Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (стільці)
Очікувана вартість
29 600,00 UAH
UA-2019-11-27-002274-b ● 0a9bdf54996c4d8c98e46aec6e27595d
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міністерство соціальної політики України |
Код ЄДРПОУ: | 37567866 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Киев, м. Київ, вул. Еспланадна, 8/10 |
Контактна особа: |
Алла Гур'єва +380442894046,+380442896207 23-2@mlsp.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 листопада 2019 14:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 листопада 2019 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 грудня 2019 15:00 |
Очікувана вартість: | 29 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 296,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
32 штука
Стільці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01601, Україна, Київ, Київ, вул. Еспланадна,8/10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 листопада 2019 15:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 листопада 2019 14:13 |
dokumentatsiya_.doc | |
27 листопада 2019 14:13 |
Додаток 1 до Документації.docx | |
27 листопада 2019 14:13 |
пропозиція Додаток 2.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 28 листопада 2019 10:55
Дата відповіді: 28 листопада 2019 17:53
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, повідомляємо, що Замовником не будуть розглядатись пропозиції учасників, технічні характеристики товару яких не відповідатимуть вимогам викладеним в Технічному завдані (Додаток №1 до Документації).
Замовник не має права зобов’язувати учасників до будь-яких дій. Усі учасники закупівлі повинні надати інформацію щодо предмета закупівлі згідно з вимогами замовника та відповідно до Документації. Так, п.п. 5.6, п.5 Документації передбачено надання учасниками в складі пропозиції довідки за формою Додатку 1 до Документації про фактичні технічні характеристики запропонованого товару із зазначенням конкретного найменування товару (марка, модель, виробник) та його фактичних характеристик.
В Документації відсутні будь-які обмеження щодо участі в процедурі закупівлі учасників неплатників ПДВ. Так, відповідно до Додатку 2 Документації передбачено, що якщо учасник закупівлі звільнений від сплати ПДВ, вартість пропозиції зазначається без урахування ПДВ, про що зазначається у пропозиції.
Замовник не має права зобов’язувати учасників до будь-яких дій. Усі учасники закупівлі повинні надати інформацію щодо предмета закупівлі згідно з вимогами замовника та відповідно до Документації. Так, п.п. 5.6, п.5 Документації передбачено надання учасниками в складі пропозиції довідки за формою Додатку 1 до Документації про фактичні технічні характеристики запропонованого товару із зазначенням конкретного найменування товару (марка, модель, виробник) та його фактичних характеристик.
В Документації відсутні будь-які обмеження щодо участі в процедурі закупівлі учасників неплатників ПДВ. Так, відповідно до Додатку 2 Документації передбачено, що якщо учасник закупівлі звільнений від сплати ПДВ, вартість пропозиції зазначається без урахування ПДВ, про що зазначається у пропозиції.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ" #41272101 |
Переможець |
28 032,00
UAH з ПДВ
|
05 грудня 2019 12:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 грудня 2019 15:40
|
Договір.pdf | укладений |
11 грудня 2019 15:38
|