Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (стільці)
Очікувана вартість
29 600,00 UAH
UA-2019-11-27-002274-b 0a9bdf54996c4d8c98e46aec6e27595d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Алла Гур'єва

+380442894046
+380442896207
23-2@mlsp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міністерство соціальної політики України
Код ЄДРПОУ: 37567866
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Киев, м. Київ, вул. Еспланадна, 8/10
Контактна особа: Алла Гур'єва
+380442894046,+380442896207
23-2@mlsp.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 листопада 2019 14:13
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 грудня 2019 15:00
Очікувана вартість: 29 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 296,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
32 штука
Стільці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, Київ, Київ, вул. Еспланадна,8/10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 листопада 2019 15:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2019 14:13
dokumentatsiya_.doc
27 листопада 2019 14:13
Додаток 1 до Документації.docx
27 листопада 2019 14:13
пропозиція Додаток 2.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 28 листопада 2019 10:55
Дата відповіді: 28 листопада 2019 17:53
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, повідомляємо, що Замовником не будуть розглядатись пропозиції учасників, технічні характеристики товару яких не відповідатимуть вимогам викладеним в Технічному завдані (Додаток №1 до Документації).
Замовник не має права зобов’язувати учасників до будь-яких дій. Усі учасники закупівлі повинні надати інформацію щодо предмета закупівлі згідно з вимогами замовника та відповідно до Документації. Так, п.п. 5.6, п.5 Документації передбачено надання учасниками в складі пропозиції довідки за формою Додатку 1 до Документації про фактичні технічні характеристики запропонованого товару із зазначенням конкретного найменування товару (марка, модель, виробник) та його фактичних характеристик.
В Документації відсутні будь-які обмеження щодо участі в процедурі закупівлі учасників неплатників ПДВ. Так, відповідно до Додатку 2 Документації передбачено, що якщо учасник закупівлі звільнений від сплати ПДВ, вартість пропозиції зазначається без урахування ПДВ, про що зазначається у пропозиції.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2019 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ" 28 032,00
UAH з ПДВ
28 032,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ"
#41272101
Переможець 28 032,00
UAH з ПДВ
05 грудня 2019 12:27

Документи

05 грудня 2019 12:27
Електронний підпис
05 грудня 2019 12:25
Рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 грудня 2019 12:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ"
#41272101
28 032,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 грудня 2019 12:27
Електронний підпис
05 грудня 2019 12:25
Рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 грудня 2019 15:40
Договір.pdf укладений
11 грудня 2019 15:38