст 17.pdf
12 грудня 2019 13:07
1 Кваліф част.pdf

Публічні документи

12 грудня 2019 09:39
Електронний підпис
12 грудня 2019 09:38
804.imd
12 грудня 2019 09:38
26 Кошторис ч. 4.pdf
12 грудня 2019 09:38
25 Кошторис ч. 3.pdf
12 грудня 2019 09:38
24 Кошторис ч. 2.pdf
12 грудня 2019 09:38
23 Кошторис ч. 1.pdf
12 грудня 2019 09:38
3 Проект договору та ін.rar
12 грудня 2019 09:38
2 Посадова особа.rar
12 грудня 2019 09:38
01 Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ВЕКТОР 12"

ТОВ Споруда 2017

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ВЕКТОР 12"
#37838689
Відхилено 6 899 000,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2019 13:04
ТОВ Споруда 2017
#41188151
Відхилено 6 900 000,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2019 17:20

Документи

17 грудня 2019 13:03
Електронний підпис
17 грудня 2019 13:01
30.pdf

Документи

17 грудня 2019 17:17
Електронний підпис
17 грудня 2019 17:15
31.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
17 грудня 2019 17:20
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі