Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ноутбуки
Очікувана вартість
53 000,00 UAH
UA-2019-11-27-002534-b ● ad964f6479c94117914dd1d0f78d8839
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент інформаційних технологій Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40429588 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75 |
Контактна особа: |
Євген Шаповал +380966657977 e.shapoval@dniprorada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 листопада 2019 14:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 грудня 2019 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 грудня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 05 грудня 2019 13:43 |
Очікувана вартість: | 53 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 530,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 одиниця
Ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49100, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр-т Дмитра Яворницького, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 листопада 2019 14:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 листопада 2019 14:39 |
Ноутбуки.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 28 листопада 2019 10:53
Дата відповіді: 28 листопада 2019 12:02
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У кожному випадку, де у тексті згадуються посилання на конкретні торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, мається на увазі, що Замовник зазначає після кожної такої характеристики вираз «або еквівалент».
Замовник не вчиняє та зобов’язується не вчиняти будь-яких дій, що обмежують конкуренцію, не здійснює дискримінацію учасників та не обмежує їх у поданні еквівалентних товарів, якщо такі товари є аналогічні по своїм технічним та якісним характеристикам і можуть бути використані Замовником у своїй діяльності.
Учасник визначає ціну на послугу, яку він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на транспортування, навантаження, розвантаження. До розрахунку ціни пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені учасником у процесі здійснення процедури закупівлі та укладення договору про закупівлю.
Замовник не вчиняє та зобов’язується не вчиняти будь-яких дій, що обмежують конкуренцію, не здійснює дискримінацію учасників та не обмежує їх у поданні еквівалентних товарів, якщо такі товари є аналогічні по своїм технічним та якісним характеристикам і можуть бути використані Замовником у своїй діяльності.
Учасник визначає ціну на послугу, яку він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на транспортування, навантаження, розвантаження. До розрахунку ціни пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені учасником у процесі здійснення процедури закупівлі та укладення договору про закупівлю.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-27-002534-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "РУБЕЦЬ ГАННА ВІКТОРІВНА", Код ЄДРПОУ:3233707280
Дата подання: 07 грудня 2019 13:56
порушення подання пропозиції
Просимо прийняти до уваги наступні порушення подання та розкриття тендерноі пропозиціі (відповдно до Закону України «Про публічні закупівлі»), та не брати до уваги пропозиції учасників, що не відповідають вимогам.
ФОП "ПАВЛОВА ІРИНА ЮРІЇВНА":
1. цінова пропозиція не містить відомостей(торгова марка/виробник) щодо запропонованого товару.
2. Основні умови договору – відсутні.
3. «копію ліцензії(сертифікату)від виробника, що дає право продажу товару на території України, а також дає право гарантійного та сервісного обслуговування»( документ який має надати участник в складі своєї пропозиції) - в разі відсутності будь якого документу участник надає лист пояснення щодо ненадання наступного документу.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС":
1. цінова пропозиція не містить відомостей(торгова марка/виробник) щодо запропонованого товару.
2. проект договору не заповнений(не має ціни, строків поставки, строк гарантіі,специфікація не має ціни тощо)
3. «копію ліцензії(сертифікату)від виробника, що дає право продажу товару на території України, а також дає право гарантійного та сервісного обслуговування»( документ який має надати участник в складі своєї пропозиції) - в разі відсутності будь якого документу участник надає лист пояснення щодо ненадання наступного документу.
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ":
1. Основні умови договору – відсутні.
2. «копію ліцензії(сертифікату)від виробника, що дає право продажу товару на території України, а також дає право гарантійного та сервісного обслуговування»( документ який має надати участник в складі своєї пропозиції) - в разі відсутності будь якого документу участник надає лист пояснення щодо ненадання наступного документу.
ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС":
1. Основні умови договору – відсутні.
«У разі ненадання одночасно протягом одного робочого дня після аукціону усіх необхідних документів, пропозиція учасника розгляду не підлягає та відхиляється як така, що не відповідає вимогам замовника» - вимога подана по закінченню додаткового часу на додання відсутніх документів.
Розгорнути
Згорнути
ФОП "ПАВЛОВА ІРИНА ЮРІЇВНА":
1. цінова пропозиція не містить відомостей(торгова марка/виробник) щодо запропонованого товару.
2. Основні умови договору – відсутні.
3. «копію ліцензії(сертифікату)від виробника, що дає право продажу товару на території України, а також дає право гарантійного та сервісного обслуговування»( документ який має надати участник в складі своєї пропозиції) - в разі відсутності будь якого документу участник надає лист пояснення щодо ненадання наступного документу.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС":
1. цінова пропозиція не містить відомостей(торгова марка/виробник) щодо запропонованого товару.
2. проект договору не заповнений(не має ціни, строків поставки, строк гарантіі,специфікація не має ціни тощо)
3. «копію ліцензії(сертифікату)від виробника, що дає право продажу товару на території України, а також дає право гарантійного та сервісного обслуговування»( документ який має надати участник в складі своєї пропозиції) - в разі відсутності будь якого документу участник надає лист пояснення щодо ненадання наступного документу.
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ":
1. Основні умови договору – відсутні.
2. «копію ліцензії(сертифікату)від виробника, що дає право продажу товару на території України, а також дає право гарантійного та сервісного обслуговування»( документ який має надати участник в складі своєї пропозиції) - в разі відсутності будь якого документу участник надає лист пояснення щодо ненадання наступного документу.
ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС":
1. Основні умови договору – відсутні.
«У разі ненадання одночасно протягом одного робочого дня після аукціону усіх необхідних документів, пропозиція учасника розгляду не підлягає та відхиляється як така, що не відповідає вимогам замовника» - вимога подана по закінченню додаткового часу на додання відсутніх документів.
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 грудня 2019 14:17
Зазначена вами інформація буде врахована при кваліфікації кандидатів учасників..
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 грудня 2019 14:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ПАВЛОВА ІРИНА ЮРІЇВНА" |
37 550,00
UAH з ПДВ
|
37 550,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" |
42 144,00
UAH з ПДВ
|
40 554,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" |
43 080,00
UAH з ПДВ
|
41 067,84
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" |
52 800,00
UAH з ПДВ
|
41 604,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "РУБЕЦЬ ГАННА ВІКТОРІВНА" |
44 800,00
UAH з ПДВ
|
42 137,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
44 004,00
UAH з ПДВ
|
42 138,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" |
47 000,00
UAH з ПДВ
|
44 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "ПАВЛОВА ІРИНА ЮРІЇВНА" #3310718468 |
Відхилено |
37 550,00
UAH з ПДВ
|
09 грудня 2019 15:17
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" #42792039 |
Відхилено |
40 554,00
UAH з ПДВ
|
10 грудня 2019 14:38
|
|
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" #41925714 |
Відхилено |
41 067,84
UAH з ПДВ
|
11 грудня 2019 16:09
|
|
ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" #25021641 |
Переможець |
41 604,00
UAH з ПДВ
|
17 грудня 2019 08:36
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 27 грудня 2019 11:38 |
Коментар щодо відміни: | Допущено помилки при плануванні та проведенні закупівлі |
Документи:
27 грудня 2019 11:38
|
Електронний підпис |
27 грудня 2019 11:38
|
Рішення про скасування.doc |