Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбуки
Очікувана вартість
53 000,00 UAH
UA-2019-11-27-002534-b ad964f6479c94117914dd1d0f78d8839
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євген Шаповал

+380966657977 e.shapoval@dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інформаційних технологій Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40429588
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа: Євген Шаповал
+380966657977
e.shapoval@dniprorada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 листопада 2019 14:39
Звернення за роз’ясненнями: до 02 грудня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2019 17:00
Початок аукціону: 05 грудня 2019 13:43
Очікувана вартість: 53 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 530,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 одиниця
Ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49100, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр-т Дмитра Яворницького, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 листопада 2019 14:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2019 14:39
Ноутбуки.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 28 листопада 2019 10:53
Дата відповіді: 28 листопада 2019 12:02
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У кожному випадку, де у тексті згадуються посилання на конкретні торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, мається на увазі, що Замовник зазначає після кожної такої характеристики вираз «або еквівалент».
Замовник не вчиняє та зобов’язується не вчиняти будь-яких дій, що обмежують конкуренцію, не здійснює дискримінацію учасників та не обмежує їх у поданні еквівалентних товарів, якщо такі товари є аналогічні по своїм технічним та якісним характеристикам і можуть бути використані Замовником у своїй діяльності.
Учасник визначає ціну на послугу, яку він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на транспортування, навантаження, розвантаження. До розрахунку ціни пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені учасником у процесі здійснення процедури закупівлі та укладення договору про закупівлю.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-27-002534-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "РУБЕЦЬ ГАННА ВІКТОРІВНА", Код ЄДРПОУ:3233707280
Дата подання: 07 грудня 2019 13:56
порушення подання пропозиції
Просимо прийняти до уваги наступні порушення подання та розкриття тендерноі пропозиціі (відповдно до Закону України «Про публічні закупівлі»), та не брати до уваги пропозиції учасників, що не відповідають вимогам.
ФОП "ПАВЛОВА ІРИНА ЮРІЇВНА":
1. цінова пропозиція не містить відомостей(торгова марка/виробник) щодо запропонованого товару.
2. Основні умови договору – відсутні.
3. «копію ліцензії(сертифікату)від виробника, що дає право продажу товару на території України, а також дає право гарантійного та сервісного обслуговування»( документ який має надати участник в складі своєї пропозиції) - в разі відсутності будь якого документу участник надає лист пояснення щодо ненадання наступного документу.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС":
1. цінова пропозиція не містить відомостей(торгова марка/виробник) щодо запропонованого товару.
2. проект договору не заповнений(не має ціни, строків поставки, строк гарантіі,специфікація не має ціни тощо)
3. «копію ліцензії(сертифікату)від виробника, що дає право продажу товару на території України, а також дає право гарантійного та сервісного обслуговування»( документ який має надати участник в складі своєї пропозиції) - в разі відсутності будь якого документу участник надає лист пояснення щодо ненадання наступного документу.
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ":
1. Основні умови договору – відсутні.
2. «копію ліцензії(сертифікату)від виробника, що дає право продажу товару на території України, а також дає право гарантійного та сервісного обслуговування»( документ який має надати участник в складі своєї пропозиції) - в разі відсутності будь якого документу участник надає лист пояснення щодо ненадання наступного документу.
ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС":
1. Основні умови договору – відсутні.

«У разі ненадання одночасно протягом одного робочого дня після аукціону усіх необхідних документів, пропозиція учасника розгляду не підлягає та відхиляється як така, що не відповідає вимогам замовника» - вимога подана по закінченню додаткового часу на додання відсутніх документів.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 грудня 2019 14:17
Зазначена вами інформація буде врахована при кваліфікації кандидатів учасників..

Документи

09 грудня 2019 14:17
Відповідь 1.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 грудня 2019 14:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПАВЛОВА ІРИНА ЮРІЇВНА" 37 550,00
UAH з ПДВ
37 550,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 42 144,00
UAH з ПДВ
40 554,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 43 080,00
UAH з ПДВ
41 067,84
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" 52 800,00
UAH з ПДВ
41 604,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "РУБЕЦЬ ГАННА ВІКТОРІВНА" 44 800,00
UAH з ПДВ
42 137,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 44 004,00
UAH з ПДВ
42 138,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 47 000,00
UAH з ПДВ
44 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 грудня 2019 16:55
ОПИС.jpg
04 грудня 2019 16:55
Витяг ЄДР.pdf
04 грудня 2019 16:55
Scan 2.pdf
04 грудня 2019 16:55
Scan 1.pdf
04 грудня 2019 16:55
Scan (17).pdf
04 грудня 2019 16:55
photo_2019-12-03_16-12-12.jpg
04 грудня 2019 16:55
1-converted.pdf
04 грудня 2019 16:55
Без Печатки.pdf

Публічні документи

09 грудня 2019 17:28
ПРОПОЗИЦІЯ_40 554_00 .pdf
04 грудня 2019 16:59
договір.pdf
04 грудня 2019 16:59
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
04 грудня 2019 16:59
Гігієна Esp Dell.pdf
04 грудня 2019 16:59
Уставні_завірені.zip

Публічні документи

04 грудня 2019 16:22
Електронний підпис
04 грудня 2019 16:21
Згода з договором.pdf
04 грудня 2019 16:21
ЕКО5806_Проект Договору.pdf

Публічні документи

03 грудня 2019 13:33
Електронний підпис
03 грудня 2019 11:41
предложение.pdf
03 грудня 2019 11:41
Витяг від 26.11.2019.pdf
03 грудня 2019 11:40
ОПИС ТОВ ВФ СЕРВИС.jpg
03 грудня 2019 11:40
Гос рег + ндс.pdf
03 грудня 2019 11:40
Витяг від 30.10.2019.pdf
03 грудня 2019 11:40
VOSTRO_3581_лист_08.07.2019.pdf
03 грудня 2019 11:40
3581_declaration.pdf
03 грудня 2019 11:40
3581_certificate_Ukrsepro.pdf

Публічні документи

04 грудня 2019 15:46
пропозиція.pdf
04 грудня 2019 15:46
договір.pdf
04 грудня 2019 15:46
довідка досвід.pdf
04 грудня 2019 15:46
листи.pdf
04 грудня 2019 15:46
загальна довідка.pdf
04 грудня 2019 15:46
Паспорт код Рубець.pdf
04 грудня 2019 15:46
Оригiнал_Виписки.pdf
04 грудня 2019 15:46
Витяг_EП.pdf

Публічні документи

03 грудня 2019 14:04
Досвід 2000.rar
03 грудня 2019 14:04
Сервіс_центри.pdf
03 грудня 2019 14:04
договір.pdf
03 грудня 2019 14:04
propozitsiya_ 47000.pdf
03 грудня 2019 14:04
S_Inspiron 3567 (P76G_P63F).pdf
03 грудня 2019 14:04
Dell СЄС.pdf
03 грудня 2019 14:04
D_Inspiron 3567 (P76G_P63F).pdf
03 грудня 2019 14:04
D_Inspiron 3551_3552_3558 (P47F) (2).pdf
03 грудня 2019 14:04
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПАВЛОВА ІРИНА ЮРІЇВНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС"

ФОП "РУБЕЦЬ ГАННА ВІКТОРІВНА"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "ПАВЛОВА ІРИНА ЮРІЇВНА"
#3310718468
Відхилено 37 550,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2019 15:17
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
Відхилено 40 554,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2019 14:38
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
Відхилено 41 067,84
UAH з ПДВ
11 грудня 2019 16:09
ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС"
#25021641
Переможець 41 604,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2019 08:36
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

09 грудня 2019 15:17
Електронний підпис

Документи

10 грудня 2019 14:38
Електронний підпис
10 грудня 2019 14:38
ноутбук.pdf

Документи

11 грудня 2019 16:09
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" #25021641

№ рішення у справі

54/16-р/к

Дата рішення у справі

30.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

54/17-р/к

Дата рішення у справі

30.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

17 грудня 2019 08:36
Електронний підпис
17 грудня 2019 08:36
Рішення ноутбуки.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2019 08:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС"
#25021641
41 604,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 грудня 2019 08:36
Електронний підпис
17 грудня 2019 08:36
Рішення ноутбуки.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 27 грудня 2019 11:38
Коментар щодо відміни: Допущено помилки при плануванні та проведенні закупівлі
Документи:
27 грудня 2019 11:38
Електронний підпис
27 грудня 2019 11:38
Рішення про скасування.doc