Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт мостового переходу на км 58+594 автомобільної дороги Т-04-03 Мар'янське - Берислав - /Р-47/ у Херсонській області
Очікувана вартість
31 795 825,00 UAH
UA-2019-11-27-002776-b 7c55f5fa4b9d4c59a21b767753077d26
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Фунтова Надія Сергіївна

380552367768 sadho-tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Херсонській області
Код ЄДРПОУ: 25899361
Вебсайт: http://ks.ukravtodor.gov.ua
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., Херсон, вулиця Поповича, будинок 23
Контактна особа: Фунтова Надія Сергіївна
380552367768
sadho-tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 листопада 2019 15:02
Звернення за роз’ясненнями: до 07 грудня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 грудня 2019 00:00
Початок аукціону: 17 грудня 2019 13:07
Очікувана вартість: 31 795 825,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 158 979,13 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 158979 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт мостового переходу на км 58+594 автомобільної дороги Т-04-03 Мар'янське - Берислав - /Р-47/ у Херсонській області (45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт мостового переходу на км 58+594 автомобільної дороги Т-04-03 Мар'янське - Берислав - /Р-47/ у Херсонській області (джерело фінансування закупівлі: бюджетні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Мостовий перехід на км 58+594 автомобільної дороги Т-04-03 Мар'янське - Берислав - /Р-47/ у Херсонській області, Відповідно до тендерної документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник може здійснити попередню оплату (аванс) відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 р. № 117 в розмірі, що не перевищує 30% від вартості робіт. Аванс 5 Банківські 30
Виконання робіт Бюджетні фінансові зобов'язання за Договором виникають у разі наявності та в межах виділених бюджетних асигнувань та фактично отриманих бюджетних коштів, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за даним договором в розумінні п. 2 ч. 1 ст. 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами ф. КБ-2в і ф.КБ-3, складених у відповідності з положенням чинного ДСТУ Б Д.1.1-1 2013 (зі змінами та поправками), СОУ 42.1-37641918-085:2018 та підписаних уповноваженими представниками сторін. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за виконані роботи здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Джерело фінансування - бюджетні кошти. Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 грудня 2019 16:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 грудня 2019 16:34
Зміни ТД .doc
09 грудня 2019 16:33
Документація (нова редакція).doc
09 грудня 2019 16:32
ДОДАТОК 1 (нова редакція).doc
09 грудня 2019 16:32
ДОДАТОК 2 (нова редакція).doc
09 грудня 2019 16:32
ДОДАТОК 3 (нова редакція).doc
09 грудня 2019 16:32
ДОДАТОК 4 (нова редакція).doc
09 грудня 2019 16:31
ДОДАТОК 5 (нова редакція).doc
09 грудня 2019 16:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2019 15:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 грудня 2019 16:34
Зміни ТД .doc
09 грудня 2019 16:33
Документація (нова редакція).doc
27 листопада 2019 15:06
Документація.doc
09 грудня 2019 16:32
ДОДАТОК 1 (нова редакція).doc
27 листопада 2019 15:05
ДОДАТОК 1.doc
09 грудня 2019 16:32
ДОДАТОК 2 (нова редакція).doc
27 листопада 2019 15:04
ДОДАТОК 2.doc
09 грудня 2019 16:32
ДОДАТОК 3 (нова редакція).doc
27 листопада 2019 15:04
ДОДАТОК 3.doc
09 грудня 2019 16:32
ДОДАТОК 4 (нова редакція).doc
27 листопада 2019 15:04
ДОДАТОК 4.doc
09 грудня 2019 16:31
ДОДАТОК 5 (нова редакція).doc
27 листопада 2019 15:03
ДОДАТОК 5.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні вимоги та технічне завдання
Дата подання: 05 грудня 2019 17:39
Дата відповіді: 10 грудня 2019 14:24
Аналогічний договір Відповідно до п.1.3.1 Тендерної документації аналогічним договором є договір(ори) на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту автомобільних доріг загального користування, вулиць і доріг міст та інших населених пунктів, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів із середніми (СС2) або значними (СС3) наслідками та у своєму складі містять роботи з влаштування нових конструкцій прогонової будови на мостах і мостових переходах, шляхопроводах, естакадах, віадуках. Оскільки, предметом закупівлі є саме капітальний ремонт мостового переходу, а не капітальний ремонт автомобільної дороги, просимо Вас внести зміни до тендерної документації. В яких доповнити визначення аналогічного договору наступним: аналогічним договором є виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту мостів, мостових переходів, шляхопроводів, естакад, віадуків, які у своєму складі містять роботи з влаштування нових конструкцій прогонової будови. АБЗ Відповідно до п.1.1.2 тендерної документації Замовник вимагає надати інформацію щодо наявності власного або орендованого, або залученого асфальтобетонного заводу. Також учасники повинні надати гарантію, що асфальтобетонний завод буде перебазований до місця виконання робіт. Вимога щодо надання інформація про наявність асфальтобетонного заводу є недоцільною, зважаючи на незначну кількість асфальтобетонної суміші, необхідної для виконання робіт за предметом закупівлі. В зв’язку з цим, просимо Вас видалити цей пункт з додатку 1 тендерної документації. Технічне завдання Згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Оскільки, технічне завдання надане замовником містить посилання на конкретні торговельні марки, фірми, джерела походження та виробників та не містить виразу «або еквівалент». Просимо Вас доповнити технічне завдання, наприклад, наступною фразою: «У разі посилання у викладеній інформації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип у найменуваннях за предметом закупівлі, джерело його походження або виробника, - слід вважати в наявності вираз «або еквівалент»». Поточна редакція тендерної документації містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, просимо Вас усунути дискримінаційні вимоги зазначені вище. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом Служби автомобільних доріг у Херсонській області (протокол від 10.12.2019 року № 393) розглянуто ваші запитання від 05.12.2019 року.
За результатами розгляду повідомляємо:
1. Щодо визначення аналогічного договору.
Оскільки Законодавство України не має норм, які регулюють питання щодо визначення поняття «аналогічний договір» Замовник самостійно, з урахуванням предмету закупівлі, в тому числі видів робіт та їх обсягів, які будуть виконуватись під час виконання робіт по договору, вартості матеріалів, обладнання, вартості предмету закупівлі, джерел фінансування та інших чинників, надає визначення поняттю «аналогічний договір» по кожній окремій закупівлі.
Виходячи з норм Цивільного та Господарських кодексів, аналогічними можна вважати договори, які мають однакові істотні умови договору, а саме: предмет, ціну та строк дії договору. В тендерній документації Замовника наведено визначення поняття «аналогічного договору» - Аналогічним договором є договір(ори) на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту автомобільних доріг загального користування, вулиць і доріг міст та інших населених пунктів, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів із середніми (СС2) або значними (СС3) наслідками та у своєму складі містять роботи з влаштування нових конструкцій прогонової будови на мостах і мостових переходах, шляхопроводах, естакадах, віадуках.
Враховуючи, що штучні споруди є елементом автомобільн6их доріг, вулиць, саме таке визначення аналогічного договору дозволяє максимально розширити коло потенційних учасників, мінімізувати будь-які посилання щодо дискримінації та створити економічно здорову конкуренцію під час проведення закупівлі.
Таким чином, у разі надання учасником договору на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту мостів, мостових переходів, шляхопроводів, естакад, віадуків, які у своєму складі містять роботи з влаштування нових конструкцій прогонової будови такий договір буде розцінюватись Замовником як аналогічний без жодних зауважень.

2. Щодо доцільності надання інформації про наявність асфальтобетонного заводу.
Відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Відповідно до ч.3 ст. 16 Закону визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації.
Вимога тендерної документації щодо надання інформації про асфальтобетонний завод визначена Замовником для підтвердження кваліфікації учасника в частині наявності обладнання та матеріально технічної бази. Наголошуємо, що тендерна документація Замовника не обмежує учасників підтверджувати наявніть як власного так і орендованого (залученого) асфальтобенного заводу або можливість постачання учаснику асфальту необхідного типу в потрібній кількості для виконання робіт, що потенційно розширює коло учасників та не створює жодних дисткримінаційних умов.

3. Щодо зауважень стосовно технічної специфікації (Додаток 2 до тендерної документації) Завмовника.
До тендерної документації Замовника внесено відповідні зміни (протокол №391 від 09.12.2019р.)


При цьому усі закупівлі здійснюються Замовником за принципами, визначеними статтею 3 Закону.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-27-002776-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕРНОПІЛЬ МОСТОБУД", Код ЄДРПОУ:36404316
Дата подання: 05 грудня 2019 17:54
Вимога
1. Підпунктом 1.3.1. пункту 1.3. Додатку 1 «Документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору» до ТД встановлено, що аналогічний договір повинен у своєму складі містити роботи з влаштування нових конструкцій прогонової будови на мостах і мостових переходах, шляхопроводах, естакадах, віадуках.
Вимагаємо прибрати дану вимогу з ТД, оскільки даний вид робіт не є обов’язковим при проведенні капітального ремонту та повністю протирічить державній політиці у сфері розвитку економічної конкуренції
та обмеження монополізму в господарській діяльності, здійснення заходів щодо демонополізації економіки, фінансової, матеріально-технічної, інформаційної, консультативної та іншої підтримки суб'єктів господарювання, які сприяють розвитку конкуренції.
2. Додатком 2 тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО ВІДПОВІДНОСТІ ТЕХНІЧНИМ, ЯКІСНИМ, КІЛЬКІСНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, У ТОМУ ЧИСЛІ ТЕХНІЧНІЙ СПЕЦИФІКАЦІЇ», визначено чіткий перелік матеріалів та техніки які повинні використовуватися при роботах з Капітального ремонту мостового переходу на км 58+594 автомобільної дороги Т-04-03 Мар'янське - Берислав - /Р-47/ у Херсонській області.
Відповідна вимога є прямим порушенням норм чинного законодавства, що регулює проведення тендерних процедур. Наголошуємо на необхідності внесення зміни у ТД, шляхом визначення умови, щодо можливості використання «аналогічних», «подібних», «еквівалентних» матеріалів та техніки які повинні використовуватися при роботах з Капітального ремонту мостового переходу на км 58+594 автомобільної дороги Т-04-03 Мар'янське - Берислав - /Р-47/ у Херсонській області.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 грудня 2019 14:27
У відповідь на вимогу, що надійшла 05.12.2019р. (ідентифікатор вимоги: UA-2019-11-27-002776-b.c1) повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до частини 2 ст. 22 Закону, тендерна документація має містити вимоги до учасників та до предмета закупівлі, в т.ч. п.2 ч.2 ст. 22 Закону – «один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до ст. 16, ...».
Встановлення Замовником кваліфікаційних критеріїв дає можливість підтвердити кваліфікаційну відповідність Учасників для ефективного відбору тих Учасників, які мають відповідну підготовку, професійні знання, навички, аналогічний досвід, здатність виконувати роботи, що є предметом закупівлі.
Відповідно до ч.2 ст.16 Закону Замовник може встановлювати, зокрема такий кваліфікаційний критерій, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Замовник зазначає в тендерній документації інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників такому критерію. Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному критерію, визначається Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Таким чином, пунктом 1.3.1. Додатку 1 тендерної документації передбачена вимога щодо надання інформації про наявність досвіду виконання аналогічного(них) договору(ів) (не менше одного за останні п’ять років до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій). А також Замовником чітко визначено поняття аналогічного договору, а саме «Аналогічним договором є договір(ори) на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту автомобільних доріг загального користування, вулиць і доріг міст та інших населених пунктів, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів із середніми (СС2) або значними (СС3) наслідками та у своєму складі містять роботи з влаштування нових конструкцій прогонової будови на мостах і мостових переходах, шляхопроводах, естакадах, віадуках».
Технічною специфікацією (Додаток 2 до тендерної документації) передбачено роботи з влаштування нових конструкцій прогонової будови, що є суттєвими при виконанні робіт за предметом даної закупівлі.
Щодо технічної специфікації (Додаток 2 до тендерної документації) - тендерним комітетом Служби автомобільних доріг у Херсонській області прийнято рішення від 09.12.2019р протокол №391 про внесення відповідних змін.
Під час проведення публічних закупівель Замовник дотримується усіх принципів здійснення закупівель відповідно до статті 3 та статті 5 Закону.
Розгорнути Згорнути
Пояснення на вимогу (ідентифікатор вимоги: UA-2019-11-27-002776-b.c1)

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 грудня 2019 13:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ" 30 770 590,46
UAH з ПДВ
30 770 590,46
UAH з ПДВ
Документи
ВАТ "АКЕЛІК ГРУП" 31 701 775,78
UAH з ПДВ
31 701 775,78
UAH з ПДВ
Документи
ПП "БУДСЕРВІС" 31 775 825,00
UAH з ПДВ
31 775 825,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 січня 2020 10:56
Електронний підпис
24 грудня 2019 14:21
Електронний підпис
16 грудня 2019 20:14
Електронний підпис
16 грудня 2019 20:03
5289 -52 Альтком p7s.7z
16 грудня 2019 20:03
16. Копія ліцензії.pdf
16 грудня 2019 20:02
13. Відгук від 13.12.19.pdf

Публічні документи

16 грудня 2019 18:12
Електронний підпис
16 грудня 2019 18:10
Технічна специфікація.pdf
16 грудня 2019 18:10
Статутні документи.pdf
16 грудня 2019 18:10
Проект Договору.pdf
16 грудня 2019 18:10
Дозвіл з роз'ясненнями.pdf
16 грудня 2019 18:10
Договірна ціна.pdf
16 грудня 2019 18:10
Довідки по ст.17 Закону.pdf
16 грудня 2019 18:10
Відомосі про учасника.pdf
16 грудня 2019 18:10
Банківська гарантія.zip

Публічні документи

16 грудня 2019 21:23
Електронний підпис
16 грудня 2019 20:01
Електронний підпис
16 грудня 2019 19:56
Додаток 2 Тех. специф.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ"

ВАТ "АКЕЛІК ГРУП"

ПП "БУДСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ"
#32794511
Переможець 30 770 590,46
UAH з ПДВ
23 грудня 2019 11:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 грудня 2019 11:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ"
#32794511
30 770 590,46
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2020 16:54
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
15 грудня 2020 16:52
Електронний підпис укладений
13 січня 2020 10:47
Договір.pdf укладений
13 січня 2020 10:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Закон України "Про публічні закупівлі" - "Обсяги закупівлі послуг можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків"
Номер договору про закупівлю: №1-АЛТ/20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 січня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 23 072 508,71
UAH (в тому числі ПДВ 3 845 418,12 UAH)