Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Швабра для вікон, оцинковане відро
Очікувана вартість
570,00 UAH
UA-2019-11-27-002246-b b863eb94c1724db195ba677d5fad550f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Кручок

+380412429096 406009@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 листопада 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Глибочицька сільська рада Житомирського району Житомирської області
Код ЄДРПОУ: 04348289
Місцезнаходження: 12403, Україна , Житомирська обл., с. Глибочиця, вул. Михайла Грушевського, 2
Контактна особа: Катерина Кручок
+380412429096
406009@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Згідно договору. Звіт оприлюднений в межах загального договору. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) - оплата здійснюється у розмірі 100% вартості товару протягом 10 (десяти) календарних днів з дня отримання товару
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штука
Швабра для вікон
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12524, Україна, Житомирська область, с. Студениця, вул. Центральна, 1 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 листопада 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
5 штука
Оцинковане відро (12 л)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12524, Україна, Житомирська область, с. Студениця, вул. Центральна, 1 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 листопада 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Згідно договору. Звіт оприлюднений в межах загального договору. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) - оплата здійснюється у розмірі 100% вартості товару протягом 10 (десяти) календарних днів з дня отримання товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

27 листопада 2019 14:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП СИДОРЕНКО ТАЇСА ІВАНІВНА
#3001414224
Переможець 570,00
UAH
27 листопада 2019 14:10

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 листопада 2019 14:11

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Швабра для вікон 3 штука 95,00
UAH
Оцинковане відро (12 л) 5 штука 57,00
UAH