Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги, код 50220000-3 за ДК 021:2015 (нанесення гальмівної маси на арматуру гальмівної колодки)»
Очікувана вартість
1 141 358,40 UAH
UA-2019-11-27-001562-b 4ad7d2bb95264e59b0696481e4dbc23e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сонько Валентина Григорівна

044 238-58-07 V.Sonko@metro.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
Код ЄДРПОУ: 03328913
Вебсайт: http://metro.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03056, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35
Контактна особа: Сонько Валентина Григорівна
044 238-58-07
V.Sonko@metro.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 листопада 2019 12:24
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 грудня 2019 17:00
Початок аукціону: 17 грудня 2019 13:47
Очікувана вартість: 1 141 358,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 707,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50220000-3: Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Детальний опис закупівлі зазначено в тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
нанесення гальмівної маси на арматуру гальмівної колодки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50220000-3 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює розрахунок протягом 30 (тридцяти) календарних днів від дати підписання Сторонами Акта приймання-передачі наданих послуг. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 листопада 2019 12:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2019 12:22
ТД.docx
27 листопада 2019 12:22
Додаток 7.docx
27 листопада 2019 12:22
Додаток 5.docx
27 листопада 2019 12:22
Додаток 6.docx
27 листопада 2019 12:22
Додаток 3.docx
27 листопада 2019 12:21
Додаток 4.docx
27 листопада 2019 12:21
Додаток 2.docx
27 листопада 2019 12:21
Додаток 1.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 грудня 2019 14:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Білоцерківський завод "Трібо" 1 087 008,00
UAH з ПДВ
1 087 008,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Київгума" 1 141 358,40
UAH з ПДВ
1 141 358,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 січня 2020 13:47
ПРОПОЗИЦІЯ
10 грудня 2019 12:04
витяг ПДВ.pdf
10 грудня 2019 12:04
лист про код доступу.pdf
10 грудня 2019 12:04
СТАТУТ вересень 2019.pdf
10 грудня 2019 12:04
умови пропозиції.pdf
10 грудня 2019 12:04
документи на Савчука.pdf
10 грудня 2019 12:04
технічна специфікація.pdf

Публічні документи

10 грудня 2019 15:00
Умови пропозиції.pdf
10 грудня 2019 15:00
Технічна специфікація.pdf
10 грудня 2019 15:00
Статут ТОВ Київгума.pdf
10 грудня 2019 15:00
Ст.17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Білоцерківський завод "Трібо"

ТОВ "Київгума"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Білоцерківський завод "Трібо"
#35046274
Переможець 1 087 008,00
UAH з ПДВ
09 січня 2020 16:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 січня 2020 16:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Білоцерківський завод "Трібо"
#35046274
1 087 008,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2022 15:24
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2021 09:34
29-ВРЗ-20 від 28.01.2020-ТОВ БЦЗ ТРІБО - ДУ2 від 25.11.2021.pdf зміни до договору
26 листопада 2021 09:34
Електронний підпис зміни до договору
27 листопада 2020 14:20
29-ВРЗ-20 від 28.01.2020-ТОВ БЦЗ ТРІБО - ДУ1 від 25.11.2020 (1).pdf зміни до договору
27 листопада 2020 14:20
Електронний підпис укладений
28 січня 2020 14:45
29-ВРЗ-20 від 28.01.2020-ТОВ БЦЗ ТРІБО.pdf укладений
28 січня 2020 14:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись пунктами 10.3, 11.3, 11.4 та відповідно до пункту 4 частини 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" (в редакції, що діяла до 19.04.2020), прийшли до згоди продовжити строк дії Договору без збільшення суми, визначеної в Договорі. Сума Договору після внесення змін - 1 087 008,00 грн з ПДВ. Обсяг надання послуг після внесення змін - 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: 29-ВРЗ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктами 10.3, 11.3, 11.4 та відповідно до пункту 4 частини четвертої статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" (в редакції, що діяла до 19.04.2020), Сторони прийшли до згоди продовжити строк дії Договору без збільшення суми, визначеної в Договорі і зазначити кінцевий термін надання послуги до 15.01.2022, а також змінити доменне ім'я електр. адрес Замоника та змінити банківські реквізити Виконавця. (Сума Договору після внесення змін - 1 087 008,00 грн з ПДВ. Обсяг надання послуг після внесення змін - 1 послуга).
Номер договору про закупівлю: 29-ВРЗ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 січня 2020 — 15 лютого 2022
Сума оплати за договором: 1 087 008,00
UAH (в тому числі ПДВ 181 168,00 UAH)